Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

ENERMAX TecTroid A3/A5 modding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje over de ENERMAX TecTroid A3/A5:

Ik ben van plan deze te bestellen kopen, maar ik heb op wat pics gezien dat het lcd display blauw is, en dat past helaas niet zo mooi bij mijn rood verlichte kast :|.

Weet iemand mischien of het display van kleur te veranderen is, door bijvoorbeeld een ander lcd schermpje erin te bouwen?

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:22

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Je kan proberen om het LCD-scherm er af te halen en de backlight LED's te vervangen, maar dan is er een risico dat je het LCD-scherm kapot maakt.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Topicstarter
Waar zit het hem het risico dan in? Het plaatsen van de nieuwe led's of gewoon het verwijderen van het LCD scherm?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 17:00:
Waar zit het hem het risico dan in? Het plaatsen van de nieuwe led's of gewoon het verwijderen van het LCD scherm?
Het plaatsen van de leds kan wel eens een rot klus zijn (zeker als het smd-leds zijn), maar het gevaar zit hem in het uit elkaar halen van het LCD. Als het met zorg gedaan wordt, en je onthoud hoe het weer in elkaar moet, is het geen gevaar. But handle with care ;)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de info, ik kijk eerst wel even voorzichtig of ik denk dat het kan, en anders gebruik ik hem voor volgende pc. Als het lukt dan post ik mischien nog wel een howto met wat pics :).