2 vraagjes over binarie newsgroups enzo

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Aurelium
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-02 11:58
1. Ik zit nu op nova.planet.nl maar waarom duurt het ongeveer een uur om de 3 grootste groups binnen te halen. Al die info over de inhoud van die group ( titels, post dates, posters) past in een .txt file van niet meer dan 5 mb volgens mij. Maar toch haald ie zo'n 100 mb binnen. 100 mb aan wat echt :?

2. Waarom kunnen ze niet gewoon normale titels geven als ze iets posten ipv
Mapeco post (2/9) "VDO-MO4200.part1.rar" yEnc
Zo weet toch geen hond wat het is :?
Ok, bij sommige staat dan nog een FTD nummer erbij, maarja dan moet je wel op FTD zien te komen, wat niet lukt omdat die telkens op hun account limit zitten. geef die dingen gewoon de gebruikelijke naam als titel.warezgroup.divx.ac3.avi

Alvast bedankt :7

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

100mb aan headers. Die info past bij grotere groepen echt niet in 5mb ;)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:44

momania

iPhone 30! Bam!

Je kan je vraag beter hier even stellen: Goede betaalde newsservers met binaries ;)

Verder weet ik wel dat die namen miin of meer expres zo gedaan worden om het juist een beetje onherkenbaar te maken.
In amerika hebben ze geloof ik zelfs scanners draaien op sommige servers en met bekende namen heb je als anti-warez organisatie natuurlijk zo een hoop te pakken.

En die headers is nou eenmaal veel data. Hoe jou newsreader daarmee oom gaat en hoeveel hij dan overhoud aan data van die headers is per reader erg verschillend.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Dit topic is gesloten.