Toon posts:

[access] via ftp als webpagina

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok hier beginnen we ..

dit http://www.xs4all.nl/~hhouben/Pagina1.htm is een website gemaakt met acces 2000

database geupload .. die site geupload (eerst als index daarna als standaard naam pagina1)

voordat ik de webiste geupload had in de source (bron) van de site de link naar de database door gewezen.

Klaar mooi .. doet niets behalve die fout melding.

Ik zoeken .. Kom ik op allemaal rare dingen uit waar ik geen wijs uit word .. ASP enzo gedownload en mee liggen spelen .. maar het is me allemaal neit gelukt ..

Ik kan alles dus gewoon met FTP uploaden naar men xs4all webspace .. en in access zelf wil hij het maar niet goed doen.

Kan iemand stap voor stap uitleggen of een site geven (of een zoek link waar ik niet aleen vind " gebruik mysql " en dergelijke.

Het is nu eenmaal een ACCESS database. Hij is neit groot niet moeilijk en ook niet mooi .. maar hij moet toch geupload worden.
B.V.D

edit--
Ik heb ook wel eens een andere error gehad over iets met een "string" en "ole"

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 14:08 ]

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:07

André

Analytics dude

Volgens mij heb je helemaal geen idee waar je mee bezig bent. Ik zou eerst een proberen om een website online te krijgen, daarna wat regels ASP, dan ga je SQL leren en zo kom je stap voor stap tot een site met een database er aan vast.

Verwijderd

Topicstarter
nee ik heb inderdaad geen idee waar ik mee bezig ben ..

maar het moet toch niet zo moeilijk zijn om een ACCESS datbase waarin je zon site gewoon kan maken met een wizzard ff online te zetten?

Want ik moet dit voor morgen online hebben .. het werkt op men pc allemaal goed en geweldig ook op de html pagina maar zodra ik het online zet werkt neits meer .

en nu heb ik hoop ik toch geen mysql . php nodig om dat ff toch te kunnen linken op men webspace?

en edit -- website online krijgen is makkelijk genoeg .. ik ken html .. maar daar schit ik nu niets mee op .. en dan ASP :?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 14:13 ]

• André

André

Analytics dude

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 14:11:
nee ik heb inderdaad geen idee waar ik mee bezig ben ..

maar het moet toch niet zo moeilijk zijn om een ACCESS datbase waarin je zon site gewoon kan maken met een wizzard ff online te zetten?
Het hoeft niet moelijk te zijn, het is alleen de vraag of de server waar je de site host dit wel aan kan. Is er uberhaupt wel ondersteuning voor ASP?
Want ik moet dit voor morgen online hebben .. het werkt op men pc allemaal goed en geweldig ook op de html pagina maar zodra ik het online zet werkt neits meer .

en nu heb ik hoop ik toch geen mysql . php nodig om dat ff toch te kunnen linken op men webspace?
Dat ligt er dus aan...

Verwijderd

Topicstarter
ja er is ondersteuing voor asp ..
http://www.xs4all.nl/help...anced/windowsadv_faq.html

maybe kun je hier wat mee? k snapte na dat ik dit had gelzen er al helemaal niets meer van

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 14:15 ]

• André

André

Analytics dude

Als je dat al niet snapt kan ik je verzekeren dat je het online niet werkend krijgt. Je kunt niet met 0 kennis zoiets voor elkaar krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
nou het is neit 0 kennis ik kan me access werken heb het aleen nog nooit online prberen te zetten .. zijn daar neit gewoon een paar stappen voor?

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Ik geloof dat de webspace waar jij alles op hebt staan gewoon van je ADSL abbonement is, maar de FAQ waar jij naar linkt gaat over het Advanced Windows website pakket was los nog eens ruim 50 euro per maand kost.
Wat bij je XS4ALL ADSL abonnement zit heeft geen enkele ondersteuning voor PHP/ASP en MySQL/Acces - 't is dus bedoeld om statische pagina's enzo op te zetten :)

edit:
Na wat naspeuren op XS4ALL ben ik er wel achter gekomen dat je 5 voorgeselecteerde CGI scripts tot je beschikking hebt, maar die doen waarschijnlijk niet wat jij in gedachten had.

[ Voor 23% gewijzigd door Rafe op 16-03-2004 17:59 ]

• n1els
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-06-2025
Je kan natuurlijk ook een webserver van je thuiscomputer maken als je het per se op korte termijn online wilt hebben....

Dimidium facti qui bene coepit habet: sapere aude.

Pagina: 1