There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Anoniem: 41582
Je kunt gewoon je client updaten en flushen, dussss....
Even iets anders: m'n client knalt er constant uit (foldtrj has created errors bla bla)
Systeem is niet overclocked, maar het wordt al wat warmer weer, misschien dat het daarmee te maken heeft, wordt er niet goed van
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
De update is uitgesteld, je kunt hem dus gewoon op de site downen.Z!oN schreef op 16 maart 2004 @ 21:39:
Even een misschien domme vraag, maar heeft iemand de vorige client (de client die dus nu verwisseld wordt) voor mij, ik ben wat bestanden kwijt, maar ik zou graag mijn 150 filesets versturen
[ Voor 59% gewijzigd door Spheroid op 16-03-2004 21:49 ]
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Als dat lukt, moet je voor straf nog een computer assimileren, omdat niet alle computers die je had kunnen assimileren geassimileerd waren...Mr_Atheist schreef op 16 maart 2004 @ 21:46:
Hmnou ik reken er op dat ik jullie blij gemaakt heb met een dooie mus, waarvoor excuusVoor straf zal ik een computer assimileren
Never underestimate the power of stupid people in large groups...
En voor straf moet ie op mijn handle draaien.PeterJ schreef op 16 maart 2004 @ 21:51:
[...]
Als dat lukt, moet je voor straf nog een computer assimileren, omdat niet alle computers die je had kunnen assimileren geassimileerd waren...![]()
Forza Mucca!
Je kunt hem nog gewoon downloaden op de DF site, want de update komt pas morgenZ!oN schreef op 16 maart 2004 @ 21:39:
Even een misschien domme vraag, maar heeft iemand de vorige client (de client die dus nu verwisseld wordt) voor mij, ik ben wat bestanden kwijt, maar ik zou graag mijn 150 filesets versturen

Ik vind dat DPC toch maar weer een knap staaltje werk aflevert: FreeDC flusht 56 miljoen en wij volgen netjes op 53.
[ Voor 21% gewijzigd door Jaap-Jan op 16-03-2004 21:57 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Ik vraag me trouwens ook af waarom de service niet automatisch opnieuw wordt opgestart, nadat de client eruit vliegt. In DFGUI heb ik dat ingesteldAnoniem: 41582 schreef op 16 maart 2004 @ 21:22:
Vraag me trouwens af wat voor " netwerkproblemen" ze hebben
Je kunt gewoon je client updaten en flushen, dussss....
Even iets anders: m'n client knalt er constant uit (foldtrj has created errors bla bla)
Systeem is niet overclocked, maar het wordt al wat warmer weer, misschien dat het daarmee te maken heeft, wordt er niet goed van
De grote samenraap stats inderdaad niet.PeterJ schreef op 16 maart 2004 @ 20:50:
[...]
De stats zijn NIET realtime, zowel die van Marcelloz, Dyyryath of de originele van DF.org... eens per 2 uur worden ze geupdate, dus als je aan het flushen bent kun je pas na een uurtje of wat de eerste resultaten bewonderen...
Als je hier inlogged http://www.blueprint.org/...lding/distfold_login.html
is je flush gebeuren te volgen.
Ok dan
|
\/
[ Voor 3% gewijzigd door D2DM op 16-03-2004 22:05 ]
R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.
Goed nieuws! Het blijkt dat ik bij de verkeerde handle zat te kijkenPeterJ schreef op 16 maart 2004 @ 21:51:
[...]
