Van het kastje naar de muur lopen...
Ik wacht er al maanden op.. toevallig ken ik iemand die daar werkt. Daarom had ik em ook daar besteld. Ik zou hem gisteravond krijgen, maar nu werd het volgende week.arene schreef op 03 april 2004 @ 15:19:
Nou lekker zeg!
Monditel Amsterdam had gister nog toegezegd ("beloofd?" "ja, beloofd!") dat ze de Nokia vandaag zouden hebben. (terwijl ze woensdag al een advertentie hadden dat ze hem hadden!) Donderdag gebeld ("ja, hoor zaterdag is ie er! maardan moet je wel nu al een abbonnement nemen want anders krijg je hem niet.")
Vrijdag abbonnement gergeld in de winkel ("ja, morgen is ie er zeker, ik ga hem vanavond ophalen")
Ik daarvandaag naartoe blijkt dat ze de zending terug hebben gestuurd omdat er software problemen zouden zijn!
Ik baal verschrikkelijk!!!
Wie heeft er tips om op te vrolijken?
Dit is het eerste wat ik heb kunnen vinden, ik zoek nog even verder.DancePlaza schreef op 03 april 2004 @ 15:55:
[...]
kan je ook ergens terug lezen wat er verandert is in de nieuwe firmware?
Nokia 6230 V3.14
Changes/improvements made from data package v64.0 to v70.0:
- Variants updated
- Connections settings converted to v2
- Emergency number settings files updated to fit Phoenix version A12 2003.50.7.36
- Content package for Singapore country variant added
Verwijderd
misschien toch nog ff wachten....
toch niet, alleen voor US
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2004 16:09 ]
Ik vind het geen mooi toestel, ik vind zo'n klap telefoon onhandigVerwijderd schreef op 03 april 2004 @ 16:04:
ff iets heel anders! http://www.forum.nokia.com/main/0,6566,015_6255,00.html![]()
EDIT: @danceplaza: heb je al even ja accu uit je toestel gehad en daarna weer geprobeerd te starten?
EDIT2: @danceplaza: heb je al naar 'n Nokia Service Point gebeld of het probleem al meer voorgekomen is?
[ Voor 30% gewijzigd door XtremeDesign op 03-04-2004 16:14 ]
Ik wacht ook tot de KPN hem levert en dan met verzekering abonnement, dan zit je altijd goed
Verwijderd
Jep alleen US. Kijk maar naar de ondersteunende netwerken 800 en 1900 MHz. Dat werkt hier niet in Europa.Verwijderd schreef op 03 april 2004 @ 16:04:
ff iets heel anders! http://www.forum.nokia.com/main/0,6566,015_6255,00.html![]()
toch niet, alleen voor US
accu uitgelaten en net weer ingezet.. geen leven erinXtremeDesign schreef op 03 april 2004 @ 16:07:
[...]
Ik vind het geen mooi toestel, ik vind zo'n klap telefoon onhandig
EDIT: @danceplaza: heb je al even ja accu uit je toestel gehad en daarna weer geprobeerd te starten?
EDIT2: @danceplaza: heb je al naar 'n Nokia Service Point gebeld of het probleem al meer voorgekomen is?
nsp zijn niet open.
Verwijderd
Waar heb je het gevonden????XtremeDesign schreef op 03 april 2004 @ 16:04:
[...]
Dit is het eerste wat ik heb kunnen vinden, ik zoek nog even verder.
Nokia 6230 V3.14
Changes/improvements made from data package v64.0 to v70.0:
- Variants updated
- Connections settings converted to v2
- Emergency number settings files updated to fit Phoenix version A12 2003.50.7.36
- Content package for Singapore country variant added
Ik heb ze net gemaild, maar ik denk dat ik maandag pas een reactie krijg omdat ze nu dicht zijn.
Iemand die het weet?
Thanksss
Je moet ze ff bellen, faxen ze je een formulierRekkie schreef op 02 april 2004 @ 17:03:
[...]
Ik ben kennelijk net zo blind als het maar kan, maar ik zie nergens een verlengings mogelijkheid voor vodafone.... wel voor de andere providers
Verwijderd
@ Danceplaza:
Shit man dat sux, heb je net dat toestel en dat kapt ie ermee, hou ons wel op de hoogte he met wat er gaat gebeuren.
naja laaste news. hij is nog steeds doodVerwijderd schreef op 03 april 2004 @ 18:40:
2call heeft ze dinsdag of woensdag weer op voorraad, hopelijk heb ik hem dan donderdag. Woei
@ Danceplaza:
Shit man dat sux, heb je net dat toestel en dat kapt ie ermee, hou ons wel op de hoogte he met wat er gaat gebeuren.
en 2call heeft dinsdag weer nieuwe.. ik heb een extra abbo af laten sluiten voor me broertje
toch ff met 2call bellen maandag
Verwijderd
Ik heb hem afgelopen donderdag besteld dan hoop ik dat ik hem ook snel heb.
