Aangezien er (bij mijn weten) nog geen topic was geopend voor de problemen van battlefield vietnam (wat diverse mensen al hebben) doe ik het bij deze dus..
Post hier al je problemen die je tegen komt met bfv, en laten we dan met elkaar een oplossing er voor zoeken!
als je je problemen post, zet wel ff je specs erbij.. is meestal wel makkelijker om het probleem te achterhalen
Sommige l33t tweakers hebben het spel al, (net zoals mij dus..
) Maar ik heb dus de problemen ook al.
Als ik het spel speel dan gaat alles gewoon perfect!! (had ik niet verwacht eerlijk gezegd maar goed..) Maar als ik dan in een heli stap, of een vliegtuig. Dan blijft het geluid van de "omgeving" goed, Alleen ik heb geen geluid van de motor (zwaar irri) en ook niet van de wapens btw.
Heb ik nu als n00b gewoon in instelling verkeerd of ligt het toch complexer??
Is iemand dit al tegengekomen of nog mooier, Heeft iemand dit ook al opgelost?
specs: amd 2600+, 512 DDR, geforce fx5200 (doet het wonderbaarlijk goed in dit spel!), creative sb live (standaard prut kaartje), win xp..
Post hier al je problemen die je tegen komt met bfv, en laten we dan met elkaar een oplossing er voor zoeken!
als je je problemen post, zet wel ff je specs erbij.. is meestal wel makkelijker om het probleem te achterhalen
Sommige l33t tweakers hebben het spel al, (net zoals mij dus..
Als ik het spel speel dan gaat alles gewoon perfect!! (had ik niet verwacht eerlijk gezegd maar goed..) Maar als ik dan in een heli stap, of een vliegtuig. Dan blijft het geluid van de "omgeving" goed, Alleen ik heb geen geluid van de motor (zwaar irri) en ook niet van de wapens btw.
Heb ik nu als n00b gewoon in instelling verkeerd of ligt het toch complexer??
Is iemand dit al tegengekomen of nog mooier, Heeft iemand dit ook al opgelost?
specs: amd 2600+, 512 DDR, geforce fx5200 (doet het wonderbaarlijk goed in dit spel!), creative sb live (standaard prut kaartje), win xp..
[ Voor 6% gewijzigd door Rexcore op 16-03-2004 16:09 . Reden: typo's ]