[CM] Playstation 2 window mod

Pagina: 1
Acties:
  • 300 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-06-2024
Omdat ik met mijn eerste mod niet meteen mijn pc naar de filistijnen wilde helpen heb ik eerst mijn playstation 2 maar eens onder handen genomen.
Mijn eerste idee was een logo + window maar het werden uiteindelijk toch 2 windows. :)
Het logo dat ik in gedachten had was het officiële FIA formule 1 logo:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/0B3YO7Q58NDV/picserver.gif

Omdat ik een chip in mijn PS2 gesoldeerd heb wist ik hoe de bovenkant eraf moest. De 8 schroeven los, de eject en reset buttons eruit en je hebt de deksel in handen.

Afbeeldingslocatie: http://pics.sjeemz.nl/img.php/272MO4TIWQ/TI49MTG94X1M/JPEG/1079384152//273t

Verder is goed gereedschap het halve werk dus pakte ik onze modders-best-friend
de Dremel erbij. Bij de pic zie je direct al een groot deel van mijn mod...
Het witte ding dat je op de ps2-deksel ziet liggen is overgens de magneet die de cd/dvd in de PS2 op zijn plaats houd. Tevens de "klik" die je hoort bij het dicht gaan en open gaan van de lade maar dat terzijde ;)

Afbeeldingslocatie: http://pics.sjeemz.nl/img.php/1AF3UT3GS9/6R4IQ387065F/JPEG/1079384156//599s

En hier een close up van de lens.
Afbeeldingslocatie: http://picserv.beyond-reality.nl/img.php/HYBHGYS41I/LTIEH1L6OLR9/JPEG/1079385023//84o4

Omdat ik ook een window wilde maken waarbij je de cd kon zien draaien moest de deksel van de speler ook gemod worden. Het witte ding op de eerste pic moet in het rondje op dit plaatje.

Afbeeldingslocatie: http://pics.sjeemz.nl/img.php/VK0EQC52JN/T003D46S8IHA/JPEG/1079384154//zzvb

Vervolgens met de dremel + slijpschijfjes aan de gang. Al is het meer smelten dan slijpen wat je doet als je het logo dremelt. Het gaat op lage toeren beter dan op hoge toeren. Aangezien ik er niet in één keer doorkwam ben ik een paar keer over de getekende lijn heengegaan. Dit gaat beter en het resultaat is ook veel netter. Het plastic hoopt namelijk op naast de uitgesneden lijn wat vervolgens met een mes weg te halen is maar er niet mooier op wordt.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/IZ2223U37AI5/picserver.jpeg

Omdat het logo uiteindelijk toch niet zo mooi geworden was heb ik er maar 2 windows van gemaakt. Hier het eerste resultaat met F1 logo en de dvd-speler mod: Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/41TENMC95MN0/picserver.jpeg

Bij het eerst resultaat het plexiglas erachter geplakt. Dit gaf een lelijk resultaat vond ik zelf. Niet netjes afgewerkt en het "randje" ziet er van dichtbij gek uit.
Veel beter is een stukje plexiglas op maat maken en schuren en vast plakken met een lijmpistool en wat transparante kit, met een mooi resultaat vind ik zelf :*)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/4HG7AG76G28Q/picserver.jpeg
Vette vingers zijn inmiddels weg :D

Volgende fase zijn blauwe ledjes. Alleen moet ik nog kijken waar ik de 5/12 V vandaan moet halen in mijn ps2. Iemand een idee? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

>:)

niet eerst z'n pc :X

dit is toch duurder :? :P

phatt gedaan hoor!
jammer van dat logo, je had het in eerste instantie mooi uitgekrast :/

[ Voor 60% gewijzigd door Rebels op 15-03-2004 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 18:02
ziet d'r leuk uit hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

Dit vind ik nou eens origineel :D
En nog best netjes weggewerkt ook, hoewel ik op die onderste foto helemaal rechts van je window, bovenaan wat krasjes lijk te zien.
Verder heb ik geen kennis van de anatomie van een PS2 :P

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
Haha! Ik ben zuinig op mijn pc. En zo'n denderende bak is het niet zoals je in mijn sig kunt lezen... :X

En ja, het zijn krasjes van het F1 logo nog. Ik kon ze niet helemaal weg krijgen omdat het memorycard slot en de controllerpoort in de weg zitten.