Als dat lukt, moet je voor straf nog een computer assimileren, omdat niet alle computers die je had kunnen assimileren geassimileerd waren...![]()
Oh en dat assimileren heb ik bij deze gedaan; 2.2 Ghz Barton er bij en binnenkort nog een Centrino laptopje
[ Voor 16% gewijzigd door 0rbit op 16-03-2004 22:06 ]
Nooit last van gehad, heb er pas last van sinds het weer een paar graadjes warmer is geworden. Heb er Corsair PC3200 TWINX LL inzitten en daar heb ik alle vertrouwen in. Heb ook al geprobeerd de reepjes afzonderlijk te gebruiken. CPU wordt maar 45 gr. stressed, vaag....PeterJ schreef op 16 maart 2004 @ 22:00:
Misschien tijd voor een mem-stresstest... weet er zo 123 geen programma voor, maar veel van dat soort problemen worden veroorzaakt door rotte RAM reepjes... (hier last gehad van het zelfde probleem). Heb je er ook last van bij games of andere geheugenintensieve programma's?
Anoniem: 35894
Neemt niet weg dat je nog een extra pc moet assimilerenMr_Atheist schreef op 16 maart 2004 @ 22:04:
[...]
Goed nieuws! Het blijkt dat ik bij de verkeerde handle zat te kijkenEr is inmiddels een krap miljoen bij de stats van mijn persoonlijke account bijgeteld... Ik keek de hele tijd bij de handle van het subteam
Dus 1M heb ik al binnen
Iets met opgelucht en jeej enzo
Altijd natuurlijkAnoniem: 35894 schreef op 16 maart 2004 @ 22:05:
[...]
Neemt niet weg dat je nog een extra pc moet assimileren
Anoniem: 51521
http://www.memtest86.com/ bijvoorbeeld.PeterJ schreef op 16 maart 2004 @ 22:00:
Misschien tijd voor een mem-stresstest... weet er zo 123 geen programma voor, maar veel van dat soort problemen worden veroorzaakt door rotte RAM reepjes... (hier last gehad van het zelfde probleem). Heb je er ook last van bij games of andere geheugenintensieve programma's?
Je bent gewoon traag
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
[ Voor 8% gewijzigd door 0rbit op 16-03-2004 22:19 ]
* Bubbles ziet hier wat recursie inPeterJ schreef op 16 maart 2004 @ 21:51:
[...]

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
1
2
3
| [NULL_Caption] FATAL ERROR: [000.000] Upload list has been tampered with, plea se delete filelist.txt and try again Hit Return |
foldtrajlite -purgeuploadlist 1
uitvoeren. Nog eens proberen als het geen effect heeft...
Over Mr_Atheist gesproken. Jouw flush is iig aangekomen bij de stats. Maar het wordt niet bij het Calslaan subteam opgeteld omdat er maar 1 subteamlid is met een nul achter het subteamnaam.
Wat je moet doen, inloggen op de DF website en de account van Calslaan 7 1 hernoemen tot Calslaan 7 10iets. Hierna zal jouw account herkend worden als subteamlid en komt jouw flush (en totaal) bij het subteam terecht
Gaat lekker trouwens. En ruim boven FreeDC inmiddels
Aha... nou het boeit voorlopig niet waar het bijteld als het maar bij DPC teltMarcyDarcy schreef op 16 maart 2004 @ 22:37:
Z!oN ik vrees het ergste voor je, het idee van Mr_Atheist kun je zeker wel proberen.
Over Mr_Atheist gesproken. Jouw flush is iig aangekomen bij de stats. Maar het wordt niet bij het Calslaan subteam opgeteld omdat er maar 1 subteamlid is met een nul achter het subteamnaam.
Wat je moet doen, inloggen op de DF website en de account van Calslaan 7 1 hernoemen tot Calslaan 7 10iets. Hierna zal jouw account herkend worden als subteamlid en komt jouw flush (en totaal) bij het subteam terecht
GRRR, purgeuploadlist doet ook niksMarcyDarcy schreef op 16 maart 2004 @ 22:37:
Z!oN ik vrees het ergste voor je, het idee van Mr_Atheist kun je zeker wel proberen.
Anoniem: 40441
1 Dutch Power Cows 59.507.996
2 FreeDC 59.390.211
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 40441 op 16-03-2004 22:43 ]
Anoniem: 43801
De 2Mbit SDSL lijn is eruit geklapt!
Naja, dan maar wachten op donderdag met het updaten van de cliënt.
