[XP]Thumbnails hebben grijze waas

Pagina: 1
Acties:

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:54
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/fam.bastiaan/rare%20thumbs.JPG
zoals op het plaatje te zien is hebben sommige van mijn thumbnails een grijze waas en sommige niet, dit is ook zo in de sub directory's op elke partitie, gewoon willekeurige files. ik had met de search al de oplossing van thumbs.db verwijderen maar die staat niet in de directory's. iemand nog een andere oplossing? ik heb vandaag wel heel even lopen spelen met de instellingen in powertoys en ik heb er ook pas sinds vandaag last van dat de thumbs zo'n rare kleur hebben, ik zou alleen niet weten welke instelling dat dan is...

[ Voor 2% gewijzigd door MewBie op 15-03-2004 20:33 . Reden: typo's, heb net nieuw toetsenbord dus... ]

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
Probeer eerst eens om al je instellingen terug te zetten naar de oude status.
De powertoys veranderen erg veel registersleutels, hoogstwaarschijnlijk ligt hert hieraan.

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-05 12:27
thumbs.db verwijderen in die mappen wil ook vaak werken.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• MewBie
TRON schreef op 16 maart 2004 @ 09:30:
thumbs.db verwijderen in die mappen wil ook vaak werken.
zoals ik al zei, op mn hele hardeschijf is niet eens een file te vinden die thumbs.db heet, ook niet met de search :|

*beeeeep*

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 09:59

Spacecowboy

XBL: Biggmans

MewBie schreef op 16 maart 2004 @ 15:05:
[...]

zoals ik al zei, op mn hele hardeschijf is niet eens een file te vinden die thumbs.db heet, ook niet met de search :|
Dan staat waarschijnlijk "Systeembestanden weergeven" uitgevinkt. Zet deze ff aan, en je ziet allle verborgen bestanden, dus ook thumbs.db.

Zoek dan ff alle thumbs.db's op, en verwijder deze..

HENG HENG

• MewBie
jeroen1001 schreef op 16 maart 2004 @ 15:59:
[...]

Dan staat waarschijnlijk "Systeembestanden weergeven" uitgevinkt. Zet deze ff aan, en je ziet allle verborgen bestanden, dus ook thumbs.db.

Zoek dan ff alle thumbs.db's op, en verwijder deze..
damn zeg dat ik die optie al die tijd over het hoofd gezien heb |:( dat is een van de dingen die je meestal direct na een XP installatie veranderd, en deze keer was ik dat dus vergeten.

het probleem is dus nu opgelost

[ Voor 6% gewijzigd door MewBie op 16-03-2004 20:50 ]

*beeeeep*

Pagina: 1