[overbodig?] door andere mening? inzicht?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:16
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=988819

Beetje jammer dat een reactie die niet strijkt met de mening van de meeste *n?x-gebruikers meteen als overbodig bestempeld wordt.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnakeMind
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-09 14:00

SnakeMind

Silence...

ik zie je anders op +2 intressant staan... (met een +1 intressant van mij erbij...
Vond in de moderaties inderdaad dat er veel overbodig of zelfs een flamebait bij ingegooid werd... terwijl ik vind dat je gelijk hebt (en dat lees je in een hoop reacties op je ook...)

Still Cripple as Hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:16
Stond zojuist op -1 overbodig.

Het maakt me verder niet zo heel veel uit, maar 'k denk dat er wat eerlijker en objectiever gemodereerd moet worden voor zover dat mogelijk zou zijn. Misschien is het handig om de penalty-ratio wat sneller te laten oplopen?

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Veel informatie geef je dan ook niet in die reactie, het is meer je eigen mening. Dat is niet echt nuttig en de kwalificatie Overbodig is dan ook best te begrijpen. Op +2 lijkt me die reactie wat aan de hoge kant maar ik laat hem verder maar met rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Vaak wordt er in dit soort draadjes op mening gemod. Een +1 vind ik voor jouw reactie een juiste score. overigens ga ik even door het draadje heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 23:08
Ik zie er ook niet meer dan een +1 in. Het gaat er niet om of Windows nu een geweldig OS is of niet. Kern van het artikel is dat de EU vindt dat Microsoft misbruik maakt van haar marktaandeel door andere producten met behulp van dit marktaandeel dominant in de markt te zetten (wordt ook aangehaald in de antwoorden op jouw reactie). Dit gedrag is niet geoorloofd, al zou je het beste product ter wereld maken.

In deze context zou je jouw reactie zelfs als overbodig kunnen bestempelen... Ik heb em een gewone -1 overgewaardeerd gegeven (reactie staat nu op +1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnakeMind
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-09 14:00

SnakeMind

Silence...

Sja, dat zag ik er dus niet in, ik vond juist dat hij met de stelling dat die monopoly positie juist meevalt een intressante post had waarvan ik vond dat ie toch wel behoorlijk gelijk had... ik vond het onderbouwd en daarom die +1 / +2 wel terecht...

Still Cripple as Hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de lijn van dit topic kwam ik nog twee reacties tegen, deze en deze. In beide reactie geven de users gewoon aan waarom ze niet gecharmeerd van het kastje zijn, het is kennelijk iemand niet welgevallig dat het kastje niet de hemel wordt ingeprezen, resultaat is dat het als overbodig wordt weggemodereerd. Modden op mening dus..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

💀 too old to die young

Je eerste linkje is imho idd ondergewaardeerd, maar aangezien ik die al eerder met een '0 gemodereerd' heb gewaardeerd (waardoor de post op +1 bleef staan), laat ik 'm ff staan voor een ander. Hij is nog vers genoeg :).

Je tweede url heb ik zelf met overbodig gewaardeerd omdat het goeddeels een herhaling is van de vorige reactie, slechts uitgebreid met een stukje over de persoonlijke smaak van de poster en dat voegt imho niets toe.

:X

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let ook even op de tijdverschillen, er zit net 6 minuten tussen, waarscijnlijk was de tweed nog aan het tikken toen de eerste gesubmit werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Wat de posters daar doen is met veel woorden zeggen: "Ik vind hem slecht" en "Ik vind hem lelijk". Dat is niet nuttig voor de overige lezers en ze staan dan ook terecht op nul. Dat heeft niets met modden op mening te maken. Als iemand had gezegd "Ik vind hem mooi" had dat ook op nul gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

💀 too old to die young

Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 18:55:
Let ook even op de tijdverschillen, er zit net 6 minuten tussen, waarscijnlijk was de tweed nog aan het tikken toen de eerste gesubmit werd.
Mja, dat _is_ mogelijk, wie zal het zeggen ;), je maakt een verdedigbaar punt, ik corrigeer mijn moderatie :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

polaris schreef op 17 maart 2004 @ 18:56:
Wat de posters daar doen is met veel woorden zeggen: "Ik vind hem slecht" en "Ik vind hem lelijk". Dat is niet nuttig voor de overige lezers en ze staan dan ook terecht op nul. Dat heeft niets met modden op mening te maken. Als iemand had gezegd "Ik vind hem mooi" had dat ook op nul gehoord.
Ben ik het niet mee eens. Er wordt wel degelijk toegelicht waarom men hem minder mooi vind, dat is wat anders dan hoe jij het stelt. Het zijn dus onderbouwde meningen.
Pagina: 1