BTW FreeDC aan de top?!! Dacht het niet! GRAZEN jongens!
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 43801 op 16-03-2004 22:46 ]
Jij bent goed bezig
En inmiddels staan we inderdaad zelfs alweer boven FreeDC! Ze zullen daar wel helemaal gek worden! Wat ze ook flushen, we flushen meer!Japie_17 schreef op 16 maart 2004 @ 21:54:
[...]
Ik vind dat DPC toch maar weer een knap staaltje werk aflevert: FreeDC flusht 56 miljoen en wij volgen netjes op 53.
Moooo!!
Jezus, hoe verslavend kunnen die stats werken
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
We staan weer op 1 met een voorsprong van wel 117,785 punten!Anoniem: 43801 schreef op 16 maart 2004 @ 22:46:
Hmm, maar goed dat ik toch naar m'n werk ben gekomen...
De 2Mbit SDSL lijn is eruit geklapt!
Naja, dan maar wachten op donderdag met het updaten van de cliënt.
BTW FreeDC aan de top?!! Dacht het niet! GRAZEN jongens!
In de tijden van RC5-64 nog wel... maar tegenwoordig is men wat meer op de centen hier (luie aarzen die geen studiefinanciering meer krijgen in september enzoAnoniem: 35894 schreef op 16 maart 2004 @ 22:42:
Graast jullie hele flat trouwens? Eigenlijk zou de complete campus gewoon moeten crunchen
De hele campus aan de DC lijkt me voor Folding geweldig, maar voor huisvesting wat minder; Ik kreeg vorige week nog een brief van huisvesting dat het energieverbruik in 5 jaar is verdubbeld

LOLMr_Atheist schreef op 16 maart 2004 @ 23:01:
[...]
In de tijden van RC5-64 nog wel... maar tegenwoordig is men wat meer op de centen hier (luie aarzen die geen studiefinanciering meer krijgen in september enzo). RC5 vond men leuk en aardig, maar van weinig nut. Er staan nu maar enkele bakken te pruttelen op DFolding en dan met name bij de mensen die altijd al wat fanatieker met computers en getalletjes omgingen
De hele campus aan de DC lijkt me voor Folding geweldig, maar voor huisvesting wat minder; Ik kreeg vorige week nog een brief van huisvesting dat het energieverbruik in 5 jaar is verdubbeldEn daar is de infrastructuur pas sinds kort op aangepast... (Leuk 190 V uit je stopcontact enzo, maar dat is al weer 2 jaar terug
)
Elektriciteit is toch inclusief bij jullie?
Wat voor OS (zal wel NT based of linux moeten zijn)? Misschien totaal overbodig, maar in winXP kun je handmatig instellen dat een service herstart na een failure, zo ook de DF service. control panel>admin tools>services>DF-client>properties>recovery.Anoniem: 41582 schreef op 16 maart 2004 @ 21:54:
[...]
Ik vraag me trouwens ook af waarom de service niet automatisch opnieuw wordt opgestart, nadat de client eruit vliegt. In DFGUI heb ik dat ingesteld
One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?
Klopt, maar die is gebaseerd op een soort van flatgemiddelde. En het probleem is dat er aan het eind van het jaar een correctie voor gas en elektra plaatsvindt. Die viel bij ons, door slecht begroten van huisvesting, eens een keer uit op 80 euro... Dat is bijna een halve maandhuur... Na een huurverhoging van een paar euro en een betere begroting kregen we dit jaar 10 euro ofzo terug (gas werd duurder, maar dat gebruiken we hier bijna niet)Anoniem: 35894 schreef op 16 maart 2004 @ 23:20:
[...]
LOL![]()
Elektriciteit is toch inclusief bij jullie?
