Toon posts:

Opstartprobleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een erg vaag opstartprobleem en ook af en toe een afsluitprobleem...het zit als volgt:

Als ik mijn computer opstart dan gaat hij tot het gedeelte waarin je het xp logo ziet met die laadbalk eronder...en op een gegeven moment wordt het zwart en heeft mn beeld geen input meer en gebeurd er nix meer...als ik dan reboot start hij gewoon op...dan doet alles het verder perfect...als ik dan vanuit windows opnieuw opstart doet hij het ook gewoon...maar als ik afsluit blijft hij soms ook hangen met het scherm "Windows word afgesloten"...en ik heb echt geen idee wat het probleem kan zijn...

Systeem:
- MSI KT6 Delta
- AMD Athlon XP 2600+
- 2x Kingston 512 MB DDR
- Geforce 4 Ti 4400

What could it be?!

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 17:07 . Reden: spelfoutje ]

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:27

talin

ES-MA

probeer eens een veilige modus .
vlak voordat je eerste XP logo in beeld zou moeten komen F8 een paar x indrukken en herinstaleer dan je VGA drivers eens

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

Topicstarter
ok...ik hebde vga drivers opnieuw geinstalleerd...ik merk het vannacht wel als ik mn computer uitzet...en morgenochtend als ik mn computer weer aanzet...bis morgen :)

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 08:36

DSK

boeiend...

Je kan eens kijken wat windows in de logfiles schrijft (die kun je terugvinden bij computerbheer) Meestal kun je daaruit wel opmaken waar het foutging (ik gok op een slechte driver)

Blog (Linux-related)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

't Kan ook je voeding zijn. Echter jouw specs zijn incompleet in tegenstelling tot wat van jou in de startpost van het PMG Beleid wordt gevraagd. Kijk ook eens in de Troubleshooter die je aldaar kunt vinden :)

Verwijderd

Hmmm ik heb dit soort dingen ook wel eens mee gemaakt nadat ik een te zwaare OC had gedaan Hoewel hij dan alsog wel opstarte *kon tich minuten duren*

indien mogelijk probeer eens voor de gein je cpu en je geheugen te downclocken kijken of het probleem dan over gaat.

Tis een wilde gok maar het is het proberen waard

Verwijderd

Topicstarter
ik weet onderhand wat het is...stond idd in de logfiles...was een probleem met een netwerkkaart die eigenlijk niet in mn computer zit maarja :? ...ik heb het al opgelost
Pagina: 1