Beste mensen,
Ik heb een aantal programma's op m'n pc die internet gebruiken:
DC++
MSN
Outlook Express
Internet explorer
games
etc.
Nu heb ik de laaste dagen last van het volgende probleem:
Dan kan ik opeens geen mails meer ontvangen/versturen, of niet meer op internet,
of niets meer downloaden via DC++... Allemaal leuk van elkaar afgewisseld, of opeens allemaal tegelijk...
Ik heb al verschillende dingen geprobeert, zoals netlimiter uitzetten of niet gebruiken.
Heb Google en de search hier ook gebruikt, maar daar kan ik mijn probleem ook niet vinden en al helemaal de oplossing niet...
Ik heb ook al bij taskmanager gekeken of daar iets raars in staat, ik zie niets... jullie?

voor mijn specs klik [url=http://www.tweakers.net/gallery/55078/sys]
Het gekke is dat als ik reboot ik dan vaak wel weer verbinding heb en dat kan een tijdje duren en dan nokt ie er weer mee... soms als ik norton internet laat blokeren en dan weer toelaat dan doet ie het ook weer opeens...
Verder zit mijn verbinding als volgt in elkaar:
ADSL---->Modem---->Server---->Switch---->Mijn PC
Switch (zelfde als hier boven) ---->2 andere PC's
Van de andere mensen (van de andere PC's)heb ik nog niet gehoord dat ze het zelfde probleem hebben dus ik ga er vanuit dat dat niet het geval is...
On-line virus scanner van Norton heeft ook niets gegeven...
Ik heb een aantal programma's op m'n pc die internet gebruiken:
DC++
MSN
Outlook Express
Internet explorer
games
etc.
Nu heb ik de laaste dagen last van het volgende probleem:
Dan kan ik opeens geen mails meer ontvangen/versturen, of niet meer op internet,
of niets meer downloaden via DC++... Allemaal leuk van elkaar afgewisseld, of opeens allemaal tegelijk...
Ik heb al verschillende dingen geprobeert, zoals netlimiter uitzetten of niet gebruiken.
Heb Google en de search hier ook gebruikt, maar daar kan ik mijn probleem ook niet vinden en al helemaal de oplossing niet...
Ik heb ook al bij taskmanager gekeken of daar iets raars in staat, ik zie niets... jullie?
voor mijn specs klik [url=http://www.tweakers.net/gallery/55078/sys]
Het gekke is dat als ik reboot ik dan vaak wel weer verbinding heb en dat kan een tijdje duren en dan nokt ie er weer mee... soms als ik norton internet laat blokeren en dan weer toelaat dan doet ie het ook weer opeens...
Verder zit mijn verbinding als volgt in elkaar:
ADSL---->Modem---->Server---->Switch---->Mijn PC
Switch (zelfde als hier boven) ---->2 andere PC's
Van de andere mensen (van de andere PC's)heb ik nog niet gehoord dat ze het zelfde probleem hebben dus ik ga er vanuit dat dat niet het geval is...
On-line virus scanner van Norton heeft ook niets gegeven...
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 15:51 ]