Toon posts:

Muis blijft hangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik anderhalf jaar geleden een nieuwe muis kocht ( logitech dual optical mouse man) dacht ik, yes, niet meer dat irritante hangen blijven van de cursor
maaaaar, wat ik heb sinds een tijdje is dat deze muis TOCH weer blijft hangen, erg irritant als je met photoshop iets probeert uit te knippen of te selecteren. Betaal je focking 70 euro voor een muis, mag je verwachten dat ie het knap blijft doen:(

Weet iemand een oplossing? ik heb die lenzen al een beetje schoon geblazen, maar ik durf er niet in te gaan prieken met een stuk doek ofzo i.v.m krassen

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Gebruik je de muis toevallig op een glanzende ondergrond?

Verwijderd

Topicstarter
op een gelakt houten bureau, al begint het wat slijtplekken te vertonen, maar hij heeft het ook op andere plekken op het bureau waar geen slijt plekken zitten.
Bovendien heeft ie het 1 jaar lang gewoon goed gedaan er op

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:18
Sluit hem eens op USB aan als hij nu op ps2 zit of andersom, of heb je dat al geprobeerd?
Is het misschien zo'n draadloos geval, dan zit er in de buurt misschien iets wat hem stoort.
Heb je misschien een spiegelende ondergrond of een spierwitte ondergrond??? Er staat me iets van bij dat de optische muizen er gevoelig voor zijn.

Edit: ik moet toch eens leren sneller te typen :P , kwas weer te traaaaag :+

[ Voor 12% gewijzigd door Ad de Jong op 15-03-2004 21:09 ]

Mijn profiel op Discogs

Verwijderd

Topicstarter
is met draad, maar ik zal em voor de gein es op usb aansluiten, al lijkt het me stug dat het probleem dan weg is

Verwijderd

Topicstarter
Verdomt, aangesloten op usb en hij doet het weer perfect:)
iig bedankt

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:18
dmi ;)

Mijn profiel op Discogs

Pagina: 1