E-tech 4 poort adsl multi pc modem

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-06 01:42

agaam

dit is mijn huisdier

Topicstarter
ik heb dit adsl modem router E-tech 4 poort adsl multi pc modem.
nou heb ik 2 pc,s allebij een vast ip nummer gegeven in de instellingen van windows. maar zie de pc,s niet terug in mijn modem router,
heb even een foto van mijn instellingen, is er iemand die net zo,n modem router heeft en ook even zijn instellingen wil laten zien .

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bedum40/lan.jpg

Number of ethernet devices connected to the DHCP server: 0 klopt dit

• Pascal Saul
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-07 20:28
DHCP is voor dynamische leases dus niet statische. Het klopt wat de administratiepagina zegt: geen dynamische leases :)

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

Topicstarter
maar ik moet toch in mijn modem het ip adres zien van mijn locale pc,s. had ik teminste wel in een voor beeld staan. en die zie ik nergens staan

[ Voor 12% gewijzigd door agaam op 15-03-2004 23:12 ]

Verwijderd

nope.
Er staat alleen een lijstje met pctjes die een adresje hebben gekregen van je router.
Dus zet ze ff op dhcp was sowiesow makkelijker is. en klaar :D

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

Topicstarter
en waar stel ik dat in dhcp. heb al 1 keer eerder default moeten doen om dat hij het helemaal niet meer deed en toen was ik dus al men instellingen weer kwijt. (had voorheen een speedtouch 510 kon ik hellemaal) dit is dus nog even leren hoe het werkt snap i.

Verwijderd

Start -> Settings -> Control Panel -> Network Connections -> Local Area Connection -> Properties -> TCP/IP -> Properties -> "Obtain an IP address automatically" en "Obtain my DNS server addresses automatically" aanvinken.

Sorry hoor, maar dit niveau is echt te laag. Had je best even zelf kunnen doen, je bent op Gathering of Tweakers.net.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.