Het is ook zo schitterend dat een campusflat geen officiele status heeft. Je deelt je voordeur dus je hebt geen recht op huursubsidie... We krijgen met 2011 wooneenheden op de campus precies voor 1 gezin huursubsidie. Je zou zeggen dat we dus een gezin zijn van een man of 2000. Maar dat gaat alleen op als het de overheid of een bedrijf geld oplevert... Want dan zouden we als gezin van 2000 man als grootverbruiker voor gas en licht gelden en dus VEEL minder betalen omdat we immers grootafnemers zijn. Maar nee hoor
Daar heb ik ook weleens last van. Ik betaal ongeveer een kwart van de electriciteitskosten van 2 panden (ik woon hier met mijn vriendin, en in het andere pand wonen achttien corporale meisjes). Voor de slechte hoofdrekenaars: ik betaal 25% van de kosten, terwijl we maar 10% van de bewoning vertegenwoordigenMr_Atheist schreef op 16 maart 2004 @ 23:26:
[...]
En het probleem is dat er aan het eind van het jaar een correctie voor gas en elektra plaatsvindt.
Grote kans dat dat door het grazen/vouwen komt; ik heb nogal wat staan aan apparatuur.
[ Voor 11% gewijzigd door Rollerjooster op 16-03-2004 23:37 ]
Forza Mucca!
Is huursubsidie niet per flat? Je moet de elektriciteit trouwens gewoon aftappen; doe ik ook voor mijn plantage ;-)Mr_Atheist schreef op 16 maart 2004 @ 23:26:
[...]
Klopt, maar die is gebaseerd op een soort van flatgemiddelde. En het probleem is dat er aan het eind van het jaar een correctie voor gas en elektra plaatsvindt. Die viel bij ons, door slecht begroten van huisvesting, eens een keer uit op 80 euro... Dat is bijna een halve maandhuur... Na een huurverhoging van een paar euro en een betere begroting kregen we dit jaar 10 euro ofzo terug (gas werd duurder, maar dat gebruiken we hier bijna niet)
Het is ook zo schitterend dat een campusflat geen officiele status heeft. Je deelt je voordeur dus je hebt geen recht op huursubsidie... We krijgen met 2011 wooneenheden op de campus precies voor 1 gezin huursubsidie. Je zou zeggen dat we dus een gezin zijn van een man of 2000. Maar dat gaat alleen op als het de overheid of een bedrijf geld oplevert... Want dan zouden we als gezin van 2000 man als grootverbruiker voor gas en licht gelden en dus VEEL minder betalen omdat we immers grootafnemers zijn. Maar nee hoorDan zijn we ineens weer individuen en mogen we lappen voor wat we waard zijn
Oeh, dan komen we met z'n allen er een bij jou vouwenAnoniem: 35894 schreef op 16 maart 2004 @ 23:36:
[...]
Is huursubsidie niet per flat? Je moet de elektriciteit trouwens gewoon aftappen; doe ik ook voor mijn plantage ;-)
Forza Mucca!
Rollerjooster schreef op 16 maart 2004 @ 23:38:
[...]
Oeh, dan komen we met z'n allen er een bij jou vouwen
Nee, huursubsidie krijg je in principe per voordeur maar studentenflats vormen hierop een uitzondering. Daar zijn al kamervragen over gesteld op initiatief van de bewonersraad hier op de campus, maar dat heeft niets opgeleverd naast de bevestiging dat de minister er niets van begrijpt en geen probleem/inconsistentie ziet...Anoniem: 35894 schreef op 16 maart 2004 @ 23:36:
[...]
Is huursubsidie niet per flat? Je moet de elektriciteit trouwens gewoon aftappen; doe ik ook voor mijn plantage ;-)
Overigens is een plantage niet echt bevordelijk voor je overclockresultaten
[ Voor 10% gewijzigd door 0rbit op 16-03-2004 23:40 ]
En dan staat het vol met koeien
Das best een groot huisLouisXV schreef op 16 maart 2004 @ 23:41:
Haha staks doet de politie bij iemand die stroom aftapt een inval omdat ze denken dat het vol staat met wiet plantjes...
