[Distributed Folding] hitparade van 15 maart Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 518 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-06 22:38

Marcelloz

IT dude with a beard

Anoniem: 43801 schreef op 16 maart 2004 @ 20:58:
DAMNIT!!! KOMEN ZE NU MEE!

Ik helemaal speciaal naar m'n werk gereden....!

Officiële cliënt gedowned... Nog steeds 129...?!!

Wat een Kl$te zooi...

m.v.g. sf
Respect _/-\o_
Een echte DPC-er ;( }:O

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41582

Vraag me trouwens af wat voor " netwerkproblemen" ze hebben :?
Je kunt gewoon je client updaten en flushen, dussss....

Even iets anders: m'n client knalt er constant uit (foldtrj has created errors bla bla)

Systeem is niet overclocked, maar het wordt al wat warmer weer, misschien dat het daarmee te maken heeft, wordt er niet goed van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z!oN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-01 11:44

Z!oN

Team Coldfusion

Even een misschien domme vraag, maar heeft iemand de vorige client (de client die dus nu verwisseld wordt) voor mij, ik ben wat bestanden kwijt, maar ik zou graag mijn 150 filesets versturen :)

http://www.teamcoldfusion.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Hmnou ik reken er op dat ik jullie blij gemaakt heb met een dooie mus, waarvoor excuus :) Voor straf zal ik een computer assimileren :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 22:10
Z!oN schreef op 16 maart 2004 @ 21:39:
Even een misschien domme vraag, maar heeft iemand de vorige client (de client die dus nu verwisseld wordt) voor mij, ik ben wat bestanden kwijt, maar ik zou graag mijn 150 filesets versturen :)
De update is uitgesteld, je kunt hem dus gewoon op de site downen.

[ Voor 59% gewijzigd door Spheroid op 16-03-2004 21:49 ]

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35894

En minstens een 2Ghz+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perboemski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Mr_Atheist schreef op 16 maart 2004 @ 21:46:
Hmnou ik reken er op dat ik jullie blij gemaakt heb met een dooie mus, waarvoor excuus :) Voor straf zal ik een computer assimileren :)
Als dat lukt, moet je voor straf nog een computer assimileren, omdat niet alle computers die je had kunnen assimileren geassimileerd waren... >:) ;)

Never underestimate the power of stupid people in large groups...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

PeterJ schreef op 16 maart 2004 @ 21:51:
[...]

Als dat lukt, moet je voor straf nog een computer assimileren, omdat niet alle computers die je had kunnen assimileren geassimileerd waren... >:) ;)
En voor straf moet ie op mijn handle draaien.

Forza Mucca!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:09
Z!oN schreef op 16 maart 2004 @ 21:39:
Je kunt hem nog gewoon downloaden op de DF site, want de update komt pas morgen :).

:X Spheroid: Does niet mijn idee afpikken :P.

Ik vind dat DPC toch maar weer een knap staaltje werk aflevert: FreeDC flusht 56 miljoen en wij volgen netjes op 53.

[ Voor 21% gewijzigd door Jaap-Jan op 16-03-2004 21:57 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41582 schreef op 16 maart 2004 @ 21:22:
Vraag me trouwens af wat voor " netwerkproblemen" ze hebben :?
Je kunt gewoon je client updaten en flushen, dussss....

Even iets anders: m'n client knalt er constant uit (foldtrj has created errors bla bla)

Systeem is niet overclocked, maar het wordt al wat warmer weer, misschien dat het daarmee te maken heeft, wordt er niet goed van :(
Ik vraag me trouwens ook af waarom de service niet automatisch opnieuw wordt opgestart, nadat de client eruit vliegt. In DFGUI heb ik dat ingesteld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perboemski
  • Niet online
Misschien tijd voor een mem-stresstest... weet er zo 123 geen programma voor, maar veel van dat soort problemen worden veroorzaakt door rotte RAM reepjes... (hier last gehad van het zelfde probleem). Heb je er ook last van bij games of andere geheugenintensieve programma's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2DM
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:33
PeterJ schreef op 16 maart 2004 @ 20:50:
[...]

