[IIS]Teveel subdomeinen probleem

Pagina: 1
Acties:

• RickDB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-04 21:55
Sinds kort heb ik 4500+ subdomeinen aangemaakt met ISS(standaard bij server 2000) maar ik kan nu niet meer een domein herstarten/stoppen/starten omdat de lijst te groot is.

De lijst is dus te lang voor de dedicated server(voor de meeste servers zowat aangezien de lijst dus 4500+ domeinen heeft) en daarom kan ik nu bijna niks meer aan iis aanpassen zodra ik naar het menu ga.
De sites zelf draaien prima zonder problemen maar het aanpassen gaat nu nogal moeilijk.
Is hier een oplossing voor of bijvoorbeeld een soort hide all (non)active/running domains?

• muis
  • Laatst online: 18-11-2022
Kun je niet een catch-all maken in plaats van de 4500 subdomeinen?
dus iets als: *.domein.nl
Dat scheelt ook weer werk voor als je er nog meer wilt aanmaken

Een vergissing is menselijk maar om er een puinhoop van te maken heb je een computer nodig (met mij erachter)

Verwijderd

lol. volgens mij gaat er wel meer mis. hoe is bijv je indexing geregeld. default kunnen dat er maar 32 zijn. toch lastig als je een zoekfunctie wilt :)

• RickDB
  • Laatst online: 02-04 21:55
*.domein.nl gaat nogal moeilijk met IIS, heb er wel een tijd naar zitten zoeken maar zag toen bij Microsoft.com een andere manier die tot nu toe werkt.
Ben niet zo'n pro-IIS gebruiker dus waar kan ik de indexing config zien?

Verwijderd

nvm. het heeft op zich niks met je probleem te maken. alleen als je per website een zoekfunctie wilt krijg je dat probleem nog wel...