Lenco 201/2 leest niet goed

Pagina: 1
Acties:

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:28
Ik heb nu al een tijd een Lenco 201/2 dvd-speler en nooit problemen mee gehad. Las altijd alles perfect. Alleen sinds kort gebruik ik 8x speed dvd+r's en sindsdien krijg ik veel readerrors en vastlopers. Ik heb twee dvd spelers van dit type en beide vertonen die problemen. Een nieuwer model van Lenco wat in de huiskamer staat pakt ze wel perfect.

Weet iemand toevallig of het inderdaad aan die 8x speed ligt, dat ie dat niet lekker pakt ofzo? Sommige doen het ook weer wel.. Is er iets van een firmware upgrade mogelijk mocht het hieraan liggen of wordt het een nieuwer model kopen? :(

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 14:10
Komt dit probleem dan ook voor met DVD's die je op 4x of 2.4x hebt gebrand? Als het probleem zich alleen voordoet bij DVDs op 8x, lijkt het me duidelijk een probleem van de 8x geschreven DVDs.

[ Voor 12% gewijzigd door ViolatoR op 15-03-2004 15:13 ]

fotoblog

• .GoO
ViolatoR schreef op 15 maart 2004 @ 15:10:
Komt dit probleem dan ook voor met DVD's die je op 4x of 2.4x hebt gebrand? Als het probleem zich alleen voordoet bij DVDs op 8x, lijkt het me duidelijk een probleem van de 8x geschreven DVDs.
Ook met 4x en 2.4x geschreven DVD's.. 8x schrijven ondersteund mn brander niet eens..

• ViolatoR
Tja probeer firmware van DVD speler 's up te daten, misschien heeft ie compatability problemen met dat merk media ofzo.

fotoblog

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-07 17:11
Nou moet ik zeggen dat Lenco er nu niet bepaald om bekend staat kwalitatief hoogstaande producten af te leveren. Heb zelf ook een Lenco dvd speler gekocht (per ongeluk, had hem besteld via een maat over de telefoon). Ik heb nog geen 1 keer probleemloos een dvd kunnen kijken. De ene keer hinderlijker dan een de andere keer. Heb een paar jaar geleden ook een mp3 speler als autoradio gekocht. Deze heb ik wegens problemen na een week weer teruggebracht en geld terug gevraagd.

stp - PSN ID: stp_4

• .GoO
ViolatoR schreef op 15 maart 2004 @ 15:21:
Tja probeer firmware van DVD speler 's up te daten, misschien heeft ie compatability problemen met dat merk media ofzo.
Hoe doe ik dat doen bij een externe dvd speler?
stp_4 schreef op 15 maart 2004 @ 15:22:
Nou moet ik zeggen dat Lenco er nu niet bepaald om bekend staat kwalitatief hoogstaande producten af te leveren. Heb zelf ook een Lenco dvd speler gekocht (per ongeluk, had hem besteld via een maat over de telefoon). Ik heb nog geen 1 keer probleemloos een dvd kunnen kijken. De ene keer hinderlijker dan een de andere keer. Heb een paar jaar geleden ook een mp3 speler als autoradio gekocht. Deze heb ik wegens problemen na een week weer teruggebracht en geld terug gevraagd.
Hm.. Opzich nooit problemen mee gehad tot nu.. Ook met andere Lenco producten niet dus misschien dat je gewoon pech gehad hebt..

• ViolatoR
Hoe weet ik ook niet :( Maar het moet wel mogelijk zijn ( Lijkt mij )

fotoblog

• .GoO
ViolatoR schreef op 15 maart 2004 @ 15:38:
Hoe weet ik ook niet :( Maar het moet wel mogelijk zijn ( Lijkt mij )
Hm ja door een dvd met firmware erop af te spelen.. Alleen nu nog de vraag waar ik nieuwe firmware vandaan haal?

• ViolatoR
op site van Lenco.de staat die sectie "Under Contruction" :\

fotoblog

• ViolatoR
Nu we toch bezig zijn, iemand enig idee hoe je de firmware kunt updaten van een Marantz DV4300 ( en waar deze firmware weg te halen? )

offtopic:
Sorry, had eigelijk edit willen gebruiken

[ Voor 22% gewijzigd door ViolatoR op 15-03-2004 16:03 ]

fotoblog

• .GoO
ViolatoR schreef op 15 maart 2004 @ 15:57:
op site van Lenco.de staat die sectie "Under Contruction" :\
Had het gezien ja :( Misschien via een informele weg dan?

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

Hmm ik heb de DVD14 versie van Lenco en tot nu toe geen enkel probleem gehad... Maybe even met lenco mailen (als je al reactie krijgt daaro)... Of iemand anders moet weten hoe en waar je die firmwares vandaan kan halen...

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• .GoO
Brainpower schreef op 15 maart 2004 @ 21:33:
Hmm ik heb de DVD14 versie van Lenco en tot nu toe geen enkel probleem gehad... Maybe even met lenco mailen (als je al reactie krijgt daaro)... Of iemand anders moet weten hoe en waar je die firmwares vandaan kan halen...
Ik heb Lenco gemailt maar verwacht niet echt een antwoord :(

• .GoO
schop... :(
Pagina: 1