Ik heb een:
Soltek SL-75FRV KT400
Athlon XP2600+
512 mb Kingston hyperX
256 mb Samsung Original
60 GB Maxtor
40 GB Maxtor
Soundblaster Audigy
Realtek nicje
Ati Radeon 9800 pro van Saphire
( Als er meer info nodig is meld het even )
En dit draait allemaal op een Q-tec 500watt ( ok ik weet het, dit is niet de beste voeding) ( Eerst een onbekend merk voeding )
Beeld valt vaak weg en systeem reageerd niet meer, soms spontane reboots en meestal gebeurt er verder niets.
Tot een tijdje terug, had ik een Athon XP2000+ en een Radeon 8500.
Deze zijn vervangen aangezien ik in eerste instantie d8 dat het aan mijn Videokaart lag en ik al een Snellere CPU wou hebben.
Maar toen deze hardware in ernog inzat had ik ook al last van het feit dat mijn beeld soms weg viel en verder alles netjes door bleef draaien.
Stekker eruit, soms bios resetten of 1.5 uur wachten. En meestal ging ie dan weer aan. En dan even rond kijken @ internet waar het eventueel aan zou liggen.
Vaak nadat ik een vastloper heb, AMD DURON XXXXMhz, Terwijl ik echt een XP heb.
Verder staat hij soms op 2000+ omdat mijn bios bijna iedere keer na het uitzetten van de computer mijn FSB weer op 133 zet.
Ik begin er een beetje moedeloos van te worden dat mijn PC steeds vast loopt.
Ik betwijfel het dat het aan drivers kan liggen, maar ik sluit het niet uit.
( al meerdere getest )
Mijn BIOS versie is 1.4 op dit moment, ik d8 dat het daar aan zou liggen en had deze dus ge-update maar zelfs dat wou niet helpen.
Is mijn moederbord nu kapot of kan het nog ergens anders aan liggen ?
Wat kan ik eventueel nog proberen, dit werkt namelijk niet erg prettig
Soltek SL-75FRV KT400
Athlon XP2600+
512 mb Kingston hyperX
256 mb Samsung Original
60 GB Maxtor
40 GB Maxtor
Soundblaster Audigy
Realtek nicje
Ati Radeon 9800 pro van Saphire
( Als er meer info nodig is meld het even )
En dit draait allemaal op een Q-tec 500watt ( ok ik weet het, dit is niet de beste voeding) ( Eerst een onbekend merk voeding )
Beeld valt vaak weg en systeem reageerd niet meer, soms spontane reboots en meestal gebeurt er verder niets.
Tot een tijdje terug, had ik een Athon XP2000+ en een Radeon 8500.
Deze zijn vervangen aangezien ik in eerste instantie d8 dat het aan mijn Videokaart lag en ik al een Snellere CPU wou hebben.
Maar toen deze hardware in ernog inzat had ik ook al last van het feit dat mijn beeld soms weg viel en verder alles netjes door bleef draaien.
Stekker eruit, soms bios resetten of 1.5 uur wachten. En meestal ging ie dan weer aan. En dan even rond kijken @ internet waar het eventueel aan zou liggen.
Vaak nadat ik een vastloper heb, AMD DURON XXXXMhz, Terwijl ik echt een XP heb.
Verder staat hij soms op 2000+ omdat mijn bios bijna iedere keer na het uitzetten van de computer mijn FSB weer op 133 zet.
Ik begin er een beetje moedeloos van te worden dat mijn PC steeds vast loopt.
Ik betwijfel het dat het aan drivers kan liggen, maar ik sluit het niet uit.
( al meerdere getest )
Mijn BIOS versie is 1.4 op dit moment, ik d8 dat het daar aan zou liggen en had deze dus ge-update maar zelfs dat wou niet helpen.
Is mijn moederbord nu kapot of kan het nog ergens anders aan liggen ?
Wat kan ik eventueel nog proberen, dit werkt namelijk niet erg prettig