Probeer hem anders een keer zonder sim en geheugenkaart op te laden, je weet het nooit.
nou op goed geluk.. pak me ouwe 7210 er maar weer bij..Peewee schreef op 03 april 2004 @ 19:27:
@ Danceplaza, haal de accu eruit, doe hem er weer in. Stop de telefoon nu in de lader en laat hem helemaal opladen. Als hij sowieso niet op wil laden weet ik het niet, maar dit heb ik een keer gedaan bij mijn 6610 en toen deed ie het weer gewoon.
Probeer hem anders een keer zonder sim en geheugenkaart op te laden, je weet het nooit.
zie jullie morgen
1. opbellen (geld kwijt)
2. opsturen (geld kwijt)
3. wachten tot je nieuwe krijgt (2 weken verder)
4. kijken of die het nu doet.... en als dat niet zo is begin je bij stap 1
en dat is nou eenmal niet het geval met een locale winkel en darom koop ik dus niet duure shit via internet...
alleen ff iets om over na te denken als je je mobieltje koopt! voor deze meneer is het helaas te laat
Domoticz + Fotografie + Gaming
nou... dat valt tegen denk ik als je daar komt verwijzen ze je toch naar nokia zelf.. of je word gevraagd waar je um gekocht hebt en verwijzen je alsnog naar je webshop als ze ut niet weten.. want als je mobiel niks doet lossen zelfs die nokia gasten dat niet ff op in zo'n winkeltjeVerwijderd schreef op 03 april 2004 @ 20:25:
nee gewoon naar een nokia winkel gaan, daar fixen ze zon ding direcht indien mogelijk.
Als je naar een erkend Nokia Service Point gaat maken ze hem daar zo voor je,Spanjard schreef op 03 april 2004 @ 20:39:
[...]
nou... dat valt tegen denk ik als je daar komt verwijzen ze je toch naar nokia zelf.. of je word gevraagd waar je um gekocht hebt en verwijzen je alsnog naar je webshop als ze ut niet weten.. want als je mobiel niks doet lossen zelfs die nokia gasten dat niet ff op in zo'n winkeltje
het is een kwestie van vastgelopen software die ze er zo opnieuw voor je in flashen.
[ Voor 21% gewijzigd door XtremeDesign op 03-04-2004 20:55 ]
Verwijderd

http://nkn.forum.nokia.co...&highlight=%2Afirmware%2A
tja, behalve de reeds genoemde service points: die "lokale" winkels sturen de telefoons meestal ook op, waardoor het ook 2 weken kan duren. Als je beetje geluk hebt, en het in dit geval zo snel gebeurt, dan kom je soms wel in aanmerking voor direct omruilen.Spanjard schreef op 03 april 2004 @ 20:24:
zie ik wil niet lullig zijn maar dit! (mobiel is dood dus) is nu lastig om op te lossen in verhouding tot een locale telefoonboerwat ik nu gedaan had ... ik was naar de winkel gegaan en had um geruild... maar wat je nu moet doen....
1. opbellen (geld kwijt)
2. opsturen (geld kwijt)
3. wachten tot je nieuwe krijgt (2 weken verder)
4. kijken of die het nu doet.... en als dat niet zo is begin je bij stap 1
en dat is nou eenmal niet het geval met een locale winkel en darom koop ik dus niet duure shit via internet...![]()
alleen ff iets om over na te denken als je je mobieltje koopt! voor deze meneer is het helaas te laat
Verwijderd
Speculerend (gezien het feit dat de firmware van dezelfde datum is als mijn firmware en dat het bericht in het Nokia developers forum geplaatst is): de poster draait een bèta/unstable versie van de firmware.Verwijderd schreef op 03 april 2004 @ 22:31:
Link is zoals jullie zien van het nokia forum. Daar hebben ze het over firmware V4.09. Hoe kan dat???? Hier worden de telefoons met hoogstens V3.16 genoemd. Snap iemand het nog?![]()
http://nkn.forum.nokia.co...&highlight=%2Afirmware%2A
Nogmaals: pure speculatie van mijn kant!