En dan staat het vol met koeien
Ik ben net de 2,5M gepasseerd geloof ik
PICS!!!!111Rollerjooster schreef op 16 maart 2004 @ 23:36:
[...]
Daar heb ik ook weleens last van. Ik betaal ongeveer een kwart van de electriciteitskosten van 2 panden (ik woon hier met mijn vriendin, en in het andere pand wonen achttien corporale meisjes). Voor de slechte hoofdrekenaars: ik betaal 25% van de kosten, terwijl we maar 10% van de bewoning vertegenwoordigen
...
En dan nog maar zo'n output?Rollerjooster schreef op 16 maart 2004 @ 23:36:
[...]
...
Grote kans dat dat door het grazen/vouwen komt; ik heb nogal wat staan aan apparatuur.
Hoe bevalt de nieuwe laptop?
Het gaat niet om de omvang van de kudde, maar om de melkproduktieMr_Atheist schreef op 16 maart 2004 @ 23:43:
[...]
Das best een groot huis
Ik ben net de 2,5M gepasseerd geloof ik
....wonen achttien corporale meisjes).
....Het gaat niet om de omvang van de kudde, maar om de melkproduktie
R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.
Hey niet het corps dissen hoor, anders zoek ik wel een corporaler subteam. Jij hebt weet ik hoeveel joeters 24/7 aanstaan (en anders zou dat moetenRollerjooster schreef op 16 maart 2004 @ 23:36:
[...]
Daar heb ik ook weleens last van. Ik betaal ongeveer een kwart van de electriciteitskosten van 2 panden (ik woon hier met mijn vriendin, en in het andere pand wonen achttien corporale meisjes). Voor de slechte hoofdrekenaars: ik betaal 25% van de kosten, terwijl we maar 10% van de bewoning vertegenwoordigen
en een heze marlboro light stem, een lekker figuur en een arrogante houding.
Ik heb ze niet gedist hoor, of is corporaal tegenwoordig een scheldwoord?Spheroid schreef op 16 maart 2004 @ 23:54:
[...]
Hey niet het corps dissen hoor, anders zoek ik wel een corporaler subteam
Pics kan je zelf wel maken als je naar je lokale hockeywedstrijd gaat.
hockey

[ Voor 4% gewijzigd door Rollerjooster op 16-03-2004 23:58 ]
Forza Mucca!
Ik heb al pics, ze staan in de almanak. De nieuwe foto's van eerstejaarsclubs op het yab yum themafeest zijn erg koelRollerjooster schreef op 16 maart 2004 @ 23:57:
[...]
Ik heb ze niet gedist hoor, of is corporaal tegenwoordig een scheldwoord?
Pics kan je zelf wel maken als je naar je lokale hockeywedstrijd gaat.
Ik citeer mijn buurvrouwen:Spheroid schreef op 16 maart 2004 @ 23:59:
[...]
Ik heb al pics, ze staan in de almanak. De nieuwe foto's van eerstejaarsclubs op het yab yum themafeest zijn erg koel.
bv1: "Char? Waar ben je?"
bv2: "Ik lig in bed met mijn vriendje".

Maar nu weer over vouwen: ik heb inmiddels alweer 600K gebufferd staan met de gelekte proteine. Ik wil kinderen maken met dit eiwit
Forza Mucca!
Als je je systeem 24/7 laat aanstaan de nuon wsch ook wel.Rollerjooster schreef op 17 maart 2004 @ 00:03:
[...]
Ik citeer mijn buurvrouwen:
bv1: "Char? Waar ben je?"
bv2: "Ik lig in bed met mijn vriendje".
Maar nu weer over vouwen: ik heb inmiddels alweer 600K gebufferd staan met de gelekte proteine. Ik wil kinderen maken met dit eiwit
De nuon kinderen met mij? Er komt geen stekker in!Spheroid schreef op 17 maart 2004 @ 00:05:
[...]
Als je je systeem 24/7 laat aanstaan de nuon wsch ook wel.
Forza Mucca!
