Ip nummers MSN Messenger service

Pagina: 1
Acties:

• Wizzing
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-02 10:53
Ik wilde graag weten hoe ik aan de ip nummers van luitjes uit Mijn MSN lijst kan komen i.v.m. geheime identiteid van iemand Heel irritant, zegt dat het een vriend is. Hij wil niet zeggen wie hij is, en ik denk dat ik er met behulp van het ip nummer wel achter kan komen. Ik heb al eerder eens op een ander forum deze vraag gesteld. Daar zeiden ze dat ik in dos NETSTAT moet typen, dit werkt dus niet...
Krijg de ip's van de MSN server. Weet iemand raad, of een andere manier om achter de identity van die gast te komen??

• $n@p$hot
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:29
Je kunt een firewall installeren. Als je msn dan niet bij trusted applications zet en je zet je firewall in de hoogste stand dan krijg je steeds de vraag of je de packetjes wilt weigeren of toelaten en dan krijg je ook diegene zijn ip te zien. Maar het kan zijn dat je alleen het ip van de msn messenger server krijgt te zien omdat al het verkeer via de server loopt en niet zoals bij icq rechtstreeks.

• rjsomeone
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11-2023

rjsomeone

a.k.a. Tuslsh

Als je een bestand verzend naardiegene, en hij accepteert het, dan heb je een rechtstreekse verbinding met 'm, en dan kan je dus via NETSTAT wel z'n ip zien.

Hier had uw advertentie kunnen staan :).

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

X netstat geeft met een vaste interval het netstat commando.. wel aardig. Gewoon bij download.com oid.

Wees consequent, maar niet altijd