De stats zijn NIET realtime, zowel die van Marcelloz, Dyyryath of de originele van DF.org... eens per 2 uur worden ze geupdate, dus als je aan het flushen bent kun je pas na een uurtje of wat de eerste resultaten bewonderen...
De grote samenraap stats inderdaad niet.
Als je hier inlogged http://www.blueprint.org/...lding/distfold_login.html
is je flush gebeuren te volgen.

Ok dan :)
|
\/

[ Voor 3% gewijzigd door D2DM op 16-03-2004 22:05 ]

R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
[...]

Goed nieuws! Het blijkt dat ik bij de verkeerde handle zat te kijken :) Er is inmiddels een krap miljoen bij de stats van mijn persoonlijke account bijgeteld... Ik keek de hele tijd bij de handle van het subteam :) Dus 1M heb ik al binnen :) Iets met opgelucht en jeej enzo :)

Oh en dat assimileren heb ik bij deze gedaan; 2.2 Ghz Barton er bij en binnenkort nog een Centrino laptopje :) 1.4 Ghz maar weliswaar maar die tellen wel bijna dubbel door de 1MB cache :)

[ Voor 16% gewijzigd door 0rbit op 16-03-2004 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PeterJ schreef op 16 maart 2004 @ 22:00:
Misschien tijd voor een mem-stresstest... weet er zo 123 geen programma voor, maar veel van dat soort problemen worden veroorzaakt door rotte RAM reepjes... (hier last gehad van het zelfde probleem). Heb je er ook last van bij games of andere geheugenintensieve programma's?
Nooit last van gehad, heb er pas last van sinds het weer een paar graadjes warmer is geworden. Heb er Corsair PC3200 TWINX LL inzitten en daar heb ik alle vertrouwen in. Heb ook al geprobeerd de reepjes afzonderlijk te gebruiken. CPU wordt maar 45 gr. stressed, vaag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr_Atheist schreef op 16 maart 2004 @ 22:04:
[...]

Goed nieuws! Het blijkt dat ik bij de verkeerde handle zat te kijken :) Er is inmiddels een krap miljoen bij de stats van mijn persoonlijke account bijgeteld... Ik keek de hele tijd bij de handle van het subteam :) Dus 1M heb ik al binnen :) Iets met opgelucht en jeej enzo :)
Neemt niet weg dat je nog een extra pc moet assimileren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Anoniem: 35894 schreef op 16 maart 2004 @ 22:05:
[...]

Neemt niet weg dat je nog een extra pc moet assimileren :)
Altijd natuurlijk :) Is er ook een client voor HP-UX op een Itanium-serverachtig iets? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51521

PeterJ schreef op 16 maart 2004 @ 22:00:
http://www.memtest86.com/ bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
Japie_17 schreef op 16 maart 2004 @ 21:54:
:X Spheroid: Does niet mijn idee afpikken :P.
Je bent gewoon traag ;) .

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Er komen ongeveer 11.500 punten per minuut bij en ik ben net over de helft :)

[ Voor 8% gewijzigd door 0rbit op 16-03-2004 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:35

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

[...]

* Bubbles ziet hier wat recursie in >:) 8)7

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z!oN

Z!oN

Team Coldfusion

Ik krijg de volgende error als ik mijn results probeer te uploaden, wat kan ik hier nog aan doen of zijn mijn ~150 generations gewoon voor de prullenbak :?

code:
1
2
3
[NULL_Caption] FATAL ERROR:  [000.000]  Upload list has been tampered with, plea
se delete filelist.txt and try again
Hit Return

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Zelfde doen als wat ik heb gedaan; Even hele directory backuppen en dan op de commandline :

foldtrajlite -purgeuploadlist 1

uitvoeren. Nog eens proberen als het geen effect heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:32
Z!oN ik vrees het ergste voor je, het idee van Mr_Atheist kun je zeker wel proberen. :)