Het enige dat ik nog mis is een paar tooltjes. Aangezien dit de eerste nokia is met de Series 40 Developer Platform 2.0, welke BT ondersteunt, heb ik hier weinig over kunnen vinden?
* Ik vraag me af of het mogelijk om voor dit nieuwe series40 platform bv een remote voor PC/Winamp al bestaat, via BT? (Als de SE t610/630 dat kan móét ik dat ook op mn 6230 hebben
* Een programma'tje om de 6230 via de Ir als afstandsbediening te gebruiken voor diverse aparaten (TV video etc.)
*Zo niet, is dit überhaupt wel mogelijk?
* Is er iemand op dit forum die zoiets in elkaar gaat draaien?
[ Voor 13% gewijzigd door DeZzL op 04-04-2004 11:50 ]
Verwijderd
Maar ik heb mijn telefoon nu 2 dagen, en ben er dik tevreden over. De batterij houd heb best lang uit. Hij deed er bij mij 24 uur over, maar dan heb ik wel HEEL erg veel zitten spelen. Ben benieuwd hoelang hij meegaat als ik niks doe, behalve mp3's luisteren. Iemand al uitgeprobeert?
En is het bij jullie ook zo dat je alleen mp3's van je MMC card kan afspelen als ze op de root staan met music player? Als ik mijn mp3 netjes orden in een map vind ie niks
En ik had volgens mij nog een bug gevonden, ik weet alleen niet meer waar die zit
Verwijderd
Weten jullie of het mogelijk is om bij een Nokia Service Point Nederlandse software erin te zetten? Of zo'n Europees model Nederlandse T9 ondersteunt (zal wel niet...)? Hoe het gesteld is met de software i.v.m. de Nederlandse modellen (wellicht is er al een nieuwere software-versie)?
Met andere woorden: zal ik dit model nemen of toch nog maar weer twee weken wachten?
Verwijderd
Is er een manier om gallery bestanden via IR op je PC te krijgen?
Voor m'n 6610 gebruikte ik altijd Oxygen Phone Manager, maar de 6230 is zo nieuw dat hij niet ondersteund wordt, en met PC Suite krijg ik een foutmelding als ik met de phone browser de gallery folder open (operation could not be completed)
Kun je trouwens via PC Suite bestanden direct op je memory card zetten? IS mij nog niet gelukt.
Ik heb trouwens nog een paar kleine bugjes in de huidige firmware (3.14) gevonden:
- als je bij een entry in je contact list alle nummers wist, maar de naam laat staan, loopt de gsm vast (batterij eruit en erin om hem weer aan te krijgen)
- nieuw gemaakte bestanden zijn niet te wijzigen, of te verwijderen, pas na uit- en aanzetten van de gsm kun je ze verwijderen of hernoemen
Voor de rest is het een perfect toestel. Beeld- en geluidskwaliteit is super!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2004 12:19 ]
Rinkel.nl heeft hem bijvoorbeeld staan voor €405,- dat verschil overleef ik wel als hij direct leverbaar is (wat gsmtrack dus beweerd)
Maar is 400-430 euro een redelijke prijs?
Ik heb niet de complede topics doorgespit, dus ik hoop dat jullie me ff helpen

Verwijderd
Ik hoop niet voor je dat je versie 2.16 krijgt, die gaat waarschijnlijk vanaf het begin niet aan!Spanjard schreef op 04 april 2004 @ 12:18:
nou ik ga in elk geval nog 2 weken wachten aangezien ik geen keuze heb.. maar wie weet heb ik dan wel versie 2.16omdat je in 2 weken wel fouten kan tegen komen.... dus als er wat mis met dat ding hebben ze nu nog 2 weken om dr achter te komen en er wat aan te doen voordat hij in mijn hand beland
hehe.. trouwens denk ik dat phonehouse en belcompany ook uit deze rede mobieltjes minder gauw hebben.. ze willen lijkt mij ook geen buggy fone's verkopen.

Verwijderd
Pricewatch... + ctr-fZenit schreef op 04 april 2004 @ 13:02:
Mijn Nokia 6510 begint nu toch echt de geest te geven (uit zichzelf met grote regelmaat rebooten, de sim kwijt zijn enz enz), dus ik ben nu op zoek naar een leverancier van de Nokia 6230 (uiteraard tegen scherpe prijzen). Ik weet nu wel uit wat gemail dat bv gsmtrack deze Nokia op voorraad heeft. De stukprijs van die telefoon is echter €429,- is dat erg duur?
Rinkel.nl heeft hem bijvoorbeeld staan voor €405,- dat verschil overleef ik wel als hij direct leverbaar is (wat gsmtrack dus beweerd)
Maar is 400-430 euro een redelijke prijs?
