Toon posts:

HELP !! Welke Proc. Cooler ??

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goeiemiddag,

Ik zoek een goeie koeler voor op mijn processor.
Beetje rond gekeken, de Zalman CNPS7000A-Cu komt er netjes uit maar zit vast met clips en ik vertrouw dat niet zo voor een ding van een goeie 3/4 kilo :?
Ook de Thermal Right SP97 + een fan ziet er goed uit.........maar;
Ik heb het 7NJS Ultra ZENITH bord, en daar past ie in iedergeval op (weegt minder dan de zalman, en zit bovendien met schroeven vast) en dus ben ik benieuwd of het past omdat ongeveer een cm boven het punt waar mijn mobo eindigt de voeding start.....gaat dit passen.......wie helpt mij :) ?
Als iemand een andere cooler aanraad die goed tot zeer goed zijn werk doet dan hoor ik dat graag.
Ik heb trouwens een open kast, dus als ie er ook een beetje leuk uitziet is dat mooi, niet punt 1 maar wel mooi meegenomen ;)
Alvast bedankt......

gr,

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Hoi SuperRolo, ik doe je topic dicht :) en dat is toch wel een beetje sneu voor je :/

Het volgende is namelijk aan de hand: Hier in DOC komen tientallen topics voorbij over koelers en de ervaringen die men ermee heeft. Ook via de search is veel te vinden over goede koelers, en het doornemen van reviews op internet is ook belangrijk. Er wordt namelijk verwacht dat je als tweaker zelf de keuze maakt aan de hand van je eisen en budget. Zie ook de DOC faq - de beste koeler? voor meer tips en links naar topics. Succes met je keuze, en neem dus eerst wat DOC-topics en reviews door :)

Ohja, een volgende keer dat je een topic opent, doe alsjeblieft geen HELP!! erin zetten, dat staat niet echt netjes ;)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.