Toon posts:

Verzonden Hotmail berichten achterhalen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even een vraag waar ik niet uitkom.

Ik hoorde geruchten dat als je via hotmail een bericht verstuurd en die vervolgens bij hotmail verwijderd, dat er altijd een gedeelte van dat bericht op de computer blijft staan.
Dit is iets wat volgens mij niet waar is, maar wil grag jullie mening hierover.

Kan dit? en is er toch nog een tooltje voor om die mails te achterhalen.
zoja, wat en welke bestanden moet je verwijderen om het echt van de computer te verwijderen zodat het niet meer te achterhalen is?

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:22

Reptile209

- gers -

Het kan zijn dat het bericht in de cache van IE blijft staan (Tijdelijke internetbestanden / Temporary Internet Files). De manier om dat te voorkomen, is Extra > Internet opties > (Tijdelijke internetbestanden) Bestanden wissen. Dan wordt alles weggemikt.

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Topicstarter
Nee daar staan ze niet in, er is dus geen tooltje om dat terug te halen?

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:26

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Het emailtje blijft inderdaad wel eens staan in de zo genoemde "cache" of ook wel "Temporary Internet Files" genoemd.

Als je gebruikt maakt van Internet Explorer als browser, dan kun je via [Extra] -> [Internet Opties] -> [Tijdelijke Internet Bestanden Verwijderen] de email verwijderen.

Ook handig om dit zelfde scherm gelijk je "Cookies" ook te verwijderen.. dan laat je helemaal niks meer achter.

[TE LAAT :O ]

[ Voor 9% gewijzigd door Falcon op 16-03-2004 08:33 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:22

Reptile209

- gers -

Nee, als je per ongeluk een mailtje gewist hebt, krijg je dat niet meer terug als het niet meer in de cache staat. Helaas :).

Zo scherp als een voetbal!