Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
als je oipstart met een win98 opstartdiskette, ziet hij hem dan ook niet?
als hij hem dan wel ziet zal je mscdex er niet zijn op je harde schijf. Of wordt niet geladen.
als hij hem dan wel ziet zal je mscdex er niet zijn op je harde schijf. Of wordt niet geladen.
Als ik hem opstart met opstart diskette ziet hij de cd-rom (want ik heb hem ook op die manier geinstalleerd) Alleen in Windows ziet hij hem dus niet, hoe kan ik zorgen dat hij hem wel ziet?
EDIT:
Ik heb de harddisk(master) en cd-rom(slave) nu op 1 IDE kabel gedaan, en nu werkt hij wel in Windows
EDIT:
Ik heb de harddisk(master) en cd-rom(slave) nu op 1 IDE kabel gedaan, en nu werkt hij wel in Windows
[ Voor 24% gewijzigd door Hari-Bo op 16-03-2004 13:15 ]
Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Verwijderd
probeer eens de gegevens voor CDROM drive in Config.sys en autoexec.bat te zeten. Het werkte voor mij, toen ik um onder dos laadde, toen zag windows um ook....