Ik heb niet de complede topics doorgespit, dus ik hoop dat jullie me ff helpen![]()
je moet het altijd via de Nokia Service Provider doen..maar er zijn wel een aantal mensen die hem viavia ook gewoon thuis kunnen flashenjos707 schreef op 04 april 2004 @ 12:55:
Wanneer er een nieuwe firmware uitkomt ben je dan verplicht om je telefoon binnen te doen of kan je deze firmware er zelf in flashen
[ Voor 22% gewijzigd door StanTheMan op 04-04-2004 13:24 ]
Das jammer dan moet ik hem weer een paar weken missen als er een nieuwe firmware uitkomt.DancePlaza schreef op 04 april 2004 @ 13:07:
[...]
je moet het altijd via de Nokia Service Provider doen..maar er zijn wel een aantal mensen die hem viavia ook gewoon thuis kunnen flashen
Heeft er al iemand kunnen testen of je de volledige 256mb van een mmc kan gebruiken voor mp3's ?
schijnt dat zij hem in wit en zwart te hebben zat net ff te surfen en kwam op deze pagina uit. ik heb geen verdere ervaring met hun
Verwijderd
Zelf lijkt mij dit een hele mooie telefoon ( een goede opvolger voor m'n T-610 )
Maar is het scherm van deze Nokia van hetzelfde kwaliteit als die van de T-610 ??
En hoe is de verhouding van de groote van het scherm ?
Kortom, is dit een goede aanrader van mijn huidige telefoon ??
moe tje ff terug bladeren. staan er wel een paar foto tussenSpanjard schreef op 04 april 2004 @ 13:43:
heeft nou iemand nog fotos gemaakt met de cam en kan deze hier ff posten ik wil wel ff wat zien eigenlijksschijnt 640x480 te zijn dat kan best goed uitzien denk ik.. dus show US the pic's!
![]()
![]()
Verwijderd
Wat ik me trouwens af vroeg...DancePlaza schreef op 04 april 2004 @ 13:46:
[...]
moe tje ff terug bladeren. staan er wel een paar foto tussen
Is het mogelijk om met BlueTooth internet radio te luisteren? Bijvoorbeeld HitzRadio.com (via Winamp)?
Volgens mij bestaat dit niet, maar ALS het bestaat zou ik het SUPER graag willen hebben: Een kabeltje dat je op de Pop-poort (waar je de headset op aansluit) aansluit en waar aan de andere kant een connector zit waar je een normale koptelefoon op kunt aansluiten... Dan zit je niet gebonden aan die Nokia shit en kun ik ook bv, als ik feest geef in onze garage, via BlueTooth connecten, mn telefoon aansluiten op mn stereotoren en bv HitzRadio.com afspelen...
Zou dit niet IDEAAL zijn???
En voor het geval het niet bestaat... Loopt hier niet een Tweaker rond die zon kabeltje kan maken en verkopen? Moet toch niet super moeilijk zijn? (kan die nog mooi op grote schaal maken en dik aan verdienen, want er zijn er denk ik wel heel veel mensen die dit graag zou willen hebben)
Zou wel relaxd zijn... It would be oneother dream coming true...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2004 14:15 ]
Verwijderd
Het zou theoretisch en praktisch gezien toch helemaal niet zon extreem buitenaards idee moeten zijn?StanTheMan schreef op 04 april 2004 @ 14:21:
ja, maar ik zeg: dream on..
---------
Is het mogelijk om op je 6230 naar je pc te browsen via bluetooth en zeg maar via een music player de bestanden rechtstreeks van je pc af te spelen op je 6230?
Verwijderd
Het enige "nadeel" is dat je niet meer handsfree kan bellen met je headset en je moet je orginele headset kapot maken.
Maarja, de kwaliteit van het geluid van normale headsetjes zijn meestal beter dan die van nokia...
Verwijderd
Dat snap ik omdat je geen input meer hebt (microfoontje heb je dr afgesloopt)...Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 14:28:
Je kan zo'n kabeltje redelijk makkelijk maken, had er ook eentje voor mijn sl45, gewoon een kant en klare headset plug halen bij een electronica speciaal zaak en ff solderen.
Het enige "nadeel" is dat je niet meer handsfree kan bellen met je headset en je moet je orginele headset kapot maken.
Maarja, de kwaliteit van het geluid van normale headsetjes zijn meestal beter dan die van nokia...
Dat vind ik geen ramp...
