Op www.vfst.nl heb ik voor een uitklapmenu gekozen.
Werkt opzich goed, maar...
Het volgende probleem lukt mij niet te verhelpen.
Als je nu op een item uit het menu drukt, klapt het uit.
Ik wil echter óók dat er een pagina in ,,home'' wordt geopend Én in het frame links een andere pagina wordt geopend.
Ik krijg dit niet voor elkaar.
Dit is de bron van het menu:
Als ik in plaats van # een webadres inklop en target home meegeef gebeurd er niks, als ik het bij onclick invoer werkt het menu niet meer, en zo heb ik al heel veel geprobeerd. Maar alles zonder succes,
Wie kan me helpen?
Werkt opzich goed, maar...
Het volgende probleem lukt mij niet te verhelpen.
Als je nu op een item uit het menu drukt, klapt het uit.
Ik wil echter óók dat er een pagina in ,,home'' wordt geopend Én in het frame links een andere pagina wordt geopend.
Ik krijg dit niet voor elkaar.
Dit is de bron van het menu:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <div id="divTop2" class="clTop"><a href="#" onclick="menu(2); return false" onfocus="this.blur()">[img]"**">[/img]<br> <div id="divSub2" class="clSub"> <a href="optimista_pagina/programma.htm" target="home">- Programma</a><br> <a href="optimista_pagina/uitslagen.html" target="home">- Uitslagen</a><br> <a href="optimista_pagina/verslagen.html" target="home">- Verslagen</a><br> <a href="optimista_pagina/foto.html" target="home">- Foto's</a><br> </div>< |
Als ik in plaats van # een webadres inklop en target home meegeef gebeurd er niks, als ik het bij onclick invoer werkt het menu niet meer, en zo heb ik al heel veel geprobeerd. Maar alles zonder succes,
Wie kan me helpen?
[ Voor 18% gewijzigd door Soen op 15-03-2004 19:08 ]