Hallo,
Ik heb een computer (acer 1703sm) met dvd brander waarmee ik soms wat films brand ect.
Daarnaast heb ik een dvd recorder (sony rdr gx3) waarmee ik tv opneem (logisch)
- Ik heb op dit moment een zooi dvd-r's (emtec) in geslagen die niet op de computer kunnen worden herkend en op de recorder vaak mislukken.
- Princo's heb ik ook gehad en mislukten ook vaak op de computer
Omdat ik bang ben weer een miskoop te doen vraag ik mij af welke dvd-r's en dvd-rw's ik nu moet kopen en het beste zijn (voor computer en recorder). Prijs maakt me niet zoveel meer uit omdat als er 3 goedkope mislukken ik net zo goed een goede/dure kwaliteit hadden kunnen nemen
Bij sony adviseerde ze mij de schijven van sony te kopen (ook logisch).
Deze liggen net onder de 2 euro bij onze kantoorwaren leverancier.
Graag jullie mening/ervaring ect.
Vr Gr Mike Zwetsloot
Ik heb een computer (acer 1703sm) met dvd brander waarmee ik soms wat films brand ect.
Daarnaast heb ik een dvd recorder (sony rdr gx3) waarmee ik tv opneem (logisch)
- Ik heb op dit moment een zooi dvd-r's (emtec) in geslagen die niet op de computer kunnen worden herkend en op de recorder vaak mislukken.
- Princo's heb ik ook gehad en mislukten ook vaak op de computer
Omdat ik bang ben weer een miskoop te doen vraag ik mij af welke dvd-r's en dvd-rw's ik nu moet kopen en het beste zijn (voor computer en recorder). Prijs maakt me niet zoveel meer uit omdat als er 3 goedkope mislukken ik net zo goed een goede/dure kwaliteit hadden kunnen nemen
Bij sony adviseerde ze mij de schijven van sony te kopen (ook logisch).
Deze liggen net onder de 2 euro bij onze kantoorwaren leverancier.
Graag jullie mening/ervaring ect.
Vr Gr Mike Zwetsloot