Over Mr_Atheist gesproken. Jouw flush is iig aangekomen bij de stats. Maar het wordt niet bij het Calslaan subteam opgeteld omdat er maar 1 subteamlid is met een nul achter het subteamnaam.
Wat je moet doen, inloggen op de DF website en de account van Calslaan 7 1 hernoemen tot Calslaan 7 10iets. Hierna zal jouw account herkend worden als subteamlid en komt jouw flush (en totaal) bij het subteam terecht :)

Gaat lekker trouwens. En ruim boven FreeDC inmiddels :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
MarcyDarcy schreef op 16 maart 2004 @ 22:37:
Z!oN ik vrees het ergste voor je, het idee van Mr_Atheist kun je zeker wel proberen. :)

Over Mr_Atheist gesproken. Jouw flush is iig aangekomen bij de stats. Maar het wordt niet bij het Calslaan subteam opgeteld omdat er maar 1 subteamlid is met een nul achter het subteamnaam.
Wat je moet doen, inloggen op de DF website en de account van Calslaan 7 1 hernoemen tot Calslaan 7 10iets. Hierna zal jouw account herkend worden als subteamlid en komt jouw flush (en totaal) bij het subteam terecht :)

Aha... nou het boeit voorlopig niet waar het bijteld als het maar bij DPC telt :) Ik kreeg dat toen ook al niet werkend een tijdje terug... blijkbaar ben ik toen vergeten weer op de oude handle verder te gaan... Gelukkig heb ik het tijdig ontdekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z!oN

Z!oN

Team Coldfusion

MarcyDarcy schreef op 16 maart 2004 @ 22:37:

GRRR, purgeuploadlist doet ook niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Graast jullie hele flat trouwens? Eigenlijk zou de complete campus gewoon moeten crunchen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40441

Dachten we dat ze vandaag gingen winnen, nou dat haat spannend worden.

1 Dutch Power Cows 59.507.996
2 FreeDC 59.390.211

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 40441 op 16-03-2004 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43801

Hmm, maar goed dat ik toch naar m'n werk ben gekomen...
De 2Mbit SDSL lijn is eruit geklapt!
Naja, dan maar wachten op donderdag met het updaten van de cliënt.

BTW FreeDC aan de top?!! Dacht het niet! GRAZEN jongens!

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 43801 op 16-03-2004 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Laatst online: 07-07 15:01

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Jij bent goed bezig :Y) !
Japie_17 schreef op 16 maart 2004 @ 21:54:
[...]
Ik vind dat DPC toch maar weer een knap staaltje werk aflevert: FreeDC flusht 56 miljoen en wij volgen netjes op 53.
En inmiddels staan we inderdaad zelfs alweer boven FreeDC! Ze zullen daar wel helemaal gek worden! Wat ze ook flushen, we flushen meer!

Moooo!!

Jezus, hoe verslavend kunnen die stats werken >:) Zit constant F5 te spammen hier (tussen het PowerBallen door ;) )!

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43801 schreef op 16 maart 2004 @ 22:46:
Hmm, maar goed dat ik toch naar m'n werk ben gekomen...
De 2Mbit SDSL lijn is eruit geklapt!
Naja, dan maar wachten op donderdag met het updaten van de cliënt.

BTW FreeDC aan de top?!! Dacht het niet! GRAZEN jongens!
We staan weer op 1 met een voorsprong van wel 117,785 punten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Anoniem: 35894 schreef op 16 maart 2004 @ 22:42:
Graast jullie hele flat trouwens? Eigenlijk zou de complete campus gewoon moeten crunchen :)
In de tijden van RC5-64 nog wel... maar tegenwoordig is men wat meer op de centen hier (luie aarzen die geen studiefinanciering meer krijgen in september enzo :P). RC5 vond men leuk en aardig, maar van weinig nut. Er staan nu maar enkele bakken te pruttelen op DFolding en dan met name bij de mensen die altijd al wat fanatieker met computers en getalletjes omgingen :)

De hele campus aan de DC lijkt me voor Folding geweldig, maar voor huisvesting wat minder; Ik kreeg vorige week nog een brief van huisvesting dat het energieverbruik in 5 jaar is verdubbeld :X En daar is de infrastructuur pas sinds kort op aangepast... (Leuk 190 V uit je stopcontact enzo, maar dat is al weer 2 jaar terug :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr_Atheist schreef op 16 maart 2004 @ 23:01:
[...]

