Toon posts:

2de scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey ik heb een laptop van toshiba en een apart -TFT scherm (plat toch?)-
van het merk YAKUMO,

maar sommige dingen zoals, video's spelletjes enz...
zijn alleen actief in het standaard scherm van de laptop...
?hoe komt dit?
kunnen jullie mij helpen?
ik gebruik Nview van nivea ( 8)7 ofzo iet //enz...(ken ik nie zo goed)

SOS ! ! !
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

Je moet het andere scherm als primary instellen

Verwijderd

omdat die spellen met een bepaalde resolutie werken, en altijd 4:3 zijn?
maarre, klik eens rechts op een app in de taakbalk, en dan de opties van nview. er gaat een wereld voor je open

Verwijderd

Topicstarter
ok van da primary, euh...
ik kan primary nie aanduiden en op beeldscherm 1 staat het aangeduid maar ik ken dat niet veranderen !

Verwijderd

benader je nview vanaf de systray? zo ja, probeer anders eens rechter muisknop op bureaublad, eigenschappen, setting (of instellingen), advanced (of geavanceerd), geforceX, nView, clone en dan het tweede scherm selecteren en aanvinken: make this primary

Verwijderd

Topicstarter
er staat nie geforce X ,
maar GeForce 4 420 Go

en clone vind ik er niet bij...

Updates ???
of is da die videokaart???

Verwijderd

Hoi,

Welkom op GoT.
Als ik het goed begrijp heb je een laptop met een extra TFT-scherm er op aangesloten en probeer je via nView het beeld van je laptop ook op dat extra TFT-scherm te krijgen. Alleen bij spellen of bij films, blijft het beeld zwart (tenminste, is het ook bij divx-films?)
Overigens klopt het dat er GeForce 4 staat, had je een GeForce 2 stond er GeForce 2.

Je zou overigens inderdaad kunnen proberen of de nieuwe detonatordrivers (NVidea heeft voor al zijn grafische kaarten dezelfde driver, en die noemen ze zo) een uitkomst bieden, maar ik denk dat het gelijk blijft.

Als je op GeForce 4 420 Go klikt, schuift er dan niet rechts zo'n schermpje uit, waar je weer voor nView kan kiezen?

Overigens had dit topic beter op zijn plek gestaan in "Videoplanken en Beeldkanonnen". Daar staat overigens ook nog iets in de FAQ zie ik nu bij De grote TV-Out FAQ Daar staat weer een ander verhaal, ik los het zelf echter altijd op met op primary zetten.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 16:46 . Reden: die zinnen staan nog steeds krom ]

Verwijderd

Topicstarter
ja dan schuift er een venstertje open,..
wat moet ik dan doen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 16:52:
ja dan schuift er een venstertje open,..
wat moet ik dan doen?
Op nView Display mode klikken ;)
Als het goed is zie je dan twee schermpjes, je primary scherm en je secundary scherm. Als je het tweede scherm aanklikt en je klikt op "make this the primary display" veranderen ze van plek. Zie je weliswaar niet zoveel van, maar het effect is er zeker wel.
Overigens is het niet zo verkeerd om het één en ander te proberen. Dan kun je ons zeggen wat je geprobeerd hebt en dan hoeven we ook niet dingen voor te kouwen die je misschien wellicht al wel geprobeerd had en weten we ook gelijk waar je de fout in gaat. ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 16:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 16:54:
[...]

Op nView Display mode klikken ;)
Als het goed is zie je dan twee schermpjes, je primary scherm en je secundary scherm. Als je het tweede scherm aanklikt en je klikt op "make this the primary display" veranderen ze van plek. Zie je weliswaar niet zoveel van, maar het effect is er zeker wel.
Overigens is het niet zo verkeerd om het één en ander te proberen. Dan kun je ons zeggen wat je geprobeerd hebt en dan hoeven we ook niet dingen voor te kouwen die je misschien wellicht al wel geprobeerd had en weten we ook gelijk waar je de fout in gaat. ;)
nView Display -staat er bij mij niet bij 8)7 8)7 8)7

Verwijderd

Topicstarter
srry maar ik kan even niet meer online zijn
...
dus dat is de reden als ik niet antwoord
daag

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 16:57:
[...]

nView Display -staat er bij mij niet bij 8)7 8)7 8)7
Detecteerd hij geen tweede monitor. Je zou een iets oudere detonatordriver kunnen proberen. Ik heb hier versie 43.45 en daar staat nView er sowieso bij. Echter, ik heb hier een Geforce 2, dus voor mij maakt een oudere driver niet zoveel uit. Bij een Geforce 4 is het natuurlijk zo dat wanneer je een oudere driver download je ook inlevert op functionaliteit, dus dit is niet echt een goed antwoord meer

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Gewoon met CTRL+F8 (IIG waar LCD(/TFT) onder staat) drukken, dan word het beeld in plaats van je TFT op de laptop naar de monitor gestuurd... Niet moeilijk lopen doen met drivers, dan kan je die andere toch niet primary maken...

EDIT:
Volgende keer als je de laatste poster bent, of pas een bericht gepost hebt, kan je best dat bericht editen met de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif-knop

[ Voor 37% gewijzigd door CH4OS op 16-03-2004 19:14 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

coolguy8, dit is een onderwerp dat weinig met Software Algemeen te maken heeft. Daarnaast is hier al veel over gezegd in de handleiding van je laptop en waarschijnlijk ook in de help / de website van de drivertools. Ook is er al heel wat over gezegd op GoT en is een beetje "spelen" met de verschillende drivers en instellingen waarschijnlijk al genoeg - "aan het handje" is natuurlijk niet op GoT, daar zijn we Tweakers voor :)

Daarom sluit ik dit topic in plaats van het te verplaatsen. Als je er helemaal niet uit komt, kan je eventueel een nieuw topic openen in het juiste subforum bij de collega's van Harde Waren, maar dat lijkt me niet nodig. Doe je het toch: lees dan eerst even eventuele sticky topics (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif) en wat andere topics om te zien hoe en wat de bedoeling is in dat subforum :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.