Weet er iemand waar ik een gratis Counter-Strike server kan huren voor een clanwar oid. Ik weet dat er wel veel op internet staan, maar ik wil er één waar jullie mee ervaring hebben. En het moet natuurlijk gratis zijn.
Gratis zul je er maar héél weinig vinden, ik denk dat je er beter eentje kan lenen van iemand. Of als je zelf een beetje een redelijke verbinding hebt zelf hosten, dan ben je niet afhankelijk van anderen en kost het je ook niks
The devil is in the details.
Gratis? ... Nee maar als je een clan hebt kun je voor.. 30 dollar per maand ofzo een server huren..en de prijs doorberekenen aan de verschillende leden!
There is no place like ::1
Je zegt dat er gratis heel weinig zijn, maar die zijn er dus wel tog? Zou je dan mij een link kunnen geven?
Neej man nix is gratis
of je moet iemand kennen die ze verhuurd dan kan je der nog wel eens 1 gratis hebben. Ga gewoon op wat nl publics spelen en kijk door wie ze gehost worden. Ga je effe naar de website en zie je hoeveel euro het is voor XX aantal maanden. Dat bedrag deel je effe met je clan maatjes of je betaald alleen en je hebt een server. Wij deden dat ook zo en was maar iets van 6 euro wat ik kwijt was. suc6 met zoeken
Verwijderd
wij hadden vroeger barrysworld en barbarians servers, waren gewoon gratis. 
zat password en al bij, je moest alleen wel goed van te voren al vastleggen.
maar onze clan bestaat al een tijdje niet meer
zat password en al bij, je moest alleen wel goed van te voren al vastleggen.
maar onze clan bestaat al een tijdje niet meer
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2004 05:53 ]
Pagina: 1