ASUS P4P800 Deluxe-hoe te koelen

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:38
Okey ik wil een nieuw systeem laten samenstellen. Met dit moederbord. Als ik t zo moet geloven, is dit wel een goede? Ik ben nu de laatste dagen veel aan t opzoeken op internet over dit moederbord en ik vraag me nu af wat de beste koeler is voor dit systeem. Hieronder staat een overzicht van de pc die ik wil laten samenstellen door mycom.

Moederbord
ASUS P4P800 Deluxe
Processor
Intel Pentium 4 2,8 GHz, 800 MHz

Koelers
CoolerMaster Aero 4

Geheugen
Corsair 512 MB DDR SDRAM PC400/3200 (2x)
Harddisks (IDE)
Western Digital WD1200JD

Videokaarten
Sapphire ATLANTIS 9800 PRO

Computer Kasten
AOpen QF50A € 8,00

Embedded Diskdrive
3,5" diskettestation, 1,44 MB

CD/ DVD Spelers
ASUS DVD-E616P1

Speakersets
Creative Inspire 5.1 P580

CRT Monitoren
LG 900B, 19"

Besturingssoftware
Microsoft Windows XP Home Editie

dan ben ik in totaal 1400 euros kwijt. Wat vinden jullie van deze combinatie. Met name als t gaat om voeding en koelers want daar snap ik vrij weinig van. Als jullie andere suggesties hebben t.o.v. deze configuratie, schroom u niet ;)

PSN ID Binloading_nl

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 20:40

Xof

Ten eerst zit je in het verkeerde forum je moet hier zijn.

En over de cooler.. sja veel plezier er zijn genoeg goede coolers op de markt, wil je je systeem goed gekoeld hebben en lekker stil kun je het beste voor de Zalman CNPS-7000A-CU nemen :)
Volgens mij heeft er pasgeleden op de frontpage een test gestaan waarin 45 coolers zijn getest.. Veel leesplezier :P

Edit: hier dus :)

[ Voor 9% gewijzigd door Xof op 16-03-2004 00:34 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Xof neemt mij de woorden uit de mond :)

Anyway, de FAQ van dit subforum is ook duidelijk over "Welke moet ik nemen?" vragen en wat betreft koelers, daarvoor kun je gewoon op reviewsites terecht. Zie ook de FAQ van Die-Hard Overclocking & Cooling onder het kopje "De beste koeler" B)

Dit topic is gesloten.