Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Op me werk heeft de baas een Ipaq pocket pc.
Op zich geen probleem, ding heeft altijd leuk gedraaid..
Nu kon er opeens niet gesynchriniseerd worden.
Wat blijkt:
Activesync ziet hem als een gast. ipv. een partnership.
Volgens de help van MS zou een "zachte" reset moeten helpen..
Heb zowel een "zachte" als een "harde" uitgevoerd maar hij word nog steeds als gast gezien.
De versie van AS is 3.5. (Ja ik weet er is nu 3.7 maar die kan niet geinstalleerd worden blijft hangen op 91% (gedownlaod van de MS site)).
Activesync al paar keer opnieuw geinstalleerd maar geen resultaat.
hoop dat iemand mij de reikende hand kan bieden

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:56
Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 14:40:
Op me werk heeft de baas een Ipaq pocket pc.
Op zich geen probleem, ding heeft altijd leuk gedraaid..
Nu kon er opeens niet gesynchriniseerd worden.
Wat blijkt:
Activesync ziet hem als een gast. ipv. een partnership.
Volgens de help van MS zou een "zachte" reset moeten helpen..
Heb zowel een "zachte" als een "harde" uitgevoerd maar hij word nog steeds als gast gezien.
De versie van AS is 3.5. (Ja ik weet er is nu 3.7 maar die kan niet geinstalleerd worden blijft hangen op 91% (gedownlaod van de MS site)).
Activesync al paar keer opnieuw geinstalleerd maar geen resultaat.
hoop dat iemand mij de reikende hand kan bieden
iK had ook moeite met het installeren van de actisync 3.7.1 op mijn (vandaag nieuwe) iPAQ 2210 maar ik heb de installer gewoon laten lopen en na XX minuten ging hij toch ineens verder met installen..

probeer eens ff wat geduld bij de installer :)

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

Topicstarter
ok, maybe doet hij het dan wel.
Maar lijkt me dan toch sterk dat hij dan wel een partnership aan kan gaan en met de oudere versie die altijd gebruikt werd opeens niet meer.

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Volgens mij kan active sync maar een tweetal partnerships aan. Als je die al in gebruikt hebt kun je geen nieuwe meer aanmaken. Als dit het geval is zou AS daar iets over moeten roepen. Een harde reset/lege batterij kan er toe leiden dat je PPC niet meer wordt herkend als een bestaand partnership.

Is het max aantal partnerships bereikt, verwijder er dan 1 en dan zou AS weer een partnership aan kunnen gaan.

Everything is better with Bluetooth

Verwijderd

Topicstarter
de eigenaar ervan had hem dus zo "verkloot" dat het probleem in het register zat, na een format werkte het wel weer.