Maar zou jij zoiets voor mij kunnen maken voor redelijke prijs
Zelf ben ik niet zon technish hoogbegaafd iemand. Ik krijg het dan wel voor melkaar om dat ding te slopen, maar niet om hem daarna te fixen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2004 14:31 ]
En waarom dan niet ? Er zijn toch zat accesoires voor Nokia telefoons die niet doorStanTheMan schreef op 04 april 2004 @ 14:21:
ja, maar ik zeg: dream on..
Nokia zelf zijn gemaakt. Zo'n tussenstuk om gewone oordopjes op aan te sluiten kan toch niet zo moeilijk zijn om te maken
Ik vind de geleverde headset van Nokia nogal groot en lomp met dat wit ding eraan
bengelend

Verwijderd
Wie kan dit voor ons en vele anderen regelen???jos707 schreef op 04 april 2004 @ 14:31:
[...]
En waarom dan niet ? Er zijn toch zat accesoires voor Nokia telefoons die niet door
Nokia zelf zijn gemaakt. Zo'n tussenstuk om gewone oordopjes op aan te sluiten kan toch niet zo moeilijk zijn om te makenEn aangezien de vraag zal dit wel lekker verkopen imo.
Ik vind de geleverde headset van Nokia nogal groot en lomp met dat wit ding eraan
bengelend. Zo'n mooie telefoon met zo een lelijke headset lijkt mij niet kunnen eigenlijk. Als ik mijn EX71 hierop kan aansluiten is dit weer een aparte mp3-speler gespaard
Verwijderd
Misschien wel - je kunt met Audio Gateway in mijn BT software de PC laten dienen als microfoon en speakers voor de foon; het enige dat je dan zou moeten fixen is de input voor je microfoon vanuit winamp te laten komen, en dat is volgens mij wel te realiseren. Ik heb geen zin om het uit te zoeken, maar ik denk dat je met een "wave out-naar-microfoon mapper" een heel eind kunt komenVerwijderd schreef op 04 april 2004 @ 14:11:
[...]
Is het mogelijk om met BlueTooth internet radio te luisteren? Bijvoorbeeld HitzRadio.com (via Winamp)?
Ook zou je de speakers dan wel op de foon moeten laten, en daarvan weet ik ook niet of het kan.
Verwijderd
Relaxd... Krijg de phone morgen of dinsdag pas, zal het dan gelijk proberen...Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 15:00:
[...]
Misschien wel - je kunt met Audio Gateway in mijn BT software de PC laten dienen als microfoon en speakers voor de foon; het enige dat je dan zou moeten fixen is de input voor je microfoon vanuit winamp te laten komen, en dat is volgens mij wel te realiseren. Ik heb geen zin om het uit te zoeken, maar ik denk dat je met een "wave out-naar-microfoon mapper" een heel eind kunt komen
Ook zou je de speakers dan wel op de foon moeten laten, en daarvan weet ik ook niet of het kan.
Is er niet een soort van winamp voor de 6230?
Verwijderd
Nu, een paar generaties foon verder, krijg ik een of ander brak plastic onding (de HDS-3) dat volgens mij de 2 weken levensduur nog niet haalt en een rot-aansluiting heeft. Onbegrijpelijk

Verwijderd
Jawel, zit een prima media player op. Je bent dan voor het aantal MP3's wel beperkt tot de grootte van je MMC.
Overigens hikken sommige (waarschijnlijk slecht geripte) MP3'tjes bij mij. Meer mensen met dat probleem? Het lijkt alsof de error correction van de speler wat matigjes is.
ik doe mn best
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2004 15:13 ]
Verwijderd
Ik bedoel een ander programma die muziek afspeeld (niet de standaard)...Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 15:12:
[...]
Jawel, zit een prima media player op. Je bent dan voor het aantal MP3's wel beperkt tot de grootte van je MMC.
Overigens hikken sommige (waarschijnlijk slecht geripte) MP3'tjes bij mij. Meer mensen met dat probleem? Het lijkt alsof de error correction van de speler wat matigjes is.
offtopic:
ik doe mn best
Verwijderd
Er zit btw toch ook de mogelijkheid op tot het bekijken/luisteren van streaming audio en video, kan je niet op die manier bijvoorbeeld hitzradio.com luisteren?Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 15:24:
[...]
Ik bedoel een ander programma die muziek afspeeld (niet de standaard)...
zeker, het kost alleen een vermogen en je bent in gesprek, en waarschijnlijk is het met ons huidige mobiele netwerk te langzaamVerwijderd schreef op 04 april 2004 @ 15:25:
[...]
