Prijsverlagingen Athlon 64

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• mischajonker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-03-2024
De prijzen van de Athlon 64 zijn al een poosje niet meer gedaald. Ik heb nergens iets kunnen vinden over een op handen zijnde prijsverlaging van AMD, maar ik zou me zo kunnen voorstellen dat het niet al te lang meer gaat duren.

Zijn er mensen die dichter 'bij de bron' zitten, en die hier misschien meer informatie over hebben? (mensen die bij grote hardware leveranciers werken bijv.). Of denken jullie dat het nog wel tot de release van 939 in mei gaat duren?

Dan weet ik of ik mijn aanschaf nog een week of twee uit moet stellen of niet 8)

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:11

DataGhost

iPL dev

wacht gewoon tot mei en spaar nog wat :) kan je een nog mooier systeempje kopen

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 18:50
mischajonker schreef op 15 maart 2004 @ 21:09:
Of denken jullie dat het nog wel tot de release van 939 in mei gaat duren?

Dan weet ik of ik mijn aanschaf nog een week of twee uit moet stellen of niet 8)
socket 939 is gister weer uitgesteld, dus verwacht ze maar niet voor einde Q2 :(

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Er komt zeer zeker een prijsverlaging. Na de bekendmaking duurt het ook nog wel even eer de winkels dit (kunnen) doorvoeren.

Je kunt het ook anders bekijken. Door NU te kopen kun je NU al profiteren van een snel systeem. Daarnaast is hetgeen je NU koopt morgen al verouderd en is er morgen weer iets nieuws. Kortom, je koopt altijd een verouderd product tegen een te dure prijs.

Mijn advies. Gewoon kopen en de eerste paar weken de pricewatch niet volgen.

ARME AOW’er

• mischajonker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-03-2024
The Source schreef op 15 maart 2004 @ 21:18:
[...]

socket 939 is gister weer uitgesteld, dus verwacht ze maar niet voor einde Q2 :(
Ja daarom dacht ik ook dat ermisschien eerder nog een prijsverlaging komt om het geheel te overbruggen. Mede omdat ik bij The Inquirer een foto van een A64 2800+ had gezien denk ik dat er binnen niet al te lange tijd wel eens een product update zou kunnen komen, waarbij de prijzen wellicht ook aangepast worden.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

GuardianAngel schreef op 15 maart 2004 @ 21:20:
Je kunt het ook anders bekijken. Door NU te kopen kun je NU al profiteren van een snel systeem. Daarnaast is hetgeen je NU koopt morgen al verouderd en is er morgen weer iets nieuws. Kortom, je koopt altijd een verouderd product tegen een te dure prijs.
He's got the point ;)

De laatste prijsverlaging was overigens een klein maandje terug. Er zitten meestal 2 à 3 maanden tussen de prijsverlagingen. Even rekenen en je weet waar je aan toe bent :+

In ieder geval is het nog altijd koffiedik kijken, een topic is echt niet nodig.

[ Voor 4% gewijzigd door BalusC op 15-03-2004 21:58 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.