laptop geeft totaal geen reactie meer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een maand een jewel brilliant 2780. Nu was ik daarnet lekker bezig op dat ding, en na een snelle flits van het scherm valt hij in 1x spontaan uit (was aangesloten op netstroom). Dus ik denk ik start hem gewoon weer op, totaal geen reactie, zelf geen flikkerend lampje. Wat ik ook probeer hij geeft geen kick, met of zonder netstroom het maakt allemaal nix uit. Ik denk dat het probleem in de voeding van de laptop zelf zit, of zou het ook nog iets anders kunnen.

Ik heb even van binnen gekeken maar vies is hij ook niet. Wordt het geval van opsturen of is er zelf nog wat aan te bekijken om te zien wat de oorzaak is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Dit lijkt me een garantiegeval... zolang er garantie op zit zou ik er niet aan gaan zitten klooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Neuj was ik ook niet van plan hoor, maar kijken kan altijd zonder iets te beschadigen, ik zal wel is aan me vader vragen oftie alles wil doormeten, dat hij beter dan ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb hem vorige week donderdag opgestuurd, en kreeg hem net binnen, echt een stukje service, binnen een week terug. Prima werk van Jewel, dit mag ook wel is gezegt worden! Ik d8 dat ik hem zeker 3/4 weken kwijt was zoals bij bv dell, dit blijkt dus niet het geval te zijn, echt geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat was er nu loos mee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
er stond alleen dat heel het mainboard vervangen was...voor de rest stond er geen informatie meer bij...dus het kan alsnog heel veel zijn, het zat iig op het mainboard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en alles werkt nu ook weer naar behoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jep ook dat. Daar mag je trouwens wel vanuit gaan als ze hem repareren, ben ook gewoon geen gegevens kwijt etc, dus dat is wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:31

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Waarschijnlijk zal er iets doorgebrand zijn geraakt op het moederbord, uitgaande van de filts die je meldde en hebben ze die daarom vervangen. :) Wel mooi service inderdaad, heb al meer mensen een Jewel laptop aangeraden omdat ik wel meer goede dingen over hun service hoor.

[ Voor 31% gewijzigd door --MeAngry-- op 28-03-2004 17:34 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Pagina: 1