Er zit btw toch ook de mogelijkheid op tot het bekijken/luisteren van streaming audio en video, kan je niet op die manier bijvoorbeeld hitzradio.com luisteren?
btw, bijna tijd voor deel 3 denk? voor diegene die deze startpost mocht willen gebruiken, heb ik de ubb markup ff in een txt filetje gezet: http://files.airliner.nl/n6230.3.txt
[ Voor 21% gewijzigd door airliner op 04-04-2004 15:32 ]
Verwijderd
Via BlueTooth bedoel ik dan...airliner schreef op 04 april 2004 @ 15:30:
[...]
zeker, het kost alleen een vermogen en je bent in gesprek, en waarschijnlijk is het met ons huidige mobiele netwerk te langzaam
btw, bijna tijd voor deel 3 denk? voor diegene die deze startpost mocht willen gebruiken, heb ik de ubb markup ff in een txt filetje gezet: http://files.airliner.nl/n6230.3.txt
wat is het nut daarvan dan? bt heeft maar 10m bereik en je hebt een bron nodig.... ik zie het nut niet
Verwijderd
Als ik feest geef in onze garage, via BlueTooth connecten, mn telefoon aansluiten op mn stereotoren en bv HitzRadio.com afspelen...airliner schreef op 04 april 2004 @ 15:36:
[...]
wat is het nut daarvan dan? bt heeft maar 10m bereik en je hebt een bron nodig.... ik zie het nut niet
Het ging me vooral om het streamen vanuit de computer via bluetooth naar je telefoon, en dat vervolgens af laten spelen.
Ik zie dat niet gebeuren in de simpele software van de telefoon (het is geen symbian oid)
Als je het doet via de bovengenoemde oplossing (microfoon via de audio gateway), dan wordt het geluid wel extreem brak. Wordt een leuk feestje in de garage dan
[ Voor 21% gewijzigd door StanTheMan op 04-04-2004 15:39 ]
Verwijderd
Ik ga hem waarschijnlijk bestellen via sitel.nl (http://www.sitel.nl/). Maar daar staan twee 6230 op de site. Dat roept een aantal vragen bij mij en ik hoop dat jullie die kunnen beantwoorden:
Een toestel staat als voorinschrijving en de ander als Europees model vermeldt. Die laatste is ook duurder. Dus ik vroeg mij af wat de verschillen waren en of beide versies het hier ook wel doen.
Weet iemand hier het antwoord op?
Verwijderd
Kick...Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 14:11:
[...]
Volgens mij bestaat dit niet, maar ALS het bestaat zou ik het SUPER graag willen hebben: Een kabeltje dat je op de Pop-poort (waar je de headset op aansluit) aansluit en waar aan de andere kant een connector zit waar je een normale koptelefoon op kunt aansluiten... Dan zit je niet gebonden aan die Nokia shit en kun ik ook bv, als ik feest geef in onze garage, mn telefoon aansluiten op mn stereotoren en bv mp3tjes afspelen...
En voor het geval het niet bestaat... Loopt hier niet een Tweaker rond die zon kabeltje kan maken en verkopen? Moet toch niet super moeilijk zijn? (kan die nog mooi op grote schaal maken en dik aan verdienen, want er zijn er denk ik wel heel veel mensen die dit graag zou willen hebben)
Zou wel relaxd zijn... It would be oneother dream coming true...
Wie kan/wil dit kabeltje voor ons maken, voor een redelijke prijs?
(Het kabeltje moet natuurlijk wel wat stevig zijn en niet gelijk kapot gaan, want dan heb je er nog niets aan...)
met NokiaMultimedia converter, kan je downloaden op Forum.Nokia.comVerwijderd schreef op 04 april 2004 @ 15:48:
Weet iemand hoe je mpeg bestanden of avi's om kan zetten naar 3gp zodat ik ze ook op mn nokia kan bekijken?
Lees het topic maar ff door want deze vraag/discussie is al 10 x terug gekomenAJ1815 schreef op 04 april 2004 @ 16:09:
Dit lijkt mij ook een erg mooi toestel!!!
Ik ga hem waarschijnlijk bestellen via sitel.nl (http://www.sitel.nl/). Maar daar staan twee 6230 op de site. Dat roept een aantal vragen bij mij en ik hoop dat jullie die kunnen beantwoorden:
Een toestel staat als voorinschrijving en de ander als Europees model vermeldt. Die laatste is ook duurder. Dus ik vroeg mij af wat de verschillen waren en of beide versies het hier ook wel doen.
Weet iemand hier het antwoord op?