Misschien mag jij dan je stekker wel in het stopcontact stekenRollerjooster schreef op 17 maart 2004 @ 00:09:
[...]
De nuon kinderen met mij? Er komt geen stekker in!
doe maar rustig aan hoor.. je hebt nog tot 17:00 (17 maart)Mr_Atheist schreef op 17 maart 2004 @ 00:23:
Dit nieuwe proteine is de nekslag voor FreeDC en ARS... Zeer bruutNog ongeveer 100 generaties en mijn flush is compleet... dan nog even snel updaten

Net werk trouwens geleverd vandaag heren. Ruim 65 meloen op de teller, tegenover 61 van free-dc. Ars kwam niet verder dan 32 meloen.
edit: De update is officieel nog niet voor die tijd te downloaden. dat bedoelde ik er mee te zeggen
[ Voor 10% gewijzigd door Bubbles op 17-03-2004 01:04 ]
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
Hoe sneller je update hoe beter voor de outputBubbles schreef op 17 maart 2004 @ 00:50:
[...]
doe maar rustig aan hoor.. je hebt nog tot 17:00 (17 maart)![]()
Net werk trouwens geleverd vandaag heren. Ruim 65 meloen op de teller, tegenover 61 van free-dc. Ars kwam niet verder dan 32 meloen.
Anoniem: 97085

Eindelijk een snel proteine zou voor mij ook eindelijk eens op schieten (kheb maar een 1200+
Newsflash: Update is uitgesteld.Anoniem: 97085 schreef op 17 maart 2004 @ 01:37:
Ik probeer nu al vanaf vanochtend 09:00 een update-tjuh te krijgen maar nog steeds niets
Eindelijk een snel proteine zou voor mij ook eindelijk eens op schieten (kheb maar een 1200+)
Ga ik morgen voor 3 dagen weg, komen ze met nieuwe protenie
Jongens ik heb hier paar pc draaien, hoe zorg ik ervoor dat ze automatisch update doen??? Anders blijven ze met die oude werken en ik wil die zeker geen 3 dagen missen.
Morgenvroeg nog naar mijn vriendin om alles op cd branden en flushen, en dan nog 's middags tentamen maken. Wat we allemaal doen voor koeien
[ Voor 11% gewijzigd door Zhadum op 17-03-2004 03:11 ]
Als je onder DfGui draait en je hebt bij accept autoupdates automatically y gezegd gaat alles goedkomen.Zhadum schreef op 17 maart 2004 @ 03:08:
Shit zeg !!!
Ga ik morgen voor 3 dagen weg, komen ze met nieuwe protenie![]()
Jongens ik heb hier paar pc draaien, hoe zorg ik ervoor dat ze automatisch update doen, want ik wil die 3 dagen niet missen.
Morgenvroeg nog naar mijn vriendin om alles op cd branden en flushen, en dan nog 's middags tentamen maken. Wat we allemaal doen voor koeien
Anders: bestandje maken: autoupdate.cfg, hierin moet staan: 1
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Real programmers don't document. If it was hard to write, it should be hard to understand.
* Mobster stelt voor dat de volgende FM <-> LA meeting bij Rollerjooster isRollerjooster schreef op 16 maart 2004 @ 23:36:
[...]
Daar heb ik ook weleens last van. Ik betaal ongeveer een kwart van de electriciteitskosten van 2 panden (ik woon hier met mijn vriendin, en in het andere pand wonen achttien corporale meisjes).
Hoewel het bij Poesch ook perfect geregeld was hoor
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Hehe, Rollerjooster woont in een kippehok!Rollerjooster schreef op 16 maart 2004 @ 23:36:
[...]
* Marcelloz redeneert dat "ongeveer een kwart" kan ook 26% zijn
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
OK.Mobster schreef op 17 maart 2004 @ 08:52:
[...]
* Mobster stelt voor dat de volgende FM <-> LA meeting bij Rollerjooster is
Hoewel het bij Poesch ook perfect geregeld was hoor