Toon posts:

Microsoft intelliMous explore for bluetooth probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus problemen met mij Microsoft intelliMous explore for bluetooth.
wat ik ook probeer ik krijg hem maar niet aan de praat..
als ik dan bij apparaatbeheer kijk zie ik ook een vraagteken staan.
als ik vervolgens de stuur programma's wil bijwerken (vanaf de cd)
krijg ik een foutmelding ( Toegang geweigerd).
ik word er echt gek van damn:( kan iemand me helpen??
p.s. Ik gebruik windows XP versie2002 service Pack 1

Verwijderd

Topicstarter
niemand die een opl heeft? :?

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 14:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Je eigen topic kicken binnen 24 uur wordt gezien als irriterend en aandachtseisend. Doe het alsjeblieft niet.

Leg eens uit hoe je dat Bluetooth gedoetje hebt ingesteld: ik neem aan dat je bij je PC een Bluetooth dongle hebt, die achterin je PC gaat en die het signaal moet versturen; dat ding komt in apparaatbeheer te staan en dat werkt niet als je hem wilt bijwerken.

Ben je administrator op die pc? Heb je al geprobeerd eerst de complete cd naar je harddisk te kopiëren en de drivers daar vandaan te installeren?

Niet te ongeduldig :* ... zo te zien kun je nog internetten, dus is die oplossing niet van levensbelang. Op een forum moet je soms even wachten tot toevallig iemand langskomt die het weet (ik weet het ook niet, dus blijf vooral wachten :w )

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 19:12:
niemand die een opl heeft? :?
Lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens goed door, zoals hierboven staat is kicken binnen 24h is zeker niet ok..

Verwijderd

Topicstarter
jaja rustig...een keer is genoeg...jij bent dan nog onnuttiger bezig!!!0(en mijn excuses..alleen werd/ben beetje wanhopig:)
maar goed ontopic:
Er wordt idd een dongle bij geleverd..en als ik die aansluit gaat er ook een lampje knipperen en staat er..nieuw hardware app getecteerd..vervolens wil ik de shit installeren mbv de CD maar dat doettie dus niet..
Ik heb ff gezocht op microsoft (2uur lang) en daar zie ik staan dat het feit dat ik een NED win XP heb, problemen kan even omdat op de Cd alleen maar een engelse driver staat..erg vaag verhaal maar staat er echt.....maar ik kan dus echt nergens andere drivers vinden...
dus het probleem is dan hij wel decteer dat er wat wordt aangesloten maar that's it....hij weet niet wat....naja wel weer dat het bluetooth is maar meer ook niet..

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:07

Duinkonijn

Huh?

probeer eens de nederlandse software te downen @ http://www.microsoft.com/...andkeyboard/download.mspx

lama is gelockd :(

p.s. wat vriendelijkheid kan geen kwaad

[ Voor 10% gewijzigd door Duinkonijn op 16-03-2004 21:14 ]

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Verwijderd

Topicstarter
het probleem is opgelost..(dus slotje)
ff voor als mensen er ooit problemen mee hebben: SP2 moet je verwijderen + nog wat bestandjes in je register...snap verder niet waarom! maar hij doet het nu wel!:D bedankt voor diegene die wilde kijken!!
Pagina: 1