Toon posts:

TFT 15" met wat specifieke wensen

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben gevraagd voor iemand een TFT scherm te zoeken, met een beetje vervelend setje aan eigenschappen. Ik hoop dat iemand me hier kan helpen, want met het doorlezen van reviews schiet het niet echt op.

De eisen aan de TFT:
- 15"
- prijs rond de 300 euro
- geschikt voor games
- behuizing mag alleen zilver, zwart of antraciet zijn

Wie kan me iets aanraden? Ik heb met verschillende zaken contact gehad, maar de meesten leveren niets rond die prijs of zeggen allemaal dat ook schermen met een refresh van 16ms (rise+fall) niet geschikt zijn voor games...?

Alvast bedankt!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Een TFT met die eisen en kwaliteiten is onmogelijk te vinden.

ARME AOW’er

Verwijderd

En ik eis een TFT ,100 euro, 19 inch, 6 ms respons, zo kunnen we wel bezig blijven 8)7 .

Maar effe ontopic; probeer je budget eens op te rekken met honderd of tweehonderd euro, ik denk dat je dan meer kans van slagen hebt op een goeie TFT.

En de pricewatch, daar al gekeken?

Verwijderd

ja ga er van uit dat je een 23MS hoogwaardige 15" tft rond de 369 zit wil je 17" moet je +100 doen maar dan heb je wel 1280X1024 16MS :D
als ik jou was zou ik nog even door sparen het is zeker de moeite waard!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:05

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
GuardianAngel schreef op 16 maart 2004 @ 12:32:
Een TFT met die eisen en kwaliteiten is onmogelijk te vinden.
Agrees with stupid. Met een TFT kan je niet met 300 euro rond komen als je deze specs wilt hebben. Denk aan een bedrag van 400 a 500 euro en dan komen we ergens.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 12:30:
Ik ben gevraagd voor iemand een TFT scherm te zoeken, met een beetje vervelend setje aan eigenschappen. Ik hoop dat iemand me hier kan helpen, want met het doorlezen van reviews schiet het niet echt op.

De eisen aan de TFT:
- 15"
- prijs rond de 300 euro
- geschikt voor games
- behuizing mag alleen zilver, zwart of antraciet zijn

Wie kan me iets aanraden? Ik heb met verschillende zaken contact gehad, maar de meesten leveren niets rond die prijs of zeggen allemaal dat ook schermen met een refresh van 16ms (rise+fall) niet geschikt zijn voor games...?

Alvast bedankt!
Ten eerste kan je al deze vragen zelf beantwoorden mbv reviews en pricewatch!

Ten tweede, is het gewoon onmogelijk voor die prijs. Beetje naïf persoon dus die dit vraagt.

|:(

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Gewoon sites van fabrikanten afzoeken dus, andere optie is er niet :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.