[Cyberhome 402] Mislukte firmwire flash

Pagina: 1
Acties:

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-08 14:59

St@m

@ Your Service

Topicstarter
Goedenmiddag,

Ik was gister een beetje aan het spelen met mijn Cyberhome 402. Ik bedacht mij dat ik nog steeds geen DVD+R kon afspelen dus ben ik op zoek gegaan naar firmwire.
Deze heb ik gevonden op de site van Cyberhome.
Ik heb de firmwire in de speler geflashed.. Ik kreeg de melding dat de flash gelukt was, na de DVD-speler uit en weer aan te hebben gezet deed hij niets meer.
Het oranje ledje gaat nog wel branden, maar ik kan de speler verder helemaal niet meer bedienen. Het laatje gaat zelfs niet eens meer open.

Nu heb ik de DVD-speler opengeschroefd op zoek naar een jumper om te resetten :+ maar niets gevonden :P

Kan iemand mij vertellen of deze speler nu officiel dood is of zijn er nog andere mogelijkheden om de speler weer aan de praat te krijgen.
Misschien met een andere (IDE) DVD-speler de firmwire opnieuw te flashen.. of kan ik hem gaan begraven?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
kick

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren

Verwijderd

Ik heb ook een Cyberhome 402, maar bij mij als het oranje ledje brand staat hij op standby, en doet hij inderdaad niks, dus mischien moet je hem eerst even met je ab aanzetten B)
Maar ik neem aan dat je daar wel aan gedacht hebt :P

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
haha.. ja dat heb ik al geprobeerd ;) ik heb hem dan ook al wel wat langer ;)

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-08 11:38

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

gewoon weg mikken kansloos mislukte flash

Bedankt alvast

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 04:45

Flappiewappie

Hier nog meer

(jarig!)
ik heb hetzelfde, is er echt niks aan te doen? :'(

lees in andere topics dat firmware niet onder normaal gebruik valt, dus ook geen garantie.., tis niet zon heel duur spelertje, maar wel zonde natuurlijk 8)7

Hier staat wat

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:56
Flappiewappie schreef op 01 mei 2004 @ 16:26:
ik heb hetzelfde, is er echt niks aan te doen? :'(

lees in andere topics dat firmware niet onder normaal gebruik valt, dus ook geen garantie.., tis niet zon heel duur spelertje, maar wel zonde natuurlijk 8)7
Ik zou er persoonlijk niet zo'n punt van maken... ik heb al een aantal apparaten verkeerd geflasht.. niet dat ik het niet kan hoor... maar ze zijn toch niet altijd even duidelijk voor wat voor soort revisie het is bijvoorbeeld...
En JA ik flash alleen als het ECHT nodig is, bijv. nieuwe functies of beter ondersteuning..

Wat ik meestal doe, is gewoon terug naar de winkel met mijn bon.. en zeggen dat hij het ineens niet meer doet... firmware opnieuw porgrammeren kost geen drol.. Cyberhome zelf zal er niet moeilijk over doen als ze hem terug krijgen van jouw winkel waar je hem hebt gekocht!

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 04:45

Flappiewappie

Hier nog meer

(jarig!)
Griffin2k schreef op 01 mei 2004 @ 16:46:
[...]

Ik zou er persoonlijk niet zo'n punt van maken... ik heb al een aantal apparaten verkeerd geflasht.. niet dat ik het niet kan hoor... maar ze zijn toch niet altijd even duidelijk voor wat voor soort revisie het is bijvoorbeeld...
En JA ik flash alleen als het ECHT nodig is, bijv. nieuwe functies of beter ondersteuning..

Wat ik meestal doe, is gewoon terug naar de winkel met mijn bon.. en zeggen dat hij het ineens niet meer doet... firmware opnieuw porgrammeren kost geen drol.. Cyberhome zelf zal er niet moeilijk over doen als ze hem terug krijgen van jouw winkel waar je hem hebt gekocht!
oke, dan gaak binnekort wel ff langs,

maar er is dus niks wat je erzelf aan kunt doen? en ik upgrade omdat ik geen dvd-r kon spelen :).., en de 'smoes' die jij verzint dat ie opeens kapot is gaat moeilijk als de firmware cd er niet uit wil :)

Hier staat wat

• Griffin2k
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:56
Flappiewappie schreef op 01 mei 2004 @ 18:02:
[...]

oke, dan gaak binnekort wel ff langs,

maar er is dus niks wat je erzelf aan kunt doen? en ik upgrade omdat ik geen dvd-r kon spelen :).., en de 'smoes' die jij verzint dat ie opeens kapot is gaat moeilijk als de firmware cd er niet uit wil :)
Nee zelf kun je er niks aan doen... ik ken die bug van die dvd-r haha... heb namelijk ook een 402 ") Maar flashen ging bij mij goed!

Firmwarecd vast? dan schroef je hem heel voorzichtig open? :) beetje experimenteren kan geen kwaad ;)

Zonnepanelen 3950Wp - DMEGC 6x395Wp (ZW 2°) + DMEGC 4x395Wp (ZW 28°) - Solis 3.6 ; Easee Charge Lite 11kW + Easee Equalizer (Load Balancing) ; BMW iX1

Pagina: 1