"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
het gebeurt zo nu en dan.....Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 16:53:
Hoeveel uur heb je al besteed aan dit onderzoek?
Wat bedoel je precies?
"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
Verwijderd
Verwijderd
Haha ja sorry, maar persoonlijk zou ik het zonde van m'n tijd vinden als ik hier een probleem van zou makenjorngrisel schreef op 16 maart 2004 @ 23:51:
Dr. Timo als je niks nuttigs te zeggen hebt houd dan gewoon je mond !!, maar je zou even naar sony een mailtje kunnen sturen misschien kunnen zij je verellen wat je moet doen.
Maar je hebt gelijk, ik had m'n mond moeten houden, maar ik kon het niet laten
Kijk je net teletext en opeens gaat je pagina op een vage kleur over en begint ie weer verder met zoeken. Een beetje mazzel en hij staat nog op dezelfde rouleerpagina.
Misschien zie je zelfs nog andere oorzaken, en kan je je afvragen of je het zelf kunt en wilt schoonmaken/repareren. Of misschien moet je de kaart wel goed in zijn slot duwen? Bedenk altijd: er blijft een zekere hoogspanning achter in de TV (ook als de stekker eruit is), kijk dus erg uit!
[ Voor 6% gewijzigd door garage op 18-03-2004 12:54 ]
Koop een taart en ga het vieren!
Koop een taart en ga het vieren!
Heb er even over nagedacht wat ik hiermee aan moet, maar jah ik laat het maar zo lekker.
Straks had je misschien nog wel een Tweaker minder.....:\
Verwijderd
LOLGarage schreef op 24 maart 2004 @ 16:35:
Ehhhhmm, je bent toch niet ge-electrocuteerd mag ik hopen? Laat nog eens weten of bovenstaande tips geholpen hebben of niet. Misschien dat andere gebruikers dan ook wat aan deze thread hebben...
Je zou (als het weer terugkomt) eens kunnen proberen om Ned3 opnieuw in te (laten) stellen.
Zo scherp als een voetbal!