Toon posts:

[CrossOver Plugin]dc++ geen instellingen menu

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok ik begin maar met het begin eerst de hardware maar:

xp2100+
512 ddr
20 gb hardeschijf
tnt videokaartje

Het os is Xandros 2.0 deluxe die ik op dit moment aan het uitproberen ben, hier zit een programma in verwerkt dat Crossover heet dit is van Codeweaver.. Dit stelt je in staat om met een windows programma te kunnen werken zoals bijvoorbeeld office of mediaspeler van windows.

Nu heb ik een probleem ik wil graag dc++ installeren en dit gaat goed als ik em toevoeg via plugin setup van crossover, maar nadat ie geinstalleerd is komen de problemen.. namelijk als ik dc++ opstart komt heel fijn het instellingen scherm naar voren maar die is Helemaal grijs.. ik zie dus geen tekst of invul vakken helemaal niks behalve een window met daarbovenin settings en een grijs vlak...

dc++ versie 0.306

het is heel appart maar ik kan dus wel de rest zien hiermee bedoel ik dus gewoon public hubs en alle andere dingen zoals view en window opties maar alleen de settings niet.

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen of doe ik iets verkeerd ? Kan het zo zijn dat dc++ nog iets nodig heeft om goed te kunnen functioneren ? is er een andere oplossing zodat ik toch direct connect kan draaien? is er een andere manier om de settings in te stellen bijvoorbeeld via een bepaald bestand ofzo ?