Alle battlefield Vietnam problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• Rexcore
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:04
Aangezien er (bij mijn weten) nog geen topic was geopend voor de problemen van battlefield vietnam (wat diverse mensen al hebben) doe ik het bij deze dus..

Post hier al je problemen die je tegen komt met bfv, en laten we dan met elkaar een oplossing er voor zoeken! :)
als je je problemen post, zet wel ff je specs erbij.. is meestal wel makkelijker om het probleem te achterhalen

Sommige l33t tweakers hebben het spel al, (net zoals mij dus.. :*) ) Maar ik heb dus de problemen ook al.

Als ik het spel speel dan gaat alles gewoon perfect!! (had ik niet verwacht eerlijk gezegd maar goed..) Maar als ik dan in een heli stap, of een vliegtuig. Dan blijft het geluid van de "omgeving" goed, Alleen ik heb geen geluid van de motor (zwaar irri) en ook niet van de wapens btw.

Heb ik nu als n00b gewoon in instelling verkeerd of ligt het toch complexer??

Is iemand dit al tegengekomen of nog mooier, Heeft iemand dit ook al opgelost? :)

specs: amd 2600+, 512 DDR, geforce fx5200 (doet het wonderbaarlijk goed in dit spel!), creative sb live (standaard prut kaartje), win xp..

[ Voor 6% gewijzigd door Rexcore op 16-03-2004 16:09 . Reden: typo's ]

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05:56
Het lijkt bij mij soepel te draaien, (amd 2600, radeon 9700, 512 mb geheugen) maar ik heb om de ongeveer 15 seconde steeds framedrops. Dan loopt het gewoon helemaal terug naar schat ik 5 fps. 1 seconde later is het dan weer goed, maar zo is dus absoluut niet te spelen. Meer mensen met dit probleem? (catalyst 4.3)
Instellingen om 1024 bij 768, 16 bit en de rest op medium

[ Voor 38% gewijzigd door Brammel op 16-03-2004 16:53 ]

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik speelde het spel gisteren ook. Jawel hoor, troubles 8)7

Het eerste wat opviel was het intro filmpje. Het loopt de eerste seconden soepel waarna het schokt. Dan valt het geluid even weg en loopt het weer enkele seconden soepel. Enzovoorts.
Dat is opzich niet echt boeiend aangezien dat filmpje me weinig schelen kan. :+

Daarna: Alles zag er prima uit en leek goed te lopen. Totdat ik in een bepaalde map een vliegtuig pakte. De helft van de grond viel gewoon weg. Dit zag ik ook echt alleen maar op bepaalde plekken :?. Toen ik weer terug ging na waar ik eerst was zag alles er goed uit weer :o

Een schooldude speelde het spel ook met zijn l33t nVidia kaart en P4. Zijn geheugen liep vol zodat het spel na een tijdje enorm schokte. Verder zag hij artifacts. Maar ik geloof dat hij dit oploste met drivers die op een BF-Cd schijnen te staan, I'm not sure.

Mijn eigen specs:
Ati Radeon 7500, Catalyst 3.10,
AMD Athlon XP 2000+ @ 2200+,
K7s5a pro mobo,
Windows 2000.

De nieuwste Catalyst drivers (4.3) zal ik binnenkort eens installeren. Als ik een oplossing tegen komen horen jullie het. ;)
Screenshots heb ik btw niet, bij mijn probleem waren de screenshots wel goed.

🌞🍃

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Rexcore schreef op 16 maart 2004 @ 16:07:
Aangezien er (bij mijn weten) nog geen topic was geopend voor de problemen van battlefield vietnam (wat diverse mensen al hebben) doe ik het bij deze dus..

Post hier al je problemen die je tegen komt met bfv, en laten we dan met elkaar een oplossing er voor zoeken! :)
Als je je problemen post, zet wel ff je specs erbij.. is meestal wel makkelijker om het probleem te achterhalen
Dit is dus niet de bedoeling :)

Alle problemen dienen in een apart topic te worden besproken. Wanneer je alles in één topic gooit zie je straks door het bomen het bos niet meer. Er worden dan meerdere problemen door elkaar besproken, mensen lezen grote topics niet door daardoor worden keer op keer de zelfde problemen gepost. Tevens is het killing voor de search.

Door elk probleem apart in een topic te behandelen is het straks makkelijker voor anderen om gericht naar problemen te zoeken via de search... Daarom hebben we grote topics afgeschaft :)

Dus mijn verzoek: open even een nieuw topic met daarin alleen je eigen probleem, geef het topic een duidelijke titel mee, geef aan wat je reeds hebt geprobeert en waar je hebt gezocht...

Bij voorbaat dank :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.