Verwijderd
De: Pop-Port™-interface op de Nokia 6230 moet dus omgezet worden in een mini-plug, waar je de mini-plug van je eigen koptelefoon in kunt doen...Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 16:11:
[...]
Kick...![]()
Wie kan/wil dit kabeltje voor ons maken, voor een redelijke prijs?
(Het kabeltje moet natuurlijk wel wat stevig zijn en niet gelijk kapot gaan, want dan heb je er nog niets aan...)
Het maakt mij persoonlijk niet uit dat je er dan niet mee kan bellen of fm-radio kan luisteren...
Ben ik mee bezig geweest, maar dit topic stroomt echt over van de Bull-shit en de overzichtelijkheid is dus volledig weg. Als je zo vriendelijk zou willen zijn om het even te posten, zou je mij erg blij maken.nivvle schreef op 04 april 2004 @ 16:33:
[...]
Lees het topic maar ff door want deze vraag/discussie is al 10 x terug gekomen
Misschien een idee om een nieuw topic de openen en mijn vraag meteen mee te nemen in de startpost. Misschien kort FAQ in de TS???
Verwijderd
Ik denk dat radio luisteren geen probleem wordt, je knipt de kabel door bij de pop-poort stekker en maakt hier inderdaad een normale plug aan. Zolang je een pop-poort stekker in de pop-poort stopt kan je radio luisteren.... probleem valt dus best mee!Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 16:39:
[...]
Het maakt mij persoonlijk niet uit dat je er dan niet mee kan bellen of fm-radio kan luisteren...
Misschien wordt het bereik iets minder alleen kan ik me niet voorstellen dat er door de headset een speciale antenne draad loopt...
ps zat net op emule te zoeken naar java apps voor nokia, d'r staan een aantal bestanden op... Iemand die kan testen of ze werken?
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2004 17:36 ]
Verwijderd
Ik heb ze allebij. Het scherm van de 6230 is wat kleiner maar wel helderder en naar mijn mening beter. Ik vind het echt een spuper toestel de 6230 dus zeker een goede opvolgerVerwijderd schreef op 04 april 2004 @ 13:34:
Heeft iemand een T-610 en een Nokia 6230 ?? Of kan weet iemand waar er plaatjes staan waar je het verschil ziet hoe groot de telefoon / scherm is ??
Zelf lijkt mij dit een hele mooie telefoon ( een goede opvolger voor m'n T-610 )
Maar is het scherm van deze Nokia van hetzelfde kwaliteit als die van de T-610 ??
En hoe is de verhouding van de groote van het scherm ?
Kortom, is dit een goede aanrader van mijn huidige telefoon ??
Verwijderd
Verder goeie eerste indruk, al zal het wel lastig worden om de BT aan de praat te krijgen... Zat gelukkig nog net vóór de nieuwe tarieven, hoorde dat de toestelkortingen met 100 euro zouden inkorten, dat is niet mis!
Is het wellicht een idee om een FAQ pagina voor de 6230 op te richten?
Verwijderd
Zat gelukkig nog net vóór de nieuwe tarieven, hoorde dat de toestelkortingen met 100 euro zouden inkorten, dat is niet mis!
[quote]
Bij welke provider is dat dan??, en welke shop heb jij hem gekocht?
gaaf..Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 17:53:
Nou, ook ik heb eindelijk m'n 6230, en ook de WITTE variant; ziet er erg strak uit. Enige nadeel was dat ik er 25 minuten over heb gedaan om het frontje los te koppelen i.v.m. SIM-wisseling
![]()
Verder goeie eerste indruk, al zal het wel lastig worden om de BT aan de praat te krijgen... Zat gelukkig nog net vóór de nieuwe tarieven, hoorde dat de toestelkortingen met 100 euro zouden inkorten, dat is niet mis!
Verwijderd
Zijn de toetsen ook wit!??Verwijderd schreef op 04 april 2004 @ 17:53:
Nou, ook ik heb eindelijk m'n 6230, en ook de WITTE variant; ziet er erg strak uit. Enige nadeel was dat ik er 25 minuten over heb gedaan om het frontje los te koppelen i.v.m. SIM-wisseling
![]()
Waar heb je je witte versie gehaald?
Verwijderd
als wit "wit" is, wat moet ik mij dan voorstellen bij graphite? is dat dan de zwarte?
Verwijderd
ja zo als hij ook op de nokia.nl staat dat is dus inderdaad de zwarteVerwijderd schreef op 04 april 2004 @ 18:50:
misschien wat dummy-vraag, maar:
als wit "wit" is, wat moet ik mij dan voorstellen bij graphite? is dat dan de zwarte?