Een kopietje van mijn origineel die in de kast ligt :+

[ Voor 58% gewijzigd door toelet245 op 15-03-2004 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-08 17:20
Ik zie iets illegaals in z'n PS2... EEN GEKOPIERD CDTJE! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

KewlKiddo schreef op 15 maart 2004 @ 22:58:
Ik zie iets illegaals in z'n PS2... EEN GEKOPIERD CDTJE! })
Is niets illegaals aan hoor, waarschijnlijk gewoon een back-upje van het orgineel O-)

Ik zou nog even kijken of je een stuk raamrubber ofzo er tussen kan doen dan lijkt het mij nog mooier worden. iig orgineel :)

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
Burning_acid schreef op 15 maart 2004 @ 23:03:
[...]

Is niets illegaals aan hoor, waarschijnlijk gewoon een back-upje van het orgineel O-)

Ik zou nog even kijken of je een stuk raamrubber ofzo er tussen kan doen dan lijkt het mij nog mooier worden. iig orgineel :)
Ja, raamrubber kan dus niet. Ik heb het geprobeerd met de isolatie van een netsnoer maar dan vind ik het er niet heel mooi uitzien en de deksel kan dan niet meer netjes dicht. En als ik hem dan tóch dichtschroef, loopt de cd ook nog eens aan. Dus ik weet niet of "echt" raamrubber zachter is dan die isolatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

toelet schreef op 15 maart 2004 @ 23:09:
[...]

Ja, raamrubber kan dus niet. Ik heb het geprobeerd met de isolatie van een netsnoer maar dan vind ik het er niet heel mooi uitzien en de deksel kan dan niet meer netjes dicht. En als ik hem dan tóch dichtschroef, loopt de cd ook nog eens aan. Dus ik weet niet of "echt" raamrubber zachter is dan die isolatie?
Ow dan kan je beter een keer met een IA ofzo meedoen met window molding (of hoe heet dat spul), dat is niet zo dik en heeft hetzelfde effect.

Hou www.laupro.nl in de gaten :)

edit: Hier bijvoorbeeld.

[ Voor 8% gewijzigd door Burning_acid op 15-03-2004 23:16 ]

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhaeTom
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:49
toelet schreef op 15 maart 2004 @ 22:50:

Volgende fase zijn blauwe ledjes. Alleen moet ik nog kijken waar ik de 5/12 V vandaan moet halen in mijn ps2. Iemand een idee? :?
De usb aansluiting geeft je 5 volt, er zijn al wat draadjes over fans etc. op usb aansluitingen. Dus je ledjes moeten ook wel gaan lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
Goed idee PhaeTom. Daar had ik nou nog net niet aan gedacht. Volgens mij is het alleen even meten waar de 5 Volt op staat. De - is namelijk te vinden op het moederbord van de ps2. Ledjes zijn besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biglines
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-02-2011

Biglines

Biglines.nl

de usb lijn van de ps2 was gloof ik niet egt veel mA, maar je kan het ook direct van de voeding af trekken (vriend van me heeft een 12 V silent fan erin gemonteerd) gewoon het contactje waar de voeding in het mobo prikt verlengen (gloof dat buitenste twee 12 V was, maar dat moet je denk ik gewoon ff meten)

Konica Minolta Dynax 7D | Mijn foto gallery | Biglines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

Je neemt je multimeter, zet de zwarte draad (min) op het ijzeren frame van de PS2 en met de rode draad (plus) ga je alle contacten nee (met namen in/op de voeding) zo kom je vast en zeker een mooie 5, 7 of 12 volt tegen. Dat met die ledjes moet zeker lukken aangezien die maar 20 mA vragen.

En voor de USB:
Aangezien een "normale" USB 500mA kan leveren moet dit absoluut geen probleem zijn.

