Toon posts:

[IE 6.0] Vensters starten geminimaliseerd *

Pagina: 1
Acties:
  • 212 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Sinds een tijdje zit ik met het volgende probleem: telkens als ik in Internet Explorer 6.0 op een link klink, start deze in een geminimaliseerd nieuw venster. Om het te maximaliseren moet ik in de taakbalk met de rechter muisknop het venster maximaal krijgen. Weet iemand hoe ik dit weer hersteld krijg?

Heb al met eigenschappen: start gemaximaliseerd geprobeerd, maar dat heeft geen effect. Graag zou ik elk nieuw window gewoon maximaal zien.

Bij voorbaat dank!
Michiel

AMD XP 2000+
512 MB, 120 Mb HD
Windows XP Professional NL

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:21

momania

iPhone 30! Bam!

Hoi en welkom op GoT ;)

Op GoT zien we graag dat mensen zelf ook dingen proberen uit te zoeken, en goed vertellen wat ze allemaal gedaan hebben.

Wat heb je dus nog meer onderzocht, anders dan het 'start maximized' ?
Heb je al gekeken of je spyware of een virus hebt op je pc?
Zie voor meer info daarover de faq van Beveiliging & Virussen :)

Heb je dit alleen bij Internet Explorer, of heb je al een andere browser geprobeerd?

[IE6] ter verduidelijking aan de titel toegevoegd en omdat het lijkt dat het alleen daar aan ligt een move van je topic van Windows Operated Systems naar Software Algemeen ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heb dit alleen bij internet explorer. Heb al in mijn registry gezocht naar strings als "minimize"en "minimized", heb ad-aware 6.0 laten zoeken op spyware, regcleaner heeft mijn registry doorzocht en alle rommel is eruit. Heb de cache en offline content van IE 6.0 al gedelete, maar krijg het venster gewoon niet maximaal.

Michiel.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een oplossing voor dit probleem? Heb van ellende maar opera 7.23 geinstalleerd. Ik hoop op iemand met een oplossing!

Groet,

MedKan

Verwijderd

Heb ongeveer een zelfde probleem.
Als ik ie6 start, dan krijf ik gewoon een gemaximaliseerd scherm, maar als ik bijv. op een link in dat scherm klik en dus een tweede venster open, opent deze niet gemaximaliseerd maar iets kleiner.

Waar heb jij trouwens die optie gevonden ? -> vensters gemaximaliseerd openen

Verwijderd

Kan zelf niet zoveel met het register maar kijk eens hier:

HKEY_LOCAL_MACHINE
SOFTWARE
MICROSOFT
INTERNET_EXPLORER
EXPLORER_BARS --> BAR_SIZE

Verwijderd

Topicstarter
Nogmaals een verzoek om deskundige hulp: zie begin van deze topic. Begit frustrerend te worden.

Niets schijnt te werken, en bij de meeste pc winkels (mycom, paradigit) weten ze ook niet hoe het komt dat al mijn IE6 vensters starten op de taakbalk in geminimaliseerde versie.

Alle hulp is welkom!

MedKan

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:21

momania

iPhone 30! Bam!

Je hebt ad-aware geprobeerd, maar ook al spybot en hyjackthis ?
Zie wederom de faq van Beveiliging & Virussen voor meer info daar over :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

neem een van die geminimaliseerde schermen en vergroot deze door de hoeken te slepen tot ie de maximale grootte heeft. sluit alle IE vensters, maar het zojuist vergrote venster als laatste. Daarna voor de zekerheid rebooten, en daarna zou alles weer ok moeten zijn.

• Spivvi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-03 22:58
Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 16:32:
neem een van die geminimaliseerde schermen en vergroot deze door de hoeken te slepen tot ie de maximale grootte heeft. sluit alle IE vensters, maar het zojuist vergrote venster als laatste. Daarna voor de zekerheid rebooten, en daarna zou alles weer ok moeten zijn.
Dit klopt ie onthoud namelijk de grote van het venster dat het laatste open heeft gestaan.

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:11

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Na al jullie tips geprobeerd te hebben, werkt het allemaal nog steeds niet naa behoren. Spybot, Hijakc, alles gedraaid. Geen virus, niks.

Ook het maximaliseertrukje werkt niet. Vensters blijven zich openen in een gesloten taakbalk, en ik moet ze nog steeds openen en maximaliseren met de rechte muisknop.

Vrees dat dit een re-instaal wordt, of zijn er nog die-hards met ideen,

Alvast bedankt,
Med

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-04 16:45

TheBorg

Resistance is futile.

Er is een command line optie om IE gemaximaliseerd te openen. Ik zal ff Google raadplegen. Brb...

Kan het nog niet vinden, maar er word hier en daar geadviseerd om Ctrl-Alt-Shift vast te houden tijdens het maximaliseren, en daarna sluiten zodat windows de setting bewaard.

Andere manier: Pas de shortcut naar IE aan met de optie "-k", dus dat wordt "iexplore.exe -k". -k staat voor "kiosk" mode, ofwel full-screen.

[ Voor 69% gewijzigd door TheBorg op 23-03-2004 23:48 ]

• Rogier V
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:14
werkt het ook niet met het software van jisoft?

Ik heb het geinstalleerd en het werkt echt perfect!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 23:32:

Vrees dat dit een re-instaal wordt, of zijn er nog die-hards met ideen,
Heeft denk ik weinig zin. Weekje terug windows her geinstalleerd (kreng bleef maar vast lopen :( ) en ik heb nog steeds kleine vensters bij het openen van een link.
Ga zelf maar eens dat progje uitproberen dat hier geadviseerd wordt.
Pagina: 1