blaap
Verwijderd
maar, ik wil niet onaardig zijn, maar er valt redelijk wat te vinden als je zoekt op
dual monitor. of dual head.
Verwijderd
1) Videokaart met 2 uitgangen
2) VGA split kabel
Wel even over je post,
1) Dit is het verkeerde forum => Videokaarten
2) Als je in de search kijkt zijn hier al een hele hoop topics over.
maare waar kan ik een vga splitkabel krijgen?
blaap
Verwijderd
Tja, ik denk zelf dat je het kan vinden bij een computerboer, of een techniek zaak ofzo. Je mag wel even wat meer searchen, staat inderdaad een boel over Dual Screen vermeld op GoT.blaatschaaap schreef op 15 maart 2004 @ 20:59:
ow sorry dat ik het verkeerd heb gepost ><
maare waar kan ik een vga splitkabel krijgen?
En zoals gezegd moet je hiervoor een dualhead vga kaart hebben dus een vag kaart met twee aansluitingen dus bijv twee keer dvi voor twee tft'tjes oid
No signature found
Verwijderd
2 videokaarten in je pc (1x pci en 1x agp)
of 1 vga kaart met dualhead
Ik heb games i.c.m. irc de beste ervaringen met beide opties dus
Maar je zit sowiesow in t verkeerde gaatje
kijk hier maar eens:
Videoplanken & Beeldkanonnen
FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (18/11/02)
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 21:26 ]
Verwijderd
Als je kiest voor 1 videokaart met 2 uitgangen (bv VGA + DVI met VGA verloopplug). En je kiest voor grotere desktop (dus niet clonen). Gaat dan je game performance niet onwijs achteruit tijdens het gamenVerwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 21:19:
Je kan t op 2 manieren doen:
2 videokaarten in je pc (1x pci en 1x agp)
of 1 vga kaart met dualhead
Ik heb games i.c.m. irc de beste ervaringen met beide opties dus
Werkt het wellicht beter met 2 videokaarten: 1 eenvoudige voor simpele windows schermpjes en 1 snelle videokaart voor games?
Wat ik ook wel eens geprobeerd heb: game op 2 monitoren naast elkaar spelen: zie je dus veel meer
(kan me een reklame van flightsimulator herinneren waar je 2 (of zelfs 3 monitoren) naast elkaar zag... Net als in een cockpit
kortom: 1 agp en 1x pci= 2monitoiren(DH), of 1x apg die dualhead ondersteund, bijvoorbeeld: Matrox,SAPPHIRE,ETC.
Ik denk dat de case hierbij wel gesloten kan worden
Koop een tweede videokaart en je bent er. Voor tips & truuks is al heel veel op en buiten dit forum te lezen - begin met de relevante sticky topics (
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()