Nu je toch je PS2 open hebt kun je misschien ook iets maken dat je hem via afstand (afstandsbedieing?) of met je controllers kunt aan/uitzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
atmoz schreef op 16 maart 2004 @ 11:06:
Nu je toch je PS2 open hebt kun je misschien ook iets maken dat je hem via afstand (afstandsbedieing?) of met je controllers kunt aan/uitzetten...
Met de nieuwe silver edition is dit inderdaad al mogelijk. Alleen is dan wel de nieuwe originele Sony ab nodig. En ik heb de oude.
Maar met de controller moet het wel mogelijk zijn. Zijn genoeg mensen met een Xbox en een schakelaartje op de controller.
Wordt mijn volgende PS2 project >:) Na mijn led-verlichte dvd-speler :D

Maar zo'n kei ben ik nog niet met electronica... :/
Wel een tijd geleden een 3,5 inch baybus gemaakt maar daar heb ik lang over na moeten denken voordat hij echt goed werkte. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeer nice _/-\o_ nog niet vaak gezien (wel gemodde xboxen)
Is niets illegaals aan hoor, waarschijnlijk gewoon een back-upje van het orgineel
dat mag ook niet ;) software en games mogen nooit gekopieerd worden.

http://www.anti-piracy.nl/ en dan bij FAQ kan je het nalezen

mod-remark: Dit is een Casemod forum, zullen we vanaf hier de software/(C)discussie achterwege houden? Het boeit nl. niet of het nu een Linux/Caetla/Yaroze CDR is of een willekeurige glimmende CD voor de foto. ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t gaat hier om de casemod mensen :P
Ik vind hem mooi gemaakt :| k doe het je niet naar hoor :P
k vind het een erg orgineel idee, alleen om dit me xboxie aan te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
Weet iemand of het slecht is als ik de ledjes (blauw) boven de dvd-speler plaats? Dat het licht misschien in conflict komt met de laser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn genoeg CD/DVD speler mods te vinden met ingebouwde leds, en aangezien je die waarschijnlijk toch boven de CD/DVD plaatst maakt het weinig uit. Zolang je maar niet gaat schijnen op de datazijde zodat het licht in je laser komt. Bovendien maken dergelijke loopwerken gebruik van rode lasers. Eventueel zou je ook de felheid kunnen temperen door wat minder felle uitvoeringen te nemen, je ledstroom zo laag mogelijk houden of de led diffuus maken met en schuurpapiertje oid.
http://modasylum.com/guides.php?guide=33

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

wel lache,

schijnt de laser bij jouw ook door de schijf heen, net zoals bij m'n gamecube?

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~vrie8319/cirkel1.jpg

Misschien is het een leuke tip om op een overhead-transparant een leuk logootje uit te printen en die achter de window te leggen, met daarachter weer wat leuke verlichting natuurlijk.

Heb ik ook gedaan, moet alleen nog de verlichting regelen maar het gaat er wel leuk uitzien denk ik.

Trouwens m'n gamecube wordt gevoed door een adapter die 12V levert, dat is wel vet relaxed omdat ik er zo gewone PC-stuff in kan stoppen :). Je PS2 zal vast ook wel een 12V lijn oid hebben. (Xbox heeft gewoon molex met geel/rode draadjes net als in pc, de PS2 is blijkbaar de enige console waarbij je uberhaupt moet zoeken :) )

[ Voor 28% gewijzigd door Digital-DNA op 17-03-2004 17:13 ]

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
[quote]Digital-DNA schreef op 17 maart 2004 @ 17:08:
wel lache,

schijnt de laser bij jouw ook door de schijf heen, net zoals bij m'n gamecube?

Ja, ik heb er een filmpje van maar ik kan hem nergens hosten. :/

Misschien is het een leuke tip om op een overhead-transparant een leuk logootje uit te printen en die achter de window te leggen, met daarachter weer wat leuke verlichting natuurlijk.
....
[quote]

Ik snap wel wat je met dat logo bedoeld maar als je een zwart logo uitprint zie je het licht toch niet. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Of een ander leuk plaatje, kan gewoon in kleur. Ik zie het probleem niet als je een logo zwart uitprint, de rest er omheen licht dan wel gewoon op. Je kan het natuurlijk ook andersom doen.

