vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren
kick
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren
Verwijderd
Ik heb ook een Cyberhome 402, maar bij mij als het oranje ledje brand staat hij op standby, en doet hij inderdaad niks, dus mischien moet je hem eerst even met je ab aanzetten
Maar ik neem aan dat je daar wel aan gedacht hebt
Maar ik neem aan dat je daar wel aan gedacht hebt
haha.. ja dat heb ik al geprobeerd
ik heb hem dan ook al wel wat langer
gewoon weg mikken kansloos mislukte flash
Bedankt alvast
ik heb hetzelfde, is er echt niks aan te doen?
lees in andere topics dat firmware niet onder normaal gebruik valt, dus ook geen garantie.., tis niet zon heel duur spelertje, maar wel zonde natuurlijk
lees in andere topics dat firmware niet onder normaal gebruik valt, dus ook geen garantie.., tis niet zon heel duur spelertje, maar wel zonde natuurlijk
Hier staat wat
Ik zou er persoonlijk niet zo'n punt van maken... ik heb al een aantal apparaten verkeerd geflasht.. niet dat ik het niet kan hoor... maar ze zijn toch niet altijd even duidelijk voor wat voor soort revisie het is bijvoorbeeld...Flappiewappie schreef op 01 mei 2004 @ 16:26:
ik heb hetzelfde, is er echt niks aan te doen?![]()
En JA ik flash alleen als het ECHT nodig is, bijv. nieuwe functies of beter ondersteuning..
Wat ik meestal doe, is gewoon terug naar de winkel met mijn bon.. en zeggen dat hij het ineens niet meer doet... firmware opnieuw porgrammeren kost geen drol.. Cyberhome zelf zal er niet moeilijk over doen als ze hem terug krijgen van jouw winkel waar je hem hebt gekocht!
Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1
oke, dan gaak binnekort wel ff langs,Griffin2k schreef op 01 mei 2004 @ 16:46:
[...]
Ik zou er persoonlijk niet zo'n punt van maken... ik heb al een aantal apparaten verkeerd geflasht.. niet dat ik het niet kan hoor... maar ze zijn toch niet altijd even duidelijk voor wat voor soort revisie het is bijvoorbeeld...
En JA ik flash alleen als het ECHT nodig is, bijv. nieuwe functies of beter ondersteuning..
Wat ik meestal doe, is gewoon terug naar de winkel met mijn bon.. en zeggen dat hij het ineens niet meer doet... firmware opnieuw porgrammeren kost geen drol.. Cyberhome zelf zal er niet moeilijk over doen als ze hem terug krijgen van jouw winkel waar je hem hebt gekocht!
maar er is dus niks wat je erzelf aan kunt doen? en ik upgrade omdat ik geen dvd-r kon spelen
Hier staat wat
Nee zelf kun je er niks aan doen... ik ken die bug van die dvd-r haha... heb namelijk ook een 402 ") Maar flashen ging bij mij goed!Flappiewappie schreef op 01 mei 2004 @ 18:02:
[...]
oke, dan gaak binnekort wel ff langs,
maar er is dus niks wat je erzelf aan kunt doen? en ik upgrade omdat ik geen dvd-r kon spelen.., en de 'smoes' die jij verzint dat ie opeens kapot is gaat moeilijk als de firmware cd er niet uit wil
Firmwarecd vast? dan schroef je hem heel voorzichtig open?
Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1
Pagina: 1