Toon posts:

webcam beelden van een site opslaan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Via een site met webcams krijg ik live beelden binnen :) , ik zou deze op willen slaan op de hdd. Ik heb het hele forum doorgespit op info maar helaas. Heb het geprobeerd met streambox, maar geen resultaat.

Wie kan me helpen???

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-05 09:14
Eerst maar eens wat meer info geven. Bijvoorbeeld, om wat voor stream of beelden gaat het? Lijkt me wel essentieel he?

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:30

boesOne

meuh

MetHod schreef op 16 maart 2004 @ 12:42:
[...]

Eerst maar eens wat meer info geven. Bijvoorbeeld, om wat voor stream of beelden gaat het? Lijkt me wel essentieel he?
Mwa .. lijkt me niet echt essentieel.

Snag-it can video capturen..

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:04

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zoek eens op camtasia... Maar je kan p0rno tegenwoordig ook gewoon downloaden hoor ;)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

-boesOne- schreef op 16 maart 2004 @ 13:05:
[...]

^^^^ Met Stom ;) Werkt als een tierelier, je kunt er gewoon een zelf te bepalen deel van je scherm mee capturen, ook bewegende beelden. Gebruikt het zelf ook, gaat prima. Enige probleem is dat je geen dingen moet gaan verschuiven of er dingen voor moet zetten...want dat wordt gewoon meegenomen (denk aan openen msn, webpagina, of zelfs met je muis overheen gaan).

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-05 18:49

bonzz.netninja

Niente baffi

-boesOne- schreef op 16 maart 2004 @ 13:05:
[...]

nouja, een .rm webcam moet anders dan .gif ;)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

Verwijderd

ah, snagit 7.01 pro, die kan alles, ( kan je zelf je compressie, en je zone die je wilt opnemen )

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de late reactie ,hartstikke bedankt, snagit is gewoon perfect.

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-05 13:17
SnagIt/Camtasia is werkt het beste, SnagIt is het fijnste IMHO
Pagina: 1