Trouwens schijnt een beetje licht wel gedeeltelijk door de zwarte inkt heen. Ik ga binnenkort proberen een plaatje dubbelzijdig af te drukken. Een dubbele zwarte inktlaag zal denk ik wel wat schelen qua doorlaatbaarheid.

't is gewoon een ideetje om wat meer inhoud te geven aan zo'n 'saai' windowtje waar voor de rest alleen maar wat koelblokken achter zitten.

tip:
zoek gewoon een leuke wallpaper van je favo game ofzo

't kost weinig geld én weinig werk dus als je 't niet mooi vind is het ook zo weer weg :)

(overhead-transparanten: € 7,- voor 10 velletjes bij Dynabyte)

[ Voor 13% gewijzigd door Digital-DNA op 17-03-2004 17:55 ]

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Om eerlijk te zijn vind ik hem nu juist lelijker :/

Kom denk ik omdat je bij het onderste window alleen koel stukken ziet, en bij de bovenste zie je een halve cd, plus dat je window te ver naar links zit. Zal wel komen omdat het niet anders ging.

Maar ik vind het niet mooi :/

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
Ieder zijn eigen mening toch. Nu moet ik toegeven dat het zien van koelribben niet echt spectaculair is, maar ja, ik was toch bezig met modden 8)

De 12 V en 5 V heb ik inmiddels gevonden. 12 V direct op de voeding zoals Biglines al zei hierboven, en de 5 V van de USB-connector.
Het wachten is op de ledjes.... en goede ideeën!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:55

BLN

Tis juist vet omdat t niezoveel voorkomt hier. Maare als je nouw alleen langs de randen een vette print plakt. dan zie je de ingewanden nog en wordt t wat opgefleurd.

If it ain't broken, don't fix it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
Hier het resultaat van 2 10 cm CCFL's in mijn ps2.
Ik had geen zin om op mijn blauwe ledjes te wachten... :D
sorry voor de brakke pics... quick quick gemaakt ;)

Bij de heatsink:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/WFZ8N0JTBY8X/picserver.jpeg

In de externe drivebay:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/17PO48RNQ2SD/picserver.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:59

Griffin

Is mythical

toelet schreef op 11 april 2004 @ 14:01:
Hier het resultaat van 2 10 cm CCFL's in mijn ps2.
Ik had geen zin om op mijn blauwe ledjes te wachten... :D
sorry voor de brakke pics... quick quick gemaakt ;)

Bij de heatsink:
[afbeelding]

In de externe drivebay:
[afbeelding]
Waar heb je nou de stroom vandaan gehaald? (je zei dat je dat nog niet percies wist.(bij de 1e post)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel erg mooi geworden... heb je nog meer pics? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
  • Laatst online: 10-09 19:31
De 12 V en 5 V heb ik inmiddels gevonden. 12 V direct op de voeding zoals Biglines al zei hierboven, en de 5 V van de USB-connector.
Waar heb je nou de stroom vandaan gehaald? (je zei dat je dat nog niet percies wist.(bij de 1e post)
:+ Lezen is en blijft soms moelijk

[ Voor 21% gewijzigd door Bliep op 11-04-2004 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polyphemus
  • Laatst online: 09:15
Killerhond schreef op 11 april 2004 @ 18:41:
[...]

[...]

:+ Lezen is en blijft soms moelijk
En foutloos typen ook :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu is het pas mooi vond in het begin wat saai uitzien. knap gedaan hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 22:12
zonde dat 't logo niet goed is gelukt..

misschien een tip voor de volgende keer, wat een modder zeker niet mag vergeten:
bij plastic of plexiglas is een figuurzaag (en een boor om startgaten te maken) een must.
dremel is dan vrijwel nutteloos, zoals je zelf ook op de harde manier heb geleerd.. :P

[ Voor 8% gewijzigd door NewbieNeo op 11-04-2004 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 22:10

krvabo

MATERIALISE!

