"Real software engineers work from 9 to 5, because that is the way the job is described in the formal spec. Working late would feel like using an undocumented external procedure."
Teken een taart met punten:
- horizontale en verticale lijn
- diagonale erdoorheen
- dat weer allemaal in tweeen delen.
Uiteindelijk hoef je dan het geheel alleen nog maar verticaal te ´scalen´ (samen te drukken) om het effect te krijgen
- horizontale en verticale lijn
- diagonale erdoorheen
- dat weer allemaal in tweeen delen.
Uiteindelijk hoef je dan het geheel alleen nog maar verticaal te ´scalen´ (samen te drukken) om het effect te krijgen
ja, graag!
En zo'n taart teken ik door een rechthoekige selectie te maken en die te roteren en te vullen met een kleur?
"Real software engineers work from 9 to 5, because that is the way the job is described in the formal spec. Working late would feel like using an undocumented external procedure."
Nee, dat kan makkelijker. Maak een nieuwe file in Photoshop. Lengte 600, breedte 200 of zo. Maak dan een gelijkmatig strepenpatroon met verticale strepen. Bredere vlakken == bredere strepen. En doe dan even een Filter > Distort > Polar; klaar. Heb je 'm gelijk op het goede formaat. Animeren? Kan ook, schuif gewoon het strepenpatroontje een beetje op.
http://synerjee.deadamerica.org/crap/streep.gif < beginfile > en dan die Distort dus.
*edit, ja een Filter.... goed opgemerkt
.
http://synerjee.deadamerica.org/crap/streep.gif < beginfile > en dan die Distort dus.
*edit, ja een Filter.... goed opgemerkt
[ Voor 24% gewijzigd door Yoozer op 16-03-2004 00:39 ]
teveel zooi, te weinig tijd
Ik heb even snel wat in elkaar gekrabbeld, dan heb je het idee...
De rest moet je zelf wel uit kunnen komen denk ik (ik ga namelijk slapen)
1

2
De rest moet je zelf wel uit kunnen komen denk ik (ik ga namelijk slapen)
1

2
ja, graag!
Waar zit die...Yoozer schreef op 16 maart 2004 @ 00:32:
En doe dan even een Transform > Distort > Polar; klaar.
Bij Transform-Distort houdt het op
EDIT... Laat maar, je bedoelt Filter > Distort > Polar
Inderdaad een stuk sneller
[ Voor 25% gewijzigd door PJKs op 16-03-2004 00:38 ]
ja, graag!
Pagina: 1