Verwijderd
Lang niet het goede forum 
-> Software Algemeen met dien verstande dat ik graag zie dat je wat meer initiatief laat zien. Wat heb je zelf al uitgezocht en gevonden en hoe heb je de boel nu ingesteld?
-> Software Algemeen met dien verstande dat ik graag zie dat je wat meer initiatief laat zien. Wat heb je zelf al uitgezocht en gevonden en hoe heb je de boel nu ingesteld?
Nee, dit kan niet. Workstation Only aanvinken, lokaal wachtwoord invoeren en hoppa!
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
ik heb al met google gezocht erna en bij novell gekekenVerwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 18:25:
Lang niet het goede forum
heb het ip protocol als default gezet
das inderdaad de enigste mogelijkheidmaartena schreef op 16 maart 2004 @ 21:27:
Nee, dit kan niet. Workstation Only aanvinken, lokaal wachtwoord invoeren en hoppa!
Let trouwens wel op dat als je de laptop hibernate terwijl je ingelogd bent op novell, je op een lokatie zonder verbinding naar je novell server de laptop niet kunt unlocken! Sterker nog, als je het probeert en de client krijgt een time-out wordt je pc hard gereboot en ben je data in evt openstaande programma's dus ook echt kwijt...
Pagina: 1