Hmz, toch vind ik dat bovenste window niet echt geslaagd.. misschien omdat ie niet helemaal doorloopt naar de andere zijde, maar ineens ophoudt ?

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
krvabo schreef op 11 april 2004 @ 20:07:
Hmz, toch vind ik dat bovenste window niet echt geslaagd.. misschien omdat ie niet helemaal doorloopt naar de andere zijde, maar ineens ophoudt ?
Hoe bedoel je doorloopt? Dat ik niet 1 window heb gemaakt of dat ze niet even groot zijn?

Want de dvd speler zit in de weg dus dan zag je alleen plastic en dat vond ik niet mooi.
Het enige wat ik niet echt mooi vind is dat je de ccfl ziet zitten. Ik had hem liever uit het buisje gehaald en links langs de heatsink geplakt. Maar er loopt een heel dun draadje overheen en ik dacht misschien maakt dat sluiting en doet mijn CCFL het niet meer... is dit overgens zo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst vond ik hem een beetje brak... maar in het donker met die cclf is ie wel facking mooi!
:( ik wou ook mijn ps2 gaan modden.... maar toen ging ie kapot, door iets illigaals.. en heb ik deze pc gekocht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 22:32:
Eerst vond ik hem een beetje brak... maar in het donker met die cclf is ie wel facking mooi!
:( ik wou ook mijn ps2 gaan modden.... maar toen ging ie kapot, door iets illigaals.. en heb ik deze pc gekocht :D
Heb je hem nog? Dan wil ik hem wel overnemen misschien :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vin het echt veeeet!!
echt beter hoor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Laatst online: 09:20

M-ThijZ

Riding on Rails

toelet schreef::
Omdat ik een chip in mijn PS2 gesoldeerd heb wist ik hoe de bovenkant eraf moest. De 8 schroeven los, de eject en reset buttons eruit en je hebt de deksel in handen.
Waar heb je die chip weggehaald, ik zou nl graag een backup van m'n cd's in m'n ps2 afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Laatst online: 11:59

Griffin

Is mythical

Acid-Rain schreef op 11 april 2004 @ 23:23:
[...]

Waar heb je die chip weggehaald, ik zou nl graag een backup van m'n cd's in m'n ps2 afspelen.
Hij heeft erin een chip in gezet. niet weggehaald.

lezen is moeilijk :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/eurex/PC/Afbeelding%20010.jpg
Mijn PS2 zonder iets er in :D
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/eurex/PC/Afbeelding%20011.jpg
sorry voor de lelijke en onduidelijke foto's ;) (heb geeb dc)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2004 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch raar dat dit topic wel mag terwijl het om een gemodded ps2 gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Laatst online: 10-09 21:19
waarom niet, het is een case, en hij wordt gemodt, xboxes worden hier ook gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het is geen 123 ombouwen he.. het is best riscant, en ik merk dat je al totaal geen verstand van ps2 ombouwen hebt, dus ga het zeker niet zelf doen.. laat het doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 02:58
[...]

Dit viel toch onder het omzeilen van beveiligingen en ik meen me een FAQ te herinneren waarin stond dat daar hier niet over gepraat mocht worden B)

OPTOPIC: Netjes gedaan, vindt het niet zo jammer dat dat logo mislukt is, vondt m niet zo... Verder is het jammer dat er een grote heatsink onder je raam zit, mooier is een mobo oid. Maar hey, desalniettemin is het een mooie case-mod geworden.

[ Voor 28% gewijzigd door Gody op 12-04-2004 11:30 . Reden: owja, natuurlijk ook even ontopic reageren ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toelet245
[...]

Als je daar wat van wil weten moet je maar even mailen/msnen. Mag idd niet volgens de FAQ.

Verder bedankt voor de reactie's :)
Ik had ook liever een mobo gezien maar ja, die heatsink is ook wel grappig.
En next time ga ik zéker een figuurzaag gebruiken, echt netjes werken zonder krassen met een dremel gaat moeizaam B)
Pagina: 1