Volgens mij is 980 (na deze post 981) nog steeds minder dan 1000...mol99 schreef op 04 april 2004 @ 19:28:
We zijn over de 1000!
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Ik heb het idee dat Graphite meer donkerblauw tot zwart kleurig is en de Pearl White lijkt meer op zilver. Of zie ik dit verkeerdVerwijderd schreef op 04 april 2004 @ 18:50:
misschien wat dummy-vraag, maar:
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
Dat zie je bar goedwout-hugo schreef op 04 april 2004 @ 21:45:
[...]
Ik heb het idee dat Graphite meer donkerblauw tot zwart kleurig is en de Pearl White lijkt meer op zilver. Of zie ik dit verkeerd
in het beige-goud hebben a la 6510.
[ Voor 4% gewijzigd door jos707 op 04-04-2004 21:58 ]
en nou maar weer hopen dat tie niet weer uit valt
Wat was het probleem/hoe heb je het opgelost?DancePlaza schreef op 04 april 2004 @ 22:20:
je wil thet niet geloven maar mijn 6230 leeft weer..gelukkig
en nou maar weer hopen dat tie niet weer uit valt
hij viel spontaan uit.. toen ik een headset wilde pairen..
maar ik kwam net thuis.. en toen ging ik weer is proberen en opeens ging die weer aan heel vreemd
edit. iemand die het voorelkaar heeft om het voorcover er af te krijgen?
[ Voor 11% gewijzigd door DancePlaza op 04-04-2004 22:44 ]
Nee! Maar het staat wel op pagina 25. Pas je wel op!?DancePlaza schreef op 04 april 2004 @ 22:41:
[...]
hij viel spontaan uit.. toen ik een headset wilde pairen..
maar ik kwam net thuis.. en toen ging ik weer is proberen en opeens ging die weer aan heel vreemd
edit. iemand die het voorelkaar heeft om het voorcover er af te krijgen?
Ik denk dat ik hier het meest genaaid ben van allemaal als ik dit lees, ik heb 499 € betaald voor het toestelBRAiN schreef op 04 april 2004 @ 23:43:
Ik heb zojuist mijn order geplaatst bij 2call.nlEen extra abonnement T-Mobile 150 1 jaar het toestel kost dan nog maar 112 euro. Op jaarbasis komt dat neer op 408,25 (telefoon meegerekent). 8 euro duurder dan los kopen. Ik vind dat een mooie deal.
Verwijderd
Dan ben je niet genaaid, dan ben je mooi dom geweest...jos707 schreef op 05 april 2004 @ 00:54:
[...]
Ik denk dat ik hier het meest genaaid ben van allemaal als ik dit lees, ik heb 499 € betaald voor het toestelMaar ja als ik iets graag wil dan betaal ik gewoon mijn laaste cent aan het ding
Al iemand die zon kabeltje van pop naar standaard audio voor mij wil maken?
Tja, als je contractueel nog ergens (lang) vastzit is dat balen. Als hij binnenkort afloopt, kun je over een tijdje een los nieuw abo'tje afsluiten met een goede cash-back.. En lach jij ook weer..!jos707 schreef op 05 april 2004 @ 00:54:
[...]
Ik denk dat ik hier het meest genaaid ben van allemaal als ik dit lees, ik heb 499 € betaald voor het toestelMaar ja als ik iets graag wil dan betaal ik gewoon mijn laaste cent aan het ding
Als je ergens snel bij bent, betaal je meestal meer, maar waar heb je hem gekocht dan?jos707 schreef op 05 april 2004 @ 00:54:
[...]
En kan dit dan vie de computer zoals bij de 6600
En kan iemand mij vertellen hoe de agendafuncties zijn en als je kan synchroniseren met bijv. Outlook
Serve The Humanity , Be Server
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
Ik vind de agenda prima: overzichtelijk en goed te gebruiken. Synchen met Outlook is een makkie met Bluetooth.Neoz schreef op 05 april 2004 @ 09:11:
En kan iemand mij vertellen hoe de agendafuncties zijn en als je kan synchroniseren met bijv. Outlook
Wat is er allemaal te synchen?Verwijderd schreef op 05 april 2004 @ 09:33:
[...]
Ik vind de agenda prima: overzichtelijk en goed te gebruiken. Synchen met Outlook is een makkie met Bluetooth.
contacts(tel.nummer, emailadres, adres, website, geb.datum etc.)
agenda?
tasks?
notes?
Dit topic is gesloten.