In de tijden van RC5-64 nog wel... maar tegenwoordig is men wat meer op de centen hier (luie aarzen die geen studiefinanciering meer krijgen in september enzo :P). RC5 vond men leuk en aardig, maar van weinig nut. Er staan nu maar enkele bakken te pruttelen op DFolding en dan met name bij de mensen die altijd al wat fanatieker met computers en getalletjes omgingen :)

De hele campus aan de DC lijkt me voor Folding geweldig, maar voor huisvesting wat minder; Ik kreeg vorige week nog een brief van huisvesting dat het energieverbruik in 5 jaar is verdubbeld :X En daar is de infrastructuur pas sinds kort op aangepast... (Leuk 190 V uit je stopcontact enzo, maar dat is al weer 2 jaar terug :) )
LOL :)

Elektriciteit is toch inclusief bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingmar
  • Laatst online: 26-11-2021
Anoniem: 41582 schreef op 16 maart 2004 @ 21:54:
[...]

Ik vraag me trouwens ook af waarom de service niet automatisch opnieuw wordt opgestart, nadat de client eruit vliegt. In DFGUI heb ik dat ingesteld :(
Wat voor OS (zal wel NT based of linux moeten zijn)? Misschien totaal overbodig, maar in winXP kun je handmatig instellen dat een service herstart na een failure, zo ook de DF service. control panel>admin tools>services>DF-client>properties>recovery.

One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Anoniem: 35894 schreef op 16 maart 2004 @ 23:20:
[...]

LOL :)

Elektriciteit is toch inclusief bij jullie?
Klopt, maar die is gebaseerd op een soort van flatgemiddelde. En het probleem is dat er aan het eind van het jaar een correctie voor gas en elektra plaatsvindt. Die viel bij ons, door slecht begroten van huisvesting, eens een keer uit op 80 euro... Dat is bijna een halve maandhuur... Na een huurverhoging van een paar euro en een betere begroting kregen we dit jaar 10 euro ofzo terug (gas werd duurder, maar dat gebruiken we hier bijna niet) :)

Het is ook zo schitterend dat een campusflat geen officiele status heeft. Je deelt je voordeur dus je hebt geen recht op huursubsidie... We krijgen met 2011 wooneenheden op de campus precies voor 1 gezin huursubsidie. Je zou zeggen dat we dus een gezin zijn van een man of 2000. Maar dat gaat alleen op als het de overheid of een bedrijf geld oplevert... Want dan zouden we als gezin van 2000 man als grootverbruiker voor gas en licht gelden en dus VEEL minder betalen omdat we immers grootafnemers zijn. Maar nee hoor :) Dan zijn we ineens weer individuen en mogen we lappen voor wat we waard zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollerjooster

Rollerjooster

OhNoNotHim

Mr_Atheist schreef op 16 maart 2004 @ 23:26:
[...]
En het probleem is dat er aan het eind van het jaar een correctie voor gas en elektra plaatsvindt. :)
Daar heb ik ook weleens last van. Ik betaal ongeveer een kwart van de electriciteitskosten van 2 panden (ik woon hier met mijn vriendin, en in het andere pand wonen achttien corporale meisjes). Voor de slechte hoofdrekenaars: ik betaal 25% van de kosten, terwijl we maar 10% van de bewoning vertegenwoordigen :P

Grote kans dat dat door het grazen/vouwen komt; ik heb nogal wat staan aan apparatuur.

[ Voor 11% gewijzigd door Rollerjooster op 16-03-2004 23:37 ]

Forza Mucca!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr_Atheist schreef op 16 maart 2004 @ 23:26:
[...]

