Sharereactor definitef down

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-05 07:53
ik weet dat storingen enzo worden weggehaald omdat die vaak voorkomen. maar nu blijkt toch dat sharereactor definitief down is.
ShareReactor Down Indefinitely
March 12, 2004
Thomas Mennecke

ShareReactor has become one of the most popular link sites for the eDonkey2000/Overnet community. This site made the "search" feature irrelevant by using hash codes to directly link an individual with a file. Hash links have proven to be invaluable in the fight against corrupt or false files.

However, after approximately three years as the top link site for eDonkey2000/Overnet, its future is drawn into great question. The site has been down for several days, with little in the way of an explanation. The little information that has surfaced has been confined to the ShareReactor chatroom and a few forum posts. The ShareReactor IRC chat room topic states the following:

"MAINPAGE & FORUM WILL MOST LIKELY NOT BE BACK UP, PLEASE DO NOT ASK WHY, WE WILL TELL YOU WHEN WE KNOW MORE!"

The site administrator, Simon Moon, has been unreachable since the site closure. Because of the fluid nature of the current situation, the ShareReactor administration has asked us to remove their previous statements, stating "ShareReactor will be down until further notice."

• Chillmeister
  • Laatst online: 12-05 07:53
het gerucht is dat de administrator is gearresteerd wegens het hosten van illegale sites (niet sharereactor dus, maar andere activiteiten dus)

Verwijderd

Chillmeister schreef op 15 maart 2004 @ 16:01:
ik weet dat storingen enzo worden weggehaald omdat die vaak voorkomen. maar nu blijkt toch dat sharereactor definitief down is.

[...]
Dan heb je toch niet genoeg rondgeluisterd, er is nog nergens officieel gezegd wat het nu is en wat er aan de hand is. Dit is dus een speculaas van jouw hand. Mischien waar en mischien niet waar.

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:38

backupdevice

No Risk , Full Push

kan er niet wakker van liggen, zit sinds een lange tijd op een andere site, waar veel meer van mijn genre released wordt..... :)

SR was zo traaaaaaaaaaaag :O

[ Voor 5% gewijzigd door backupdevice op 15-03-2004 16:09 ]

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-03 21:02

vehpol

Go Go Gadget!

ShareReactor was gewoon altijd al ongelooflijk traag, maar wel erg langzaam. Gelukkig zijn erg genoeg andere sites die het idee ook al uitdragen en waarmee je verder kunt. Voordeel van SR was dat je meestal wel erg betrouwbare downloads had, mits je via de site aan de link kwam. Het is jammer, maar we zullen er mee moeten lezen. Ik heb me er wel eens over verbaast dat sites als deze nog toegestaan zijn. Ik ben benieuwd of dit er echt niets mee te maken had, want ik had ook wel eens het idee dat ze zelf dingen het net op gooiden.

Ceci n'est pas une signature!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:24
vehpol schreef op 15 maart 2004 @ 16:10:
Ik heb me er wel eens over verbaast dat sites als deze nog toegestaan zijn. Ik ben benieuwd of dit er echt niets mee te maken had, want ik had ook wel eens het idee dat ze zelf dingen het net op gooiden.
Het is altijd en moeilijk kwestie geweest, omdat dit soort dinge niet opgenomen zijn in de wet.

Wat SR deed was het indexeren van dingen die illegaal zijn, zelf hadden ze niks op hun servers staan. Opzich is dat dus een beetje legaal ofzo 8)7

Stel ik heb een illegale film op mijn server staan, en jij zegt tegen vrienden dat ik op die server dat heb staan, ben jij dan illegaal bezig? Je bied het niet aan, je verwijst er enkel naar...

Daarom zijn zulke sites vaak in rechtzaken verweven.

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:08
Icey schreef op 15 maart 2004 @ 16:13:
[...]

Het is altijd en moeilijk kwestie geweest, omdat dit soort dinge niet opgenomen zijn in de wet.

Wat SR deed was het indexeren van dingen die illegaal zijn, zelf hadden ze niks op hun servers staan. Opzich is dat dus een beetje legaal ofzo 8)7

Stel ik heb een illegale film op mijn server staan, en jij zegt tegen vrienden dat ik op die server dat heb staan, ben jij dan illegaal bezig? Je bied het niet aan, je verwijst er enkel naar...

Daarom zijn zulke sites vaak in rechtzaken verweven.
denk niet dat dit soort dingen echt verboden kunnen worden. Als ik jou vertel dat als je bij videoland de ruit inslaat rechts in de hoek een dvd ligt die je kunt stelen ben ik ook niet echt strafbaar bezig denk ik.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Verwijderd

zou me niks verbazen als ie echt gearresteerd was :)

Ach ja.. Bittorrent uber allesch ;)

Verwijderd

jammer, het was echt de meest uitgebreide site. Zonde van alle energie die mensen erin gestoken hebben

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:24
Maverick schreef op 15 maart 2004 @ 16:17:
[...]

denk niet dat dit soort dingen echt verboden kunnen worden. Als ik jou vertel dat als je bij videoland de ruit inslaat rechts in de hoek een dvd ligt die je kunt stelen ben ik ook niet echt strafbaar bezig denk ik.
Dat is het probleem... bedoel, technisch gezien ben je dan medeplichtig 8)7

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:08
Icey schreef op 15 maart 2004 @ 16:22:
[...]

Dat is het probleem... bedoel, technisch gezien ben je dan medeplichtig 8)7
Daar heb je dan wel weer gelijk in idd :{

PSN: DutchTrickle PVoutput

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ok, dat is dan erg vervelend voor Sharereactor, maar slechts melden dat je favoriete warezsite down is, is niet echt de bedoeling hier. Zeker niet wanneer er geen enkele verdere aanleiding tot discussie is, omdat er geen verdere info over de oorzaak is.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.