Toon posts:

Bezigheden op computer loggen

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een programma, wat zich onzichtbaar op de computer nestelt, om het gebruik van de computer te controleren. Ik heb al eens zoites gezien, maar weet niet meer hoe dit heet.
Kan iemand mij helpen.

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

back orrifice :P

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Tjonge... een keylogger.

ARME AOW’er

• Tarzan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:25
Wat wil je controleren dan? ik vind je TS alles behalve duidelijk.
ik heb al eens zoiets gezien
Waar heb je dat dan gezien, en wat deed dat programma?

Welke toetsen erin gedrukt worden?
Welke progsels er worden opgestart?
Welke website's worden bezocht?

Je moet dit voor jezelf even verduidelijken en dan kun je wel verder met de search lijkt me.

..:: ::..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 08:58:
Ik ben op zoek naar een programma, wat zich onzichtbaar op de computer nestelt, .
onzichtbaar kan, maar onvindbaar niet. ik weet niet waar je het voor gaat gebruiken, maar als iemand vermoedt dat er zoiets op zijn pc staat, is het heel makkelijk op te sporen. (google er maar eens op)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Er zijn al heel veel topics geweest over deze vraag (goed te vinden met de juiste zoektermen die je al kent), ook wordt dit waarschijnlijk niet met echt nette bedoelingen gezocht als ik de vraag zo lees :o

Lees ajb het stukje onder onder het kopje beleid in SA Policy en [FAQ]FAQ[/FAQ] voor meer hierover :)

Ik sluit je topic dan ook, kijk even wat oudere topics door en bedenk dat je te maken hebt met diverse wetgevingen mbt. privacy en/of computervredebreuk ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.