Toon posts:

EOS 300D in sport stand

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds 1 week in het bezit van de EOS 300D
verleden week in de sport stand verschillende foto s gemaakt en waren allemaal scherp in de sport stand
Afgelopen weekend weer foto s gemaakt in de sport stand maar deze waren allemaal onscherp
Nu viel mij op dat ik in alle modes scherp kan stellen behalve in de sportmode
de 7 AF lampjes gaan niet branden en hoor ook geen piep als hij scherp gesteld is

Nu vraag ik me af moet hij wel piepen in de sport mode en of gaan de 7AF lampjes wel branden ik weet niet meer of de camera dit verleden week wel deed

Nu is mijn vraag kan iemand controleren of dit wel het geval moet wezen anders is er iets met de camera aan de hand

Vriendelijk Dank hier voor

Harm

• FireArrow
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05-2022
Heb je eerst de handleiding gelezen voordat je in paniek uitbrak? of kwam als eerst GoT bij je op??? :+ zo jah... niet goed ;)
Maargoed, nu ik hier toch aan het typen ben...
Ik heb m eventjes geprobeert, en hij focussed de hele tijd door, omdat ie is ingesteld op "bewegende voorwerpen volgen". Dus kan ie niet de hele tijd een lichtje/ piepje geven.
Lichtje of piepje is namelijk hetzelfde.

Ik zou het nog een keertje proberen en de volgende keer niet meteen schreeuwen. Kijk eventjes naar je EXIF gegeven, en kom misschien tot de conclusie dat je sluitertijden te lang waren (wat ik betwijfel met sport mode :p)

p.s. Wij gotters groeten elkaar niet... Read the FAQ please :)
Dus "Vriendelijk dank.... etc" en je naam eronder is niet nodig ;) doe ik nu ook niet :+

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:55

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Zoals Firearrow al zei blijft de camera continuhet bewegende object focussen, deze "functie" heet AI servo als ik het goed heb.

Voor de 300D is trouwens al een lopend topic, die kan je hier vinden: Nieuwe DSLR van Canon: EOS 300D *part 2*

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

titel 'ontholpen' :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Voordat er verschillende topics over de 300D gaan lopen: Je kan je vraag in Nieuwe DSLR van Canon: EOS 300D *part 2* kwijt waar allerhande informatie over de camera langs komt. Zo blijft alle info binnen 1 topic, wel zo handig namelijk :) Even je handleiding doornemen over de sport stand is btw ook wel handig, misschien dat daarin wat staat over de AF-assist lampjes en het geluidje :)

edit: hoi LuNaTiC ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Remy op 15-03-2004 21:37 ]

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.