Probleem met HP ScanJet 3300c: undefined program error

Pagina: 1
Acties:

• JeroenH
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:50
Probleem:

Ik heb hier een systeem met Windows XP Pro, draait verder prima, net geïnstalleerd. Ik wil er een HP ScanJet 3300c op aansluiten, dus ik download de laatste software van de website van HP (55MB voor een scannerdriver, goedemorgen) plus één of andere patch. Installeren gaat allemaal goed, maar als ik wil gaan scannen dan komt er de volgende mededeling:

An undefined program error has occurred. [2117]

Met Google gezocht, deze foutmelding komt vaak voor en er zijn veel mensen met een 'oplossing', maar wat ik ook doe, niets werkt.

Iemand dit al eens gehad en ook opgelost?

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 4x HomeWizard plug-in batterij, totaal 10,8 kWh / 3200 watt / 3200 watt, aansturing met Home Assistant - Renault Twizy ± 10000 km per jaar

• StaticZ
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:24
Heb dit apparaat hier ook staan en heb er ook genoeg problemen mee gehad.
De beste oplossing is de drivers van HP te verwijderen van je PC, en de standaard drivers van XP gebruiken.

• JeroenH
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:50
Damn, dat moet het dan maar worden, niets aan te doen. Beetje jammer van HP.

Het probleem is echt groot, veel mensen hebben er last van, maar toch doet HP er geen reet aan. Nah ja, ik kan in ieder geval weer scannen.

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 4x HomeWizard plug-in batterij, totaal 10,8 kWh / 3200 watt / 3200 watt, aansturing met Home Assistant - Renault Twizy ± 10000 km per jaar