Klopt, maar die is gebaseerd op een soort van flatgemiddelde. En het probleem is dat er aan het eind van het jaar een correctie voor gas en elektra plaatsvindt. Die viel bij ons, door slecht begroten van huisvesting, eens een keer uit op 80 euro... Dat is bijna een halve maandhuur... Na een huurverhoging van een paar euro en een betere begroting kregen we dit jaar 10 euro ofzo terug (gas werd duurder, maar dat gebruiken we hier bijna niet) :)

Het is ook zo schitterend dat een campusflat geen officiele status heeft. Je deelt je voordeur dus je hebt geen recht op huursubsidie... We krijgen met 2011 wooneenheden op de campus precies voor 1 gezin huursubsidie. Je zou zeggen dat we dus een gezin zijn van een man of 2000. Maar dat gaat alleen op als het de overheid of een bedrijf geld oplevert... Want dan zouden we als gezin van 2000 man als grootverbruiker voor gas en licht gelden en dus VEEL minder betalen omdat we immers grootafnemers zijn. Maar nee hoor :) Dan zijn we ineens weer individuen en mogen we lappen voor wat we waard zijn :)
Is huursubsidie niet per flat? Je moet de elektriciteit trouwens gewoon aftappen; doe ik ook voor mijn plantage ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollerjooster

Rollerjooster

OhNoNotHim

Anoniem: 35894 schreef op 16 maart 2004 @ 23:36:
[...]
Is huursubsidie niet per flat? Je moet de elektriciteit trouwens gewoon aftappen; doe ik ook voor mijn plantage ;-)
Oeh, dan komen we met z'n allen er een bij jou vouwen :P

Forza Mucca!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rollerjooster schreef op 16 maart 2004 @ 23:38:
[...]

Oeh, dan komen we met z'n allen er een bij jou vouwen :P
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Anoniem: 35894 schreef op 16 maart 2004 @ 23:36:
[...]

Nee, huursubsidie krijg je in principe per voordeur maar studentenflats vormen hierop een uitzondering. Daar zijn al kamervragen over gesteld op initiatief van de bewonersraad hier op de campus, maar dat heeft niets opgeleverd naast de bevestiging dat de minister er niets van begrijpt en geen probleem/inconsistentie ziet... :) Wel leuk om te vermelden dat die ene huursubsidie die huisvesting voor de hele campus krijgt, systematisch teruggestort wordt :P

Overigens is een plantage niet echt bevordelijk voor je overclockresultaten :) Tenzij je misschien sparren uit de diepe Russische Taiga wil kweken :)

[ Voor 10% gewijzigd door 0rbit op 16-03-2004 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LouisXV
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Haha staks doet de politie bij iemand die stroom aftapt een inval omdat ze denken dat het vol staat met wiet plantjes...

En dan staat het vol met koeien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
LouisXV schreef op 16 maart 2004 @ 23:41:
Haha staks doet de politie bij iemand die stroom aftapt een inval omdat ze denken dat het vol staat met wiet plantjes...

En dan staat het vol met koeien :+
Das best een groot huis :)

Ik ben net de 2,5M gepasseerd geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:32
Rollerjooster schreef op 16 maart 2004 @ 23:36:
[...]

Daar heb ik ook weleens last van. Ik betaal ongeveer een kwart van de electriciteitskosten van 2 panden (ik woon hier met mijn vriendin, en in het andere pand wonen achttien corporale meisjes). Voor de slechte hoofdrekenaars: ik betaal 25% van de kosten, terwijl we maar 10% van de bewoning vertegenwoordigen :P
...
PICS!!!!111 B)
[...]
...
Grote kans dat dat door het grazen/vouwen komt; ik heb nogal wat staan aan apparatuur.
En dan nog maar zo'n output? :P
:+

Hoe bevalt de nieuwe laptop? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr_Atheist schreef op 16 maart 2004 @ 23:43:
[...]

