jss beter lezen

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-06 01:42

agaam

dit is mijn huisdier

Topicstarter
Start -> Settings -> Control Panel -> Network Connections -> Local Area Connection -> Properties -> TCP/IP -> Properties -> "Obtain an IP address automatically" en "Obtain my DNS server addresses automatically" aanvinken.

Sorry hoor, maar dit niveau is echt te laag. Had je best even zelf kunnen doen, je bent op Gathering of Tweakers.net.

het gaat om het modem, niet hoe je windows moet doen dat weet ik ook wel instellingen van het modem

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:08
Jss wil je er alleen maar op wijzen waarom het scherm met dhcp leases leeg is op je modem.
Nou heb ik 2 pc,s allebij een vast ip nummer gegeven in de instellingen van windows.
Je geeft zelf het antwoord al? Je klopt je ip handmatig in, hoe kan de dhcp server dan een lease geven?

Trouwens, voor zulke dingen kun je JSS beter even mailen... O-)

[ Voor 47% gewijzigd door leon1e op 16-03-2004 14:06 ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Het is niet toegestaan om direct na een slotje weer een topic te openen over het zelfde onderwerp. Mocht je het niet eens zijn met een slotje dan kun je de betreffende mod mailen. Mocht het inderdaad onterecht zijn dan gaat het reeds gesloten topic weer open :)

Dus even mailen met JSS

jss(at)tweakers.net

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.