Toon posts:

Star Wars MUD?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben sinds kort een beetje gaan kijken in het MUD wereldje, ik speel nu Achaea.
Ben nog maar net bij een guild, maar het is teveel samenwerkingsgericht.

Nou ben ik Star Wars fan en zag een antal MUDS daarover staan. Welke is populair en wordt vaak gespeeld? En hebben jullie hierover nog meer zinnge dingen te vertellen over Star Wars MUDS.

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:36

bonzz.netninja

Niente baffi

noem mij gek, maar wat is een mud?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Multi User Dungeon.

Soort van AD&D via telnet (volledig op text gebaseerd). Je hebt er wel ook speciale clients voor zoals ZMud met zaken ingebouwd als triggers.

Helaas hebben muds de laatste tijd nogal te kampen met concurentie door MMORGS. Wel een aanrader, jaren met veel plezier rondgehangen op Imagica MUD.

[ Voor 61% gewijzigd door UltimateB op 16-03-2004 13:49 ]

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

http://kobra.et.tudelft.nl/

bestaat al heel lang
vroeger veel gedaan. maar al zeker 2 jaar niet meer aangeraakt, weet me account niet eens meer

weet wel dat ik op het laatst maar evil ben gaan worden omdat je dan veel makkelijker aan leet spul kon komen door nerfherders te meppen }> alleen daar ging je rep heel snel van naar de bad side

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
-=BoKKiE=- schreef op 16 maart 2004 @ 13:50:
http://kobra.et.tudelft.nl/

bestaat al heel lang
vroeger veel gedaan. maar al zeker 2 jaar niet meer aangeraakt, weet me account niet eens meer

weet wel dat ik op het laatst maar evil ben gaan worden omdat je dan veel makkelijker aan leet spul kon komen door nerfherders te meppen }> alleen daar ging je rep heel snel van naar de bad side
Speelde je daar toevallig ook als 'Bokkie'? Want dan herinner ik me je nog wel! Ik speelde als Bally/Ysidro :P

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Skyclad schreef op 16 maart 2004 @ 15:56:
[...]

Speelde je daar toevallig ook als 'Bokkie'? Want dan herinner ik me je nog wel! Ik speelde als Bally/Ysidro :P
nee heette toen dacht ik Fox of een variant daarvan was nog uit de periode dat alle games maar 3 chars als high score hadden :)
heb echt uren in die mud gestoken ^_^

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-10 19:34
zeg ik probeer net ff in te loggen bij die MUD die je daar gaf...

wou me naam invoeren maar ik kan niet eens in dat DOS schermpje iets typen.. wat doe ik fout :/ |:( :?

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

For problems connecting via your default telnet client try the following suggestions: Windows: zMUD,putty,TinyFugue,Pueblo,TinTin
MAC: Rapscallion,Mudling,MUDDweller
Unix/Linux: TinyFugue,TinTin,LPmudr
:) gebruik zelf putty en dat werkt hier perfect

hmmmz mischien weer een keer opnieuw beginnen :D

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-10 19:34
-=BoKKiE=- schreef op 16 maart 2004 @ 19:53:
[...]

:) gebruik zelf putty en dat werkt hier perfect

hmmmz mischien weer een keer opnieuw beginnen :D
hoeperdepoep.. net ff gedonwload.. werkt idd nu wel jah thnx

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:28

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

www.mudconnector.com en naar de search gaan. Veel muds, mushes, en nog wattus. :) Zoek zelf een goede MUSH persoonlijk (MUD is teveel hack'n'slash gericht). No luck, teveel concurrentie van mmorpgs :(

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• Seriph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-10 15:37
Ik speel zelf Discworld MUD met een gemiddelde online bezetting van 175 spelers en ik moet zeggen dat van de concurrentie van MMORPG toch erg gering is. MUDs zijn veelal gratis en de gemeenschap is vriendelijker (echte scams ben ik nog niet tegen gekomen) Ik heb het idee dat mensen met MMORPG veel meer met zichzelf bezig zijn.
Pagina: 1