Toon posts:

[XBOX] Pal vs NTSC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zou graag de game MVP Baseball 2004 van de makers EAsports Canada willen bestellen uit de USA omdat het in Europa niet leverbaar is.
Ik vraag me alleen af of dit wel werkt op mijn nederlandse XBOX en nederlandse TVee.

Het spel wat ik bestel is origineel en mijn Xbox is ook nog zo origineel als het maar zijn kan.

Ik weet uit het verleden dat er eventueel problemen zouden kunnen optreden met de videostandaarden PAL (europa) vs. NTSC (VS).
Maar wat is dan precies het probleem tussen deze 2 standaarden en is zoiets niet simpel op te lossen?

Alvast bedankt!

Groeten Joost

Verwijderd

Om dit probleem op te lossen zul je aan je Xbox moeten gaan sluitelen ben ik bang. Ik ben niet precies op de hoogte van hoe het bij de Xbox(ps2 is meer mijn ding :P ) maar hoogstwaarschijnlijk zal er wel een chip of iets in moeten worden gebouwd zodat je Xbox regiovrij wordt zeg maar(Zo werkt het bij playstation).

De Nederlandse tv zal geen probleem zijn lijkt me die had ik namelijk ook niet bij spelen op mijn omgebouwde psx. Maar misschien zal er dan wel een andere scartkabel aangeschaft moeten worden.

Verwijderd

-> Spielerij - Problemen & Vragen

Heb je de search al geprobeerd? PAL/NTSC vragen zijn alles behalve zeldzaam, dus ik weet bijna zeker dat je daar kan vinden wat je zoekt.