[win2k3] Geen rechten meer op een map

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• foske
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-05 20:56
Jup sukkel, goede omschrijving....

Ik was gisteren even snel bezig om de ftp aan te zetten omdat iemand wat van mij wilde hebben. Maar ik had nog nix ingesteld, en ik dacht, er moet natuurlijk zo min mogelijk niet open staan... Dus ik was erg gretig met het aanvinden van vinkjes van weigeren op totaal beheer enz.

En nu heb ik met mijn domme harses dus ook de rechten van mezelf verwijderd (of weigeren ingesteld).
Ik ben zelf lid van de administrator groep.

Ik kan nu dus ook niet meer precies zien wat er allemaal verkeerd is ingesteld, onder welk account, of met welk commando, kan je deze rechten omzeilen?

(jup ben nub, en die moet je eigenlijk niet met pc's om laten gaan, maar soms moet je dingen de harde manier leren |:( )

Bedank iig (heb gisteren en vandaag nog wel in de search geneust, maar vond het moeilijk te omschrijven, en kwam dus niet zoveel uit..)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:08
2 woorden: Take Ownership.

[ Voor 20% gewijzigd door Dennis op 16-03-2004 17:49 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

En daar redt je het helemaal mee :Y)

Maar om je het wat makkelijker te maken: naast de search (nu je de termen kent) staan in de Windows Operated Systems - FAQ een paar items die het antwoord zijn :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.