Is er een LAN download manager?

Pagina: 1
Acties:

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-12-2025
Ik ben een beetje achterhaald met m'n 10Mbit LAN, dus het transferen van een paar gig kan een uur duren. Is er iets als Getright voor op het LAN? Met een resume functie en dat soort dingen?
Ik zal het wel echt zelden nodig hebben (goede reden waarom er niet zo'n programma bestaat), maar ergens lijkt het mij wel handig.

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:34

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

kortaf, ben moe, ga slapen, maar totalcopy is wat je zoekt.

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-12-2025
Bedankt man, dat is een prima app. :)

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
HuggyB schreef op 16 maart 2004 @ 00:26:
Ik ben een beetje achterhaald met m'n 10Mbit LAN, dus het transferen van een paar gig kan een uur duren. Is er iets als Getright voor op het LAN? Met een resume functie en dat soort dingen?
Ik zal het wel echt zelden nodig hebben (goede reden waarom er niet zo'n programma bestaat), maar ergens lijkt het mij wel handig.
je kan ook een serv-u servertje(s) draaien, zo kun je resumen, transfers in de gaten houden van beiden kanten, van ftp site direct naar een server in het netwerk fxp'en. etc. :p

• Tarzan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:55
en, daar komt bij, dat ftp vaak nog een stuk sneller is dan die standaart LAN transfers :)

[ Voor 1% gewijzigd door Tarzan op 16-03-2004 08:33 . Reden: Smiley toegevoegd :P ]

..:: ::..

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:34

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

HuggyB schreef op 16 maart 2004 @ 00:33:
Bedankt man, dat is een prima app. :)
Mooi zo. Volgens mij weet ik er nog wel 1, moet ik alleen even mijn harddisk overhoop spitten voor de naam. Interesse?

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Pagina: 1