[XP] inlog WW webmail kwijt

Pagina: 1
Acties:

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:34
ik zit hier een beetje op hete kolen , wat is er gebeurd :

ik heb een webmail account gekregen voor een bedrijf waar ik mijn allereerste projectje mag gaan doen ( freelance en zonder winst te maken )

nu heb ik wachtwoord netjes gekregen via mail , dus ik wachtwoord ge-copy paste , en heb toen dat mailtje met wachtwoord direct verwijdert , ingelogd en meteen eerste mailtje opgesteld over mijn aanpak werkwijze en meer info, aantal dingen daarin ge-copy paste om te verduidelijken .
toen , telefoon , iemand aan de deur en half uur later wilde ik weer verder gaan en was de sessie afgesloten .

resultaat : wachtwoord kwijt voor de inlog !
ik heb nu al 3 uur zitten zoeken in het register en GOT , google enz.
want ik heb zon vaag vermoeden dat dat wachtwoord toch ergens uit te halen is .

ik zit hier zo mee ,mijn eerste projectje en dan meteen zo'n blunder maken , is er een mogelijkheid om dit wachtwoord ergens op mijn pc terug te vinden ?
( had ik nu maar ..... ik heb op mijn werk een keylogger dat werkt heerlijk ,maar die staat hier niet ) .
ik schaam me zo diep dat ik niet naar dat bedrijf durf te bellen of ze mijn wachtwoord nog een x willen mailen .
( wachtwoord was gemaild naar een hotmail account en dat mailtje heb ik weer verwijderd , history brengt ook nix )

wat ik via search kan vinden is aantal dingen die gaan over wachtwoord kraken en div. m.b.t. MSN , aan die topics zit bijna allemaal een luchtje ;) maar ik ben me er van bewust omdat ik hier al een tijdje rondloop/hang wat ik nu vraag , so please dont shoot me als ik totaal buiten de regels omga .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:33

DataGhost

iPL dev

zorg voor een andere mail account en zeg dat je hotmail account het om de een of andere reden niet goed deed (spamfilter ofzo? :))

edit: als iemand van dat bedrijf nu dit topic leest lacht ie zich tuurlijk helemaal dood he... je kan het gewoon vragen, kan gebeuren big deal
ik vergeet soms ook wel eens dingen (maar ok, nooit mn wachtwoord :P (ja enkelvoud ja.. is handig))

edit2: je kan ofc ook ff bellen en vrage 'waar blijft mn wachtwoord nou' })

[ Voor 59% gewijzigd door DataGhost op 15-03-2004 14:01 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Als je je browser niet hebt gevraagd het wachtwoord te onthouden, de back toets niet werkt en je niet heeel erg toevallig een keylogger of sniffer aan het draaien bent ( :+ ), heb je clientside pech. Met notepad in je cache kijken (kopieer de bestanden eerst) kan natuurlijk geen kwaad maar zal weinig uithelen ben ik bang.

Je kunt het de beste mensen van hotmail vragen maar ik geloof niet dat dat helpt. Toch je trotst inslikken en gewoon bellen dus :Y)

Anyway, zoals je in de GoTsearch hebt gezien, past dit niet in WOS dus ik verplaats je ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)