Toon posts:

[adsl] hetnet opzeggen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleempje met het opzeggen van een adsl abonement, na een jaar te hebben gesurft met adsl light van hetnet, heb ik besloten om het op te zeggen, dit kon je doen, minimaal 1 maand van te voren...

heb ik dus ook netjes gedaan, met daarin de vraag of ze me op 14 maart 2004 konden afsluiten, (op die datum zou ik het precies een jaar hebben)...

vervolgens een keurige brief van hetnet gehad waarin dus stond dat het contract op 14 maart zou worden beeindigt...

het is nu 15 maart (ok ok, zou niet erg zijn, een dag te laat), maar ik ben bang dat er toch iets fout is gegaan, zoiets moet toch heel precies gebeuren, 14 maart is 14 maart, en ik vind dit een beetje amateuristisch overkomen...

heeft iemand soortgelijke situaties gehad? zo ja, moet ik mailen? wachten?
of iets anders... bvd edwin.!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-05 22:49

ShadowBumble

Professioneel Prutser

opzegging planet nog 3 weken vrolijk door geinternet voordat ik er daadwerkelijk af lag uiteraard geen abbo dus nbijna een maandje gratis :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:13

Arno

PF5A

Dit is vrij standaard hoor. Meestal gebeuren de afsluitingen per zoveel of op vaste dagen.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:40

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Maar houd het wel in de gaten, want voor je het weet is er iets 'mis' gegaan in de administratie en zit je er zo weer een jaar aan vast..

Maar denk dat het wel goed gaat het is ook pas maandag :)

Tweakers Discord

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt voor de snelle replies mensen, ik vind het tegenwoordig zo slecht geregeld met van isp wissel e.d., dat ik een beetje ongerust werd....

maargoed, ik hou jullie op de hoogte mocht het uit de hand lopen :)

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
tweakduke schreef op 15 maart 2004 @ 22:45:
Maar houd het wel in de gaten, want voor je het weet is er iets 'mis' gegaan in de administratie en zit je er zo weer een jaar aan vast..
hoezo? hij heeft toch een bewijs van opzegging...

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Je hebt een bewijs van opzegging, dus de opzegging is wel verwerkt. Jij hebt een bewijs dat je niet meer hoeft te betalen. Dat je nog een half jaar bij wijze van spreken door kan internetten is hun probleem...

Bij mij ligt het anders. Ik heb ook tijdig opgezegt bij Wanadoo. Ik zou (volgens de site) binnen 2 weken een e-mailtje kunnen verwachten na de opzegging. Dat e-mailtje heb ik niet gehad. Een dag voor de afsluiting werd er evenwel geld van mijn rekening afgeschreven. Na een telefoontje met de helpdesk kwam ik erachter dat er nog steeds geen actie ondernomen was om mijn abonnement te downgraden... Een schriftelijk bewijs van opzegging heb ik iig niet. Wel schijnt de aanvraag van downgrade met een juiste datum in het systeem te staan... :?

maw, wacht lekker rustig af en blijf lekker internetten totdat je echt geen verbinding meer hebt...

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Pagina: 1