Das best een groot huis :)

Ik ben net de 2,5M gepasseerd geloof ik :)
Het gaat niet om de omvang van de kudde, maar om de melkproduktie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2DM
  • Laatst online: 21:33
....wonen achttien corporale meisjes).

....Het gaat niet om de omvang van de kudde, maar om de melkproduktie :)
:+

R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
[...]

Hey niet het corps dissen hoor, anders zoek ik wel een corporaler subteam. Jij hebt weet ik hoeveel joeters 24/7 aanstaan (en anders zou dat moeten :( ) dus wsch. veroorzaak jij 25% van de kosten. Corporale meisjes hebben alleen strijkijzers, fohns, en een wasmachine
offtopic:
en een heze marlboro light stem, een lekker figuur en een arrogante houding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Corporale meisjes hebben waterkokers, senseo cremaas en het zijn meestal koulijers :) dus wat ze niet aan licht opmaken dat maken ze aan gas wel op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollerjooster

Rollerjooster

OhNoNotHim

Spheroid schreef op 16 maart 2004 @ 23:54:
[...]
Hey niet het corps dissen hoor, anders zoek ik wel een corporaler subteam
Ik heb ze niet gedist hoor, of is corporaal tegenwoordig een scheldwoord?

Pics kan je zelf wel maken als je naar je lokale hockeywedstrijd gaat.
offtopic:
hockey 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Rollerjooster op 16-03-2004 23:58 ]

Forza Mucca!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
Rollerjooster schreef op 16 maart 2004 @ 23:57:
[...]

Ik heb ze niet gedist hoor, of is corporaal tegenwoordig een scheldwoord?

Pics kan je zelf wel maken als je naar je lokale hockeywedstrijd gaat.
Ik heb al pics, ze staan in de almanak. De nieuwe foto's van eerstejaarsclubs op het yab yum themafeest zijn erg koel >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollerjooster

Rollerjooster

OhNoNotHim

Spheroid schreef op 16 maart 2004 @ 23:59:
[...]
Ik heb al pics, ze staan in de almanak. De nieuwe foto's van eerstejaarsclubs op het yab yum themafeest zijn erg koel >:) .
Ik citeer mijn buurvrouwen:

bv1: "Char? Waar ben je?"
bv2: "Ik lig in bed met mijn vriendje".

:/

Maar nu weer over vouwen: ik heb inmiddels alweer 600K gebufferd staan met de gelekte proteine. Ik wil kinderen maken met dit eiwit _/-\o_

Forza Mucca!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
Rollerjooster schreef op 17 maart 2004 @ 00:03:
[...]

Ik citeer mijn buurvrouwen:

bv1: "Char? Waar ben je?"
bv2: "Ik lig in bed met mijn vriendje".

:/

Maar nu weer over vouwen: ik heb inmiddels alweer 600K gebufferd staan met de gelekte proteine. Ik wil kinderen maken met dit eiwit _/-\o_
Als je je systeem 24/7 laat aanstaan de nuon wsch ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollerjooster

Rollerjooster

OhNoNotHim

Spheroid schreef op 17 maart 2004 @ 00:05:
[...]
Als je je systeem 24/7 laat aanstaan de nuon wsch ook wel.
De nuon kinderen met mij? Er komt geen stekker in!

Forza Mucca!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Dit nieuwe proteine is de nekslag voor FreeDC en ARS... Zeer bruut :) Nog ongeveer 100 generaties en mijn flush is compleet... dan nog even snel updaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
Rollerjooster schreef op 17 maart 2004 @ 00:09:
[...]

