Toon posts:

Enemy Territory campaign maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk, ben ik blij. Ik ben admin geworden van de server van mijn clan. Heb alles lekker zitten veranderen en het configureren gaat bij mij allemaal goed. Maar nu .. Ikwil dus graag een andere campaign maken (map rotation). Alleen helaas zou ik mijn god niet weten hoe dat moet. De oude admin van de server heeft er namelijk wel een aantal gekregen van andere mensen maar de mappen die daar op staan zijn niet diegene die ik erbij wil hebben. Ik zou het liefst namelijk een Stopwatch Campaign hebben. Wie kan mij hierbij helpen. Graag !!

Voor diegene die onze server willen bezoeken :

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 15:47 ]

Verwijderd

Helaas doen we hier niet aan het adverteren van sservers. Het is begrijpelijk dat je heel leuk vindt en veel mensen wil trekken, maar stel je voor dat iedereen dat zou doen :)

Het IP heb ik daarom weggehaald + je topic in Spielerij - Problemen & Vragen gezet.

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg toch niet weer een officiele waarschuwing. Spaar me Ik heb er geloof ik al 2 gehad en elke keer begrijp ik niet waarom ....

Verwijderd

ik weet niet of het bij ET ook zo is, maar bij CS werd de mapcycle altijd vastgelegd in een soort van config bestand. Deze was vrij te editen.

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Misschien kan dit je helpen: http://enemy-territory.4p...ums&file=viewtopic&t=3676

Ze raden daar een utilty aan om campaigns te maken >> http://wolf.dehn.net/campaign.php

Waar het waarschijnlijk op neer komt is dat je zelf een .pk3 file moet maken met daarin de scriptjes voor de campaign volgorde. Kijk maar eens in je etmain map, daarin staan een hoop verschillende .pk3 files en een aantal bevatten alleen de scriptjes met de mapvolgordes. Je zult daarna die .pk3 files wel aan moeten bieden aan spelers die op je server komen anders kunnen ze niet met de mapvolgorde overweg.

Khoop dat dit je helpt :D

ps: google is je vriend :)

(heb het net even getest en je krijgt een .cfg bestand en een .pk3 bestand)

[ Voor 7% gewijzigd door UnderFlow op 17-03-2004 17:31 ]