De nuon kinderen met mij? Er komt geen stekker in!
Misschien mag jij dan je stekker wel in het stopcontact steken :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:35

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Mr_Atheist schreef op 17 maart 2004 @ 00:23:
Dit nieuwe proteine is de nekslag voor FreeDC en ARS... Zeer bruut :) Nog ongeveer 100 generaties en mijn flush is compleet... dan nog even snel updaten :)
doe maar rustig aan hoor.. je hebt nog tot 17:00 (17 maart) :z

Net werk trouwens geleverd vandaag heren. Ruim 65 meloen op de teller, tegenover 61 van free-dc. Ars kwam niet verder dan 32 meloen. _/-\o_

edit: De update is officieel nog niet voor die tijd te downloaden. dat bedoelde ik er mee te zeggen

[ Voor 10% gewijzigd door Bubbles op 17-03-2004 01:04 ]

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rbit
Bubbles schreef op 17 maart 2004 @ 00:50:
[...]

doe maar rustig aan hoor.. je hebt nog tot 17:00 (17 maart) :z

Net werk trouwens geleverd vandaag heren. Ruim 65 meloen op de teller, tegenover 61 van free-dc. Ars kwam niet verder dan 32 meloen. _/-\o_
Hoe sneller je update hoe beter voor de output :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97085

Ik probeer nu al vanaf vanochtend 09:00 een update-tjuh te krijgen maar nog steeds niets :O
Eindelijk een snel proteine zou voor mij ook eindelijk eens op schieten (kheb maar een 1200+ :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
Anoniem: 97085 schreef op 17 maart 2004 @ 01:37:
Ik probeer nu al vanaf vanochtend 09:00 een update-tjuh te krijgen maar nog steeds niets :O
Eindelijk een snel proteine zou voor mij ook eindelijk eens op schieten (kheb maar een 1200+ :D)
Newsflash: Update is uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Shit zeg !!!

Ga ik morgen voor 3 dagen weg, komen ze met nieuwe protenie :( :)

Jongens ik heb hier paar pc draaien, hoe zorg ik ervoor dat ze automatisch update doen??? Anders blijven ze met die oude werken en ik wil die zeker geen 3 dagen missen.

Morgenvroeg nog naar mijn vriendin om alles op cd branden en flushen, en dan nog 's middags tentamen maken. Wat we allemaal doen voor koeien }:O }:O }:O

[ Voor 11% gewijzigd door Zhadum op 17-03-2004 03:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
Zhadum schreef op 17 maart 2004 @ 03:08:
Shit zeg !!!

Ga ik morgen voor 3 dagen weg, komen ze met nieuwe protenie :( :)

Jongens ik heb hier paar pc draaien, hoe zorg ik ervoor dat ze automatisch update doen, want ik wil die 3 dagen niet missen.

Morgenvroeg nog naar mijn vriendin om alles op cd branden en flushen, en dan nog 's middags tentamen maken. Wat we allemaal doen voor koeien :D
Als je onder DfGui draait en je hebt bij accept autoupdates automatically y gezegd gaat alles goedkomen.

Anders: bestandje maken: autoupdate.cfg, hierin moet staan: 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzkizz
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-06 12:47

wizzkizz

smile...tomorrow will be worse

De stats zien er idd goed uit, ondanks alles nog ongeveer 3M uitgelopen op FreeDC. En voor vandaag momenteel al 5M en de dag is nog lang, dus dat belooft wat. :)

Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Real programmers don't document. If it was hard to write, it should be hard to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

[...]

Daar heb ik ook weleens last van. Ik betaal ongeveer een kwart van de electriciteitskosten van 2 panden (ik woon hier met mijn vriendin, en in het andere pand wonen achttien corporale meisjes).
* Mobster stelt voor dat de volgende FM <-> LA meeting bij Rollerjooster is :)
Hoewel het bij Poesch ook perfect geregeld was hoor :>

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz
  • Laatst online: 30-06 22:38

Marcelloz

IT dude with a beard

[...]

Hehe, Rollerjooster woont in een kippehok! :+

* Marcelloz redeneert dat "ongeveer een kwart" kan ook 26% zijn :p

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perboemski
  • Niet online
Mobster schreef op 17 maart 2004 @ 08:52:
[...]
* Mobster stelt voor dat de volgende FM <-> LA meeting bij Rollerjooster is :)
Hoewel het bij Poesch ook perfect geregeld was hoor :>
OK.

